Subutex ja suuri pettymys

Olen teistaillut tässä viime viikkoina Subua tiheämmin, yhteensä tuollaisen 8 mg napin verran. Täytyy sanoa että Subutex on pahasti pettänyt odotukseni. Tietynlaista rentoutumista ja mielialan kohoamista se kyllä aiheuttaa, mutta euforiasta ei ole näkynyt jälkeäkään, nuokuista puhumattakaan. Olen saanut kodeiinistakin parempia oloja.

Onko tämä nyt normaalia, vai olenko joku poikkeusyksilö?

Pakko sanoa silti sen verran, että ajoittain on tehnyt silti mieli ottaa Subua, vaikka sen tuomat olot eivät mielestäni kovin kummoiset ole olleet. Eli pientä aineen himoa se tuntuu silti aiheuttavan.

Ihan vastaavanlaisia kokemuksia minullakin. Edes 2mg ilman toleja ei tuonut kuin hyvin mietoja vaikutuksia. Tosin käyttökokemukseni rajoittuu onneksi n. viiteen kerttaan, olen ymmärtänyt opiaattien/oidien olevan jossain määrin sisään ajettava juttu.

[Poistettu haitallisen käyttötavan suosittelua -Päihdelinkin moderaattori]

Ei ollut kyllä ihan näillä näkymin suunnitelmissa, sori vaan.

Mutta onko tosiaan niin, että Subulla ei ole kummoistakaan viihdearvoa, ellei rännää tai vedä bentsoja tai alkoa samalla? Sekakäytöönkään en ryhdy, sen olen päättänyt. Tahdon toistaiseksi säilyä hengissä. Kunhan ihan mielenkiinnosta kyselen.

Kovin erikoisen kuulosta. Suurin osa tuntemistani ihmisistä jotka ovat ensikertoja buprea kokeilleet, ovat olleen umpinuokuissa jos ottanut edes 0.5mg ja tiedän myös ihmisiä joilla lentänyt laattaa puolen millin nokkien jälkeen ja vielä seuraavana päivänä nuokut päällä. Tuntuu vaikealta uskoa että ilman minkäänlaista toleranssia, ei jotkut parin millin nokat kolahtais, vaikka ois 150kg mies.

Oudoltahan se toki kuulostaa, mutta näin se nyt vaan meni. Ei valveunia, lievää euforiaa sekä pientä nuokkumista. Olen saanut kodeiinistakin enemmän irti. Toisella kerralla 1mg ja 750mg lyricaa, toimi niin kuin kuvittelin pelkän bupren toimivan. Ehkä odotukseni vaan olivat tuolloin liian suuret.

No voi voi :frowning: . Menikö elämäsi nyt tyystin piloille, kun Subu ei vienytkään sua niin täysillä mennessään, että susta olisi tullut ihan oikea nisti, siis sellainen, joka piikittää itseään pusikoissa :stuck_out_tongue: :wink: . Olisit onnellinen. Monen elämä on paljon pahemmin piloilla, kun he eivät ole kokeneet tuollaista pettymystä Subun suhteen :frowning: . Jos huumeet eivät toimi sulla, niin sitten sun kannattaa ryhtyä hakemaan kiksejä jostakin muusta :wink: . Sellainen onkin paljon suositeltavampaa, kuin narkkariksi ryhtyminen.

Mulla kyllä kolisi aikoinaan buprenorfiini hyvinkin vahvasti ja euforisoivasti, kun mulla ei ollut siihen vielä minkäänlaista toleranssia, vaikka eipä sen tuomia oloja silti koskaan ole voinut verrata vahvempien jarrujen antamaan euforianuokkumiseen. Nykyisin bupre tekee mullekin juuri tuota, että se rentouttaa ja parantaa mielialaa(annoksenikin ovat tosin melko maltillisia), mutta en mä siltä enää oikeastaan muuta haekaan, kuin tuota mielialalääkitysvaikutusta.

Mitä tulee siihen, että kodeiini potkii joillakin paremmin, ts. euforisoivemmin, kuin bupre, niin se johtunee siitä, että kodeiini, mietoudestaan huolimatta, on kuitenkin ihan oikeaa opiAATTIA toisin, kuin bupre. Enkä mäkään allekirjoita tuota, että opiaatit/opioidit olisivat jotenkin sisäänajettavia substansseja. Jotkut tykkäävät, jotkut eivät ja sillä sipuli. Tietty, jos niitä tarpeeksi kauan ajaa sisään, vaikkei niistä niin pitäisikään, elimistö tottuu niihin ja sitten niitä on saatava, jotta reflat pysyisivät poissa. Tällaisessa tapauksessa tietenkin reflojen poistuminen/lieventyminen aiheuttaa ainakin jonkin asteista hyvää oloa. En silti vieläkään ymmärrä, miksi jotakin ainetta, josta ei saa oloja tai josta saa huonon olon, pitäisi väkisin ajaa sisään, josko se joskus alkaisi toimimaan sillä tavoin, kuin jotkut hehkuttavat :unamused: :astonished: . Jos mä olen huomannut, etten pidä aineen X vaikutuksesta sitten vähääkään, niin olen kyllä jättänyt sen “sisäänajamisen” sikseen, korkeintaan toiseen kertaan olen kokeillut ja senkin voi mielestäni laittaa jo lähinnä tyhmyyden piikkiin. Valitettavasti niitä aineita, jotka ovat toimineet mulla “hyvin” jo ihan ensimmäisestä kerrasta lähtienkin, on aivan liikaa :neutral_face: .

Kai se Subu-nisteys sitten on jonkun mielestä suurinta ja hienointa, mitä maailmassa voi saavuttaa, joten sitä kohti vaikka hampaat irvessä :unamused: :mrgreen: .

Tuo sisään ajaminen oli nähtävästi huono termi. Esim. kannabiksen kohdalla jotkut puhuvat, etteivät ensimmäisellä/ensimmäisillä kerroilla tunteneet vaikutuksia juuri lainkaan, vaikka annostus olisi ollut takuulla riittävä. Tähän suuntaan olen kuullut puhuttavan myös oppareista.

^Kannabiksen kohdalla taitaa olla kyseessä se, että kun ensimmäistä/ensimmäisiä kertoja kehoon ryöpsähtää suurimäärä kehon ulkopuolisia kannabinoideja, niin ihmisen omalla endokannabinoidijärjestelmällä ja reseptoreilla menee tovi “reagoida” asiaan. Eli avain ei joskus tavallaan loksahda heti ensi yrittämällä lukkoon…

Kun taas opiaateilla/opioideilla ei taida tälläistä ominaisuutta olla. Kertokaapa te viisaammat miten asia on? Onko mahdollista, että noviisille annetaan esim. suuri määrä iv-oksikodoni liuosta ja kaveri sanoo, ettei sitten toimi ei alkuunkaan? Vai vaikuttaako se, että buprenorfiini ei ole oikea opiaatti toimimattomuuteen jotenkin?

Sun täytyy siirtyy kovempiin jarruihin. Ei kannata luovuttaa heti jos yks oppari ei kolaha.

^ Yritä nyt edes keksiä parempia trollauksia, vitun pelle :imp: ! Ei paljoa jaksa naurattaa ketään :unamused: . Kaipa mode sut pian saattelee pihalle täältä :confused: .

Aloittajalle: olisko mahdollista että olet saanut feikkejä subutabletteja?

Ei minullekaan tosin opioidit ole ikinä mitään kovin ihmeellisiä oloja tuottanut, jotain kodeiinia ja tramadolia tulee otettua ehkä pari kertaa vuodessa, kovempia aineita en olekaan kokeillut. Sellainen unenpöppöröinen olo mulle niistä vaan tulee.

Pari vuotta sitten testasin kodeiinin potensointia (tehostamista) ottamalla väsyttävää antihistamiinia (Atarax) tunti ennen kodeiiniannosta. Antihistamiinit lisäävät opiaattien potkua kun ottaa kohtalaisen annoksen tunti ennen opiaattiannosta. Kyllä siitä sillä kertaa tuli vahvemmat nuokut. Joku Marzine sopii myös tuohon tarkoitukseen jos Ataraxia ei ole saatavilla.

Itse asiassa sopii paremmin kuin hydroksytsiini (Atarax), sillä tämä on CYP2D6-entsyymin inhibiittori eli toisin sanoen vähemmän kodeiinia muuttuu morfiiniksi.

Sama juttu mulla oli. Ensimmäisen kasipallon ostamisesa meni monta vuotta ennenkuin kokeilin uudestaan. Nykyisin maistuu turhankin hyvin, :imp:

Mutta yksinäänhän tuo on aika mieto päihde, vaikka riippuvuuspotentiaaliltaan kova. Ainoa turvallinen boosti on pilvi, muut kannattaa jättää väliin ettei niitä ruumiita tule lisää. Nyt viime aikoina tuttuja on kuollut ihan liikaa.

Sitä subua EI kannata ns. sisäänajaa.

Väärennetyt Subutex-tabletit saattavat siis aiheuttaa suurten paiseiden lisäksi suuria pettymyksiä :laughing: .

Enpä itsekkään tykkää kyseisestä substanssista, ja se kusilukko-efekti oli kaikkein vittumaisin. Kokeilin kerran ja siihen jäi, hitaat ei vaan ole mun juttu. Ei sitä kannata väkisin kiskoa jos ei tunnu.

Tosin mun eka ja taatusti vika kerta oli sellanen, että ei ollut hengenlähtö kaukana. Et sellaset traumat jäi, etten enää koskaan koskis kyseiseen aineeseen.

Äsken vetäisin nokkaan 0,5 mg laini subua ja otin vielä mukaan puolikkaan Temestan boostimaan. Katsotaan jos tällä kertaa saisi niitä euforioita. Äsken otin, joten vaikutuksista en oikein osaa vielä kertoa.

Oo varovainen jos sulla on muita lääkityksiä. Yllättävän paljon löytyy tota buustaavia aineita ja yliannosoireet saatta tulla myös viiveellä. Näin kävi mulla kun en mistään mitään tiennyt ja asia selvis kantapään kautta kun “järkevänä” sen jälkikäteen opiskelin pharmacasta. :unamused: :unamused: Ite tosin rännäsin mut silti.

Juu, sitkeästi ja sinnikkäästi vain jatkamaan Subu-olojen metsästystä :unamused:. Kun tarpeeksi pitkään tuota jatkat, niin kyllä sä itsellesi fyysisen koukun onnistut kehittämään ko. substanssiin, vaikket missään vaiheessa mitään oloja saisikaan. Sittenpä kärsit refloista ja niistäkin tyystin turhaan :mrgreen: . Ei vittu, mitä pöljän touhua :unamused: .

Mä en ole ikinä hiffannut tän aineen suosiota sitä pari kertaa testanneena, olotila muistutti lähinnä kodeiinipöllyä mutta n. 10x voimakkaampana. En digannut yhtään, brr. Tosin en kyllä tykkää muutenkaan siitä nuokkuolosta, alkaa lähinnä ahdistaa… mikä on varmaan ihan hyvä juttu :unamused: