Subutex

Mieheni on alkki jota ei käytä koska syö antabusta säännöllisesti.mutta on siirtynyt toiseen intohimoon nimeltä subutex. Hänen mielestään hän on ihan normaali kun käyttää sitä, muut ei sitä edes huomaa, pystyy käymään töissä ja on käynyt ajokortti seuranassa se ei näy siellä koska antabus on mukana. Miten tuo voi olla mahdollista? Ulkoisesti hänestä ei huomaa ainut on että hän on sosiaalisempi ja energinen, pupiilit on normaalit mutta sameat. Jalka säryt häviää mutta tilalle tulee krampit ja kutina. Hän ei koskaan kerro että hän käyttää, mutta silloin hän ei viihdy kotona, tulee yöksi himaan. A-klinikalle hän ei suostu menemään, käynyt 20 eri vieroituksessa mutta tulosta ei tullut. Pelkää vieroitus oireita. Saako tuo koskaan itseään “puhtaaksi”. Alkoholi pysyy antabuksen voimalla pois, mutta miten subu?

Alkoholismia nykyään hoidetaan subutexillä ja antabuksella? Missäpäin Suomea?
Suosittelen tutustumaan tuohon opiaattipohjaiseen Subutexiin tarkasti.

Koukuttaa kuukauden käytön jälkeen niin pahasti ettei välttämättä löydy edes halua irti.
Miehesi saa paremmat olot laillisesti nykyään joka on varmaan pääsyy miksi viina ei enää maistu.

Ei tässä kyllä käy mitenkään ilmi että herran alkoholismia subutexilla hoidettaisiin, aloittaja kertoo että syö antabusta alkoholismiin, on vaan siinä sivussa löytänyt vielä maukkaamman riippuvuuden,

Jonkin aikaa toi voi mennäkin niin, että on ns. ‘‘normaali’’, nopeasti kuitenkin käyttöannokset suurenee ja tihenee, sitten se jo vaikuttaakin jokapäiväiseen elämään.

Riippuvuutta tässä tapauksessa miehesi korvaa toisella.
Antabus & subutex ei ole kauhean terveellinen kombo, jos sattuu korkki aukeamaan
siinä on henki pelissä kokoajan.

Vaimolle joka on huolissaan sen verran vain, että odota vaan päivää
kun miehesi tärisee ja itkee edessäsi saadakseen edes murusen subua.
Käyttöä pystyy salaamaan vuosia jopa vaimoltaan.

Voimia kaikille näiden asioiden kanssa taisteleville!

:blush: mies sitten vaihtoi subun amfetamiiniin kun subu aiheuttaa hänelle jalkasärkyjä ja amfetamiini ei aiheuta pahemmin riippuvuutta ja se on täällä eteläsuomessa halpaa. Nyt se sitten väittää et jos pohjoseen muutetaan niin se on siellä kallista niin se lopettaa käytön ja se on sille hyvä syy lopettaa. Kusettaako tuo mua?
Mulla menee kaikki energia tuohon käytön katsomiseen vierestä onko tässä mitään järkeä jatkaa?? Sitten kun se käyttää niin se on ovi kiinni vierashuoneessa ei puhu ei nuku ei syö. Se lupaa ja vetää sen jälkeen maton alta. Sitten se jossain vaiheessa alkaa se rahan kinuaminen ja minä annan kun henkisesti pelkään sitä. Minä lamaannun sänkyyn ja välillä huudan sille mutta ei se mitään puhu se vaan istuu mykkänä tai vastaa emmä tiiä, sillä ihmisellä ei oo enään mielipiteitä mihinkään asiaan. Minne minä voin mennä puhumaan asiasta? Mä en oikeesti tiedä mitä teen.

Narkkari EI ajattele muita kun itseään ja sitä ettei joudu vieroitusoireissa olemaan.
Kaikki muut kuten vaimo, lapset, ruoka, juoma sun muut arkiset asiat ovat täysin toissijaisia.

Lyhyt vastaus kysymyseeksi “kusettaako hän sinua?”:
Kusettaa ja rankasti! :imp: Narkomaani kykenee asioihin joihin edes
sosiapaatit eivät välttämättä pysty sillä riippuvuus on erittäin vahvasti ohjaava perkele!

Lupaa ensin kaiken ja jättää sen jälkeen tekemättä lupaamansa asiat.
Tuttua eikö?

Halutonta narkomaania ei voi auttaa kukaan, ei kukaan!

Toivotan sinulle erittäin paljon voimia ja mieti todella haluatko elää
elämääsi kuten nyt elät vai olisiko aika tehdä asialle radikaalia muutosta oman itsesi takia jo?

Voit etsiä netistä paikkakunnan päihdepalveluita tarjoavia paikkoja.
A-klinikka, päihdepalvelusäätiö tai vastaava paikka löytyy varmasti löytyy, ja sinne
voit soittaa ajanvaraukseen normaalisti kertoen syyt miksi aikaa heille haluat.

He kertovat mielellään miten narkomaani myrkyttää läheiset ja kaikki muu paska
mitä joudut kokemaan ei johdu sinusta vaan siitä joka käyttää aineita.
Narkkari osaa puhua joten älä anna sanojen huumata sinua vaan pidä pää kylmänä!

Suosittelen tekemään tuon jo sen takia, että saat oikeaa informaatiota aineista,
narkkarin aiheuttamista vaaroista ja muusta kaikesta muusta.

Muutosta puhumiset voit jättää omaan arvoon aineiden hinnat eivät narkkaria
estä käyttämästä tai eivät ainakaan minua estäneet.

Ihanan surullista löytää ihmisiä jotka kamppalevat samojen asioiden ja kysymysten edessä…

Mun miehen huumeriippuvuus alkoi pohjoisessa jossa siis asuttiin, oulu kemi ja rovaniemi ovat aika kovassa huudossa joten aineita siellä saa niin kuin kaikkialla muuallakin.
Jonnekkin mettään pitäis muuttaa kauas sivistyksestä jos se muuttamalla paranis, me ikävä kyllä on kokeiltu ne maisemavaihdoksetkin mutta joka paikasta ne löytää kaltaisensa ja käyttö jatkuu taas niin väsyttävää kun se onkin :frowning:

Voimia sulle arkeesi tiedän ton tunteen kun aivot on ihan solmussa etkä kertakaikkiaan tiedä mitä tehdä kun jokainen vaihtoehto tuntuu väärältä.
Meidän perheen ainoat hengähdys tauot ovat olleet kun puoliso on suorittanut vankeusrangaistuksiaan,mutta liekö tuokaan elämää?

Lapsetkin alkavat kasvaa isommaksi ja pikkuhiljaa ymmärtämään että meidän perhe on erilainen :frowning: ja miksi?
Välillä mua niin ärsyttää käyttäjien itsekkyys tai suurimman osan ajasta ja turha tulla huutamaan kommentteja mitäs katsot, eroa… kun se on niin paljon helpommin sanottu kuin tehty :frowning:

Mitä tulee amfetamiiniin niin riippuvuus siihenkin syntyy, niin kuin kaikkeen…
Ihmiset kun ymmärtäisivät selvittää itsensä kanssa sen asian mikä on alunperin riippuvuuteen johtanut niin monen ihmisen elämä olis helpompaa.

Ei tuo paikkakunnan muutos nähtävä auta vaikka sinne metsään veisi.
Minkälaista on asua narkomaanin kanssa? Voiko se olla normaalia?
Elänkö minä jossain harhaluulossa että tässä voi elää normaalisti arkea, että hän joskus huomaa että haluaa parantua? Onko tuo mököttäminen/puhumattomuus vallankäyttöä hänen puoleltaan. Kaikki hänen ex on hoitanut ja hyysännyt häntä minä vain kyselen mitä kuuluu ja olen kiinnostunut. Minä tiedän ettei häntä voi pelastaa, mutta mun mielestä tuo ei ole hyvä syy ottaa avieroa, jos se kävisi naisissa niin asia olisi erikseen. Mun suurin ongelma on se että mä oon liian kiltti. Välillä se sanoo että pitäisi hoitoon mennä mutta se on ollut viidessä eri hoidossa kun oli alkki. Helpompaa tämä on kuin alkoholia käytti. Kuinka paljon me normaalit puolisot kusetamme itseämme??

Muutot auta mitään ellei halu lopettaa ja muuttaa elämä löydy ihmisestä itsestään.

Narkomaanin kanssa asuminen voi olla hetken normaalia, mutta se valheessa eläminen onko sen arvoista?
Tahdotko olla elämäsi tekemisissä narkomaanin kanssa vai olisiko helpompaa yksin tai toisen kanssa, näihin vain sinä tiedät vastaukset.
Ikävä todeta, että harhassa elät mikäli kuvittelet narkkarin kanssa pystyväsi normaaliin elämään.

Sinun kohdalla miettisin enemmän, että millaista elämää tahdot itse viettää.
Olet todellakin liian kiltti ja hyväsydäminen, mutta karu totuus on et juuri sinunlaisia ihmisiä narkkari käyttää eniten hyväkseen yleensä.

Olen ihmetellyt miten jotkut naiset katsovat narkkaria joka puhtaasti käyttää heitä hyväkseen rahallisesti tai muuten
eivät puutu asiaan vaan jatkavat touhua joskus niin kauan, että alkavat käyttämään itsekin. :confused:

Ajatukset kuten “tämä on helpompaa kun alkoholin kanssa oli” ovat juuri sitä harhaluuloa jossa luulet
asioiden muuttuvan paremmaksi vaikka sisälläsi tiedät totuuden.
Tarkoitus ei ole olla tyly vaan kertoa tosiasiat ilman kaunistelua.