Subutexin annoksista

Olen tässä pohtinut että mikä määrä/vrk riittää pitämään vieroitusoireet poissa?Lasketaanko määrä siitä että kuinka paljon normaalisti käyttää päivässä?(tole)

Laittakaas tänne subutexin/suboxonen käyttäjät omia kokemuksia että montako milliä/vrk pärjäätte.(ei korvaushoitolaiset) :smiley:

Itse olen parhaimmillan pärjännyt puolella millillä päivässä, mutta silloin käyttö oli muutenkin sellaista että välillä otin korkeintaa 1,5m .

Nyt on mennyt lähes 8m päivässä ja eihän tässä ole mitään tolkkua, eikö se ole niin että 4m päivässä on ns.raja minkä jälkeen on “turha” enää ottaa että olo kohenis? koko ajan on päässä se tieto siitä että max 4m/päivä, mutta silti sitä pöljänä kiskoo koko napin päivässä :open_mouth:

Ajattelin nyt seuraavan napin ostaessani että se menis vaikka 2m/vrk ja sitä seuraava 1m/vrk :smiley:
tulisi hieman taloudellisemmaksi tämä homma, kun pääsen vasta ens kuussa korvaushoitoon (onneksi :smiley: )

Tai sellainen kikka olisi varmaan hyvä että ottaa ensin yhdet hyvät vaikka 2-3m, (riippuu tolesta)ja jos sit mieli tekee niin, nappaa illan aikana vaikka 2 x 0,5m boostia.

Luulenpa että noissa boosteissa on aivan sama että ottaako 0,5 vai 1,5.

Käytän i.v:sti niin kyllähän piikkikoukulla on osuutta asiaan, myönnetään :blush:

Minulle riittää 0.2mg temgesic pitämään reflat poissa. Hitto olin jo 2vk kokonaan ilman tota paskaa ja pti lähtee vielä yksi kerta sit riittää…plaa.plaa. Itsepetos on vaan niin helppoa, kun haluaisi pikkuisen paremman olon, kuin se normaali.(itse en piikitä enkä koskaan sitä mene tekemään)

Eilen menikin sitten 5*0.2 eli milli koko päivän aikana, mutta eilinen olikin ihan puhtaasti juhlapäivä missä oli tosi hyvä meininki koko perjantain ja la aamun.

Sinun täytyy muistaa, ettei kyseisellä “lääkkeellä” voi vaan viihteillä sillointällöin viikonloppuna sitä vaan rupeaa menemään.

Ja tuokin itse pudotus ei varmaan tule olemaan helppoa, jos sitä on varastossa enemmän, kun samalle päivälle on tarkoitus. Paras olisi joku luotettava kaveri (Ei iv-käyttäjä, koska ne tulevat olemaan jossain vaiheessa täysiä idiootteja ja siitä ei hyvää seuraa) jolle antaisit lääkkeesi säilöön ja käyt sieltä hakee sopivan pienen annoksen.

ps. Puhun omasta kokemuksistani, mitä olen näkenyt ja kokenut tässä 7vuoden aikana. Moni on lähtenyt oman käden kautta ja pari hyvää kaveria piikki-koukussa :imp:

Tarvitsen vaan laatikollisen tramaleita, niin kaikki sekoilu temeillä loppuisi kokonaan. Pitää ehdottaa lääkärille joskohan kirjottaisi sellaisen. Ei mua enää xanorit auta kunnolla(3*1mg/pv) tarvitsen jonkun toisen lääkkeen panikkiini/ahdistukseen mitä on melkein joka päivä

Mä oon korvauslainen mut mä oon pudottan kesän aikana puolet annoksesta, 8mg:stä 4:ään… Ihan omasta halusta ja 9 vkon aikana. Ei voi sanoa et ei kaikki saa vastata, syrjintää :open_mouth: . Mä teen Vinkkelistä ilmoituksen rasismista :wink: :laughing: :smiley:

Sori malibu ja muut korvaushoitolaiset :laughing: kai te ymmärritte asian pointin :mrgreen: :mrgreen:
Itse ajatteli myös lopettaa i.v käytön kun korvaushoito alkaa, se ei varmaankaan tule olemaan helppoa mutta pitää ottaa oikea asenne ja ajatella että “olen vähemmän narkomaani kun en tykitä” , vaikka se nyt ei niin ihan ole mutta kannattaa sellainen visio luoda päähän :sunglasses:

Korvauksessa kannattaa liuottaa koska silloin käy kuten pitäis käydä korvauksessa. Ainetta on aina veressä sen verran mitä pitää (0,7-1,4 välillä) ja siihen menee kuitenkii se kk että kertyy, vähintää. Mul meni yli 3kk ennenkuin sain oikean annoksen ja ku muistelee sitä ku lääkkeet väärin otti (ei korvauksen aikana), ni olo heitteli kokoajan. Nyt pysyy aika tasaisena, mitä lievät viekkarit ollu koko kesän mut se ei kesällä haittaa. Se on vaa kiva että liuotuksessa ei mee ku ainetta kehossa se oikee määrä, ni alle ½h niin se alkaa toimimaan. IMO, mitää järkeä rännätä, nokittaa ja myydä omat lääkkeensä ja olla aina viimeiset 2-3pv viikost ilman; jotkut jopa tramboilla tai artuilla… :open_mouth:

Kyllä tuolla saa elämän järjestykseen jos on valmis laittamaan likoon että ei näe tai oo numbii frendeil ketkä vetää ja ottaa lääkkeen oikein. Se ei todellakaan päihdytä kun sitä on kokoajan veressä. Koulus kukaan ei edes tiedä et oon joskus kamaa vetänyt tai missään hoidossa oon :wink: :smiley: … Kannattaa muistaa et meillä ainakin tuo korvaus on viimeinen keino saada ihminen takaisin “normi-elämään”. Aika menetettyjä tapauksia löytyy kyllä silti. Kuinka sen elämän saa sen jälkeen kuntoon jos on korvauksen “kussut” vaikka 7 vuoden aikana, porukka ostaa sun lääkkeit, myyt, vaihdat; ei aja asiaansa hoito oikein noissa tapauksissa… :unamused: Meillä on myös näitä ketkä edelleen käyvät vinkissä vaihtamassa 100kpl vermejä, vetävät omat lääkkeet tennareita myöten, osaavat matikkaa niin huonosti että “bisnes” on miinuksella kokoajan (tosin on hauska kuunnella kuinka toinen luulee tehneensä hyvät vaihtikset ja todellisuudessa jää tappiolle reilusti), alko-bubre-lääkkeet on hyvä yhdistelmä, etenkin kun ganja saa näkyä jne. :confused: On kusettaneet hoitsuja vuodet ja jäävät terapiaan jatkamaan kusetusta eivätkä tajua että hoito on HEITÄ varten… Sit on kohdeltu NIIIIIN kaltoin kun ei vastata puhelimeen tai tekstariin ja palaa lomat… :unamused: :laughing: :angry: :imp: :open_mouth: :confused: Valitettavan kuntakohtaista koko korvaus… :unamused:

Mul oli hyvä ku alkoi laitoksessa ni mä näin silloin ku annos oli niin pieni että koko bubre ei aamulla testeissä näkyny yli 2kk:den hoidon jälkeen ja hain muutaman kerran muilta vähän lisää jonka nokitin (jonka kerroin klinikalla et edes pääsin mittaamaan pitoisuudet, sitä ku täällä ei pahemmin harrasteta; itse olin ensimmäinen koko paikkakunnalta); näin tasan tarkkaan että ei kiinnosta kyllä pätkääkään olla hyppimättä mun edessä vermejen kanssa vaikka itse pyysin ku en rännänny. Ei estänyt et mun ois pitäny hakea vermet muille ja lisäksi esitellään lääkekoktailia ruiskussa mun nenän edessä; ei minust ole heille hyötyä jos käyn korvauksen oikein jolloin päätin että mä en halua olla missää tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa kun olen tän mahollisuuden saanut… Paril lopettaneel frendil samoi kokemuksia, ekaks sanotaa et “wau, tosi upee juttu”" ja seuraavas lauseessa kysytää että “et tahtois muuten pientä palaa boksia”… Juuh. Näitä meidän korvauslaisia <3 :HUOH:

Mut oikeasti jos liuottaa tabletit niin huomaa että kyseessä on hoito. Mua tuo aine ei päihdytä, mä en myöskään ikinä enää sitä alkais käyttämään, iv-käytöstä puhumattakaan. Luulin itsekin et samanlaista vuoristorataa kun käyttäessä vaikka lääkkeet ilmaiseksi saa (ei tarvi säätää ihmisten kaa ketkä säätää kaikkea muutakin ja kun eroon oli yritetty oikeasti jo reilusti päältä 4v; oppareista siis). Ei mennytkään niin, on ku ei käyttäis edes mitään kun on terve olo ja voi laittaa elämänsä kuntoon ja lopetella omaan tahtiin. Tai mua toppuutellaan että ei lopeta liian nopeasti, mut mä en kuulu siihen porukkaan joka pudottaa annosta ja sen jälkeen se joudutaan nostamaan aikasempaa korkeammalle :open_mouth: . Pudotanpa 20mg:stä 2mg… Prkl, tuo oli virhe. 2vkon päästä on VIELÄ liian kylmä ja annos nostetaan 24mg:ii; järkevää :wink: :smiley: No en itse ole kokenut…

PS. Mä aloin nokittelemaan jo ennen korvausta osaa lääkkeistä ku oli niin hemmetinmoinen piikkikoukku… Aineita en vetäis mut kyl muutaman kerran vuodes tulee fiilis et rännätä tekis mieli… Omituista… Tai ehkä ei kun kyse on musta, ennemmin mä oon itsetuhonen pistämällä ku viiltämällä; onneks noita juttuja on erittäin harvoin… :blush:
Sori, puolet taas offia ja räikeesti… :blush:

Joo itelle toi korvaushoito on ns “viimeinen vaihtoehto” päästä bubresta eroon, tai siis sen väärinkäytöstä :mrgreen: . Oon 2 kertaa joutunu suhteellisen pitkälle vankeus tuomiolle ja aina palattuani se on jatkunu,miltei pahempana :confused: ja ei vankilat ole vapaita huumeista :laughing: Kyllä uskon että elämänlaatu paranee tuon hoidon myötä :slight_smile: :wink:

Onneks ei ole mitään piikkikoukkua. Inhoan koko touhua.