Subutex & Suboxone

Nasaalisessa käytössä niillä ei ole tasan mitään muuta eroa kuin maku. Tai no sellainen ero on, että Xonessa taitaa olla aavistuksenn enemmän sidosaineita suhteessa Texiin, jolloin nokitettavan materiaalin määrä nousee ja saattaa haitata imeytymistä. Alle 2mg annoksilla tämä ei kyllä tee vaikutukseen vielä yhtään mitään eroa.

Näin on.

Boostailua tupakalla??? Häh?

Tarkoitatko sitä, kun oppareiden käytön alussa, tulee paha olo kun polttaa tupakin? Alkaa siis oksettaa jne.
Mun mielestä se ei oikein ole varsinaista boostausta.

Mut ite asiaan, jos boostailla pitää, niin itte olen joskus käyttäny lähinnä lyricaa ja bentsoja. Ataraxista en oo kuullu, että buustais, voihan ne nuokkuja lisätä jos vielä nuokuille subulla pääsee.

Ps. sen jälkeen ku ei enää ekaa kertaa pääse subulla nuokuille, ei tule enää koskaan pääsemään. Monille se on oppareiden käytössä ns. “turning point”, jolloin aletaan miettiä haittoja ja lopettamista yms.
Jos sattuu olemaan sourceja/varaa/unikkopelto yms. niin sitten voi jatkaa nuokkumista vielä jonkun vuoden, mutta kyllä sitä rupeaa silti jossain vaiheessa miettimään lopettamista, jos päivässä parinsadan eestä vaikka contteja vetää.

Sori buustailut meni offtopiciksi ja valistamiseksi. Sori mut mä en tajua miksi mä alan aina valistaan ihmisiä.
Ehkä siksi että tunnen syyllisyyttä siittä, kun olen muutaman ihmisen vetäny mukanani huumehelvettiin.
Nyt itte päässy pois ja ne vaan siellä säätää day by day… :frowning: