Subusta

Kauanko pitäis olla ilman että subu ei näy seuloissa? Taas onnistunu itteni koukuttaan siihen jo kuukausia sit ja kohta ois edessä seulat että mun bentsoja voidaan jatkaa. Tietysti ois mieluiten refoissa mahdollisimman vähän aikaa että kertokaa ihmeessä mikä on ns. maximi aika jonka joutuis oleen ilman.

Riippuu ihmisestä,mulla näky aikoinaan bubre noin:10päivää.
mutta on tosiaankin kiinni siitä että kuinka nopee aineenvaihdunta sulla on ja kuinka kauan ja kuinka
paljon oot vetäny…
Joillain näkyy 7päivää toisilla kaks viikkoo… Niin siis jos meinasit ettei tulis kitkuja ni voin kyllä luvata
että tulee,eihän tarvi olla ku pari päivää ilman (joskus riittää yx) niin kyllä o rupee niveliä särkeen…

Pari viikkoa pitäisin ainakin itse taukoa, ihan vaan varmuuden vuoksi.

No mulla on kyl nopee aineenvaihdunta ja pitkän sauhuttelunkaan jälkeen ei näkyny mitään alle viikkoon. Ja määristä, oon muutenkin pikkuhiljaa lopettamassa ja enää ei mene kun 0,5mg/vrk paitsi kerran viikossa voi mennä parikin milliä viel. Ite uskoisin että 4 päivää riittäis mutta mutta…

EDIT: Niin ja muutama kuukausi on nyt menny päivittäin. Mutta ainakin jo kuukauden verran tolla 0,5mg annoksella.