Subuvedoista

Löysin kaapin perältä klikin, jossa fima lilluu subuvedoissa. Liekköhän tuo mennyt miksikään? Pitäisköhän vaan heittää toiseen klikkiin ja fimata uudelleen, ettei mtn höytyviä tms. menisi pumppun?

Niin, ilmeisesti kolme-neljä päivää olleet tuolla kupissaan noi mössöt.

En kyl ite ainakaa henk.koht vetäis tosta vetoja kun on kerran lillunu muutamia päiviä. Seisonutta vettäkään ei suositella juotavaksi. Mutta jos haluat vetää niin nesteet puhtaaseen kuppiin ja filsun läpi. Mielellään kaksi kertaa vedä puhtaan filsun läpi. Siitä, että saatko oloja niin en tiedä. Joku viisaampi ehkä osaa neuvoa paremmin…

Saat toki subuvaikutuksen, mutta myös satavarmasti megahorkat. Ja subu tuhoutuu jos keität bakteerit pois. Bakteerit eivät jää filsuun vaikka fimaisit 100 kertaa.

Tosin itse säästin kosteita filsuja ja sitten kyhäsin niistä viikkojenkin päästä töötit, mutta mulle ei tulekaan horkkaa, ei tullut kuin ihan alussa pari kertaa. On nääs vastustuskykyä. Sen saa siten, että syö mm. roskiksista ja vetää seisonutta vettä klikkiin.

Aikoinaan, kun Subuteksiä ei ollut saatavilla, oli tyytyminen oranssiin suboxoneen.
Vedin aina pari kertaa filsun läpi, säästin ja pakastin oranssit filtterit, vetoja kun tuli kymmeniä päivässä niin lopulta niitä oli useita kymmeniä pakkasessa pahan päivän varalle. helposti sai hyvät vedot kun laittoi n. 10 fimaa pumppuun ja vettä ineen ja siitä suoneen.
Onneks KH:ssa ei enää oo oransseja, alko oksettaan se haju ja maku, nämä valkoiset Suboxonet vielä sietää vaikka korvausta reilu vuosi takana.

:smiley: Mun mielestä nää nykyiset on hyvän makuisia. Nyt on vaan pirullista sulattaa, kun on etualahampaassa reikä, joka särkee, kun sinne osuu jotain… :open_mouth:

Hei Alexsandra,välillä kunnioitan juttujasi,toisinaan vaan tosiaan ihmettelen???

Osaatteko kukaan sanoa, että kuin kauan semmonen vähäne iv käyttö subua (noin milli per päivä kuuden päivän ajan) näkyy seuloissa? Tätä on varmasti jo täällä useesti kysytty, et kauan subu näkyy, mut tuntuu liika vaivalloiselta ettiä nyt niitä vastauksia :blush: Jotenki musta tuntuu, et ei noin vähänen käyttö varmaan paria päivää pidempää näy? Voisko joku viisaampi valistaa :slight_smile: Mä otin subua viime viikon ma-pe sit pidin la-ma taukoa ja tänään tiistaina otin taas jonku millin… näkyyköhän pe seuloissa? siis oon mä käyttäny subua VALITETTAVASTI jo useamman vuoden ja nyt yritän vähentää, en muista tätä käyttöhistoriaa tarkasti niin usean viikon päähän, et saisin tähän kaikki annokset ja tauot laitettua, mut joo kai te ymmärrätte mitä ajan takaa… Periaatteessa hyvä, että tulee pidettyä taukoa subusta noiden seulojen takia, ni eiköhän noin pienestä annoksesta pääse jo kohta kokonaan eroon? eikö? Eli pointti oli :smiley: et näkyyköhän perjantaina seuloissa mitn? se menee vielä varmistukseenki… Olisin tosi kiitollinen ku joku fiksu jaksais vastata!

:laughing: Saisinko selvennystä…? :mrgreen:

Vedin sitte noi klikissä muhineet subut. Toiseen kuppiin ja uus fimaus, ei horkkia tai muutakaan.

Ite vedin kerran noin viikon-pari ruutassa oottaneet pirivedot joihi oli viel sekottunu verta ku ei saanu alkuperäne pistäjä huitastua, mut veret sai ruuttaan kuitenki. Älyn riemuvoitto :confused: