subutex katko

olen lähdössä j-pään sosiaalisairaalaan kohta puolin ajattelin kysyä että mitä sinne saa ottaa mukaan? Siis tarkoitan että saako ottaa reseptivapaita lääkeitä mukaan? Mitä suosittelisitte? Varmaan ainakin vitamiinit ja magnesium. Sit oli joku luonnontuote, minkä nimeä en nyt muista! Entäs vatsalääkkeet? saako sieltä vai pitääkö itse hommaa?? Ja jos on jotain muita neuvoja subu reflojen hoitoon niin apua otetaan vastaa! kiitos jo etukäteen! Niin ja tuli viel mieleen et onko siellä mahdollisuus saada vahvempia bentsoja alun pahimpiin oloihin? Nyt syön 30 mg opamox 2 päiväs!

Kyllä siellä ryynit tulee ihan talon puolesta, on ne sitte reseptivapaita tai ei. Luontaistuotteet ja vitamiinitki voi olla aika vaikea saada omia tuoda. Opamoxeja siellä kesällä pääasiallisesti määrättiin ja Tenoxia yöksi, noin niinkö bentsoista. Sitte tulee tietty muut refloja jeesaavat ryynit päälle.

Mulla oli Opamox 30mg x 3 + Tenox 20mg x 2 yöksi ja tuo nyt aika maksimilinjaa bentsoista mitä siellä sai opiaattivierotuksessa. Pameja tai Rivoja sai jotku, mutta lähinnä kait alkkikset Pameja ja Rivoja lähinnä ne joilla menee ne valmiiksi respalla…