Subutexia tallinnasta ?

Kukaan käyny lähiaikoina tallinnassa, saako sieltä subutexia/xonea katukaupassa helposti. esim taxikuskeilta?

Eikö sitä Suomesta saa? Minä olen monasti nähnyt maassa sellaisen käytetyn lääkenomikäköhänsenimion, ei liuska, vaan sellaineen liuskaan kuuluva yksittäinen sanoisiko “kotelo”, jossa lukee -tex. Voihan se olla jotain muutakin, enhän minä tuollaisia tunne.

huoh, pakko taas viisastella. ymmärsit varmaan pointtini. etelänaapurissa voisi olla nuo napit hippasen halvempia.

Voi, olimpa minä ymmärtämätön. En tajunnut lainkaan, mistä kyse. Pyydän anteeksi, jos loukkasin tunteitasi.

vaikutat sarkastiselta kusipäältä, älä postaa tänne enään. jos sulla ei oo järkevää sanottavaa…

Katukaupasta en tiedä, mut eikös siinä laivareissun yhteydessä helposti käy yksityisellä lekurilla ja hakee sieltä parit ressut subuihin :slight_smile:
Tulee varmaan kuitenkin halvemmaks apteekista, kun kadulta, Virossakin (,vaikka onkin muuten niin mahatava maa!).

Muistat vaan laittaa hyvin jemmaan tullin varalta ne… :unamused:

Ketju on lukittu, koska Päihdelinkissä ei sallita vinkkejä katukauppalääkkeiden hankkimiseksi.

Päihdelinkin toimitus