Hei, olen 24v mies joka käyttäny 2 ja puol vuotta subua annoksilla 1-6mg päivään, viimeinen vuosi menny väh. 4 milliä päivässä. 6 päivää edellisestä kerrasta kun otin subua. Mietin vain että kannattaako hakea tramalia avuksi kun tiistaina niitä 40kpl saisin, resetoiko se mun viekut uudelleen “0” tasolle jos vaikka yhden kerran otan 400mg tai vaikka edes 100mg. Tosiaa selkä on niin romuna ihan muista syistä. Niin ja 3 päivänä olen ottanu tämän sisällä tramalia ja panacodia. Nyt 3 päivää ilman mitään oideja. Kaivataan pikaista apua. Edit. Nokkaan pelkästään olen käyttänyt
Voisiko joku edes vastailla, minulla kaveripiiri ei juuri käytä niin olen aika tiedoton…Eli esimrkkinö jos nyt ottasin tramalia 400-600mg niin alkaako nulla sen jälkeen viekut alusta, haluan vaan nii kovasti tohon selkään apua
Moikka. Voit toki ottaa tramaleja selkäkipuusi ja kerta olet lähes viikon jo ollut ilman bubrea,etkä ole mitään tarvinut,luulisin niiden todella jeesaavan nihkeitä fiiliksiä. Se että ottaisi jokapäivä isoilla annoksilla tramaleita,pitkittäisi kyllä refloja ainakin omalla kohdallani. Tsemppiä vaan kovasti ja toivottavasti olet pysynyt ilman tekuja. Tramaleita jos olet popsinut,älä ota mitään överimääriä,jottei juurikin reflat pitkity.
Ps. Omasta mielestäni sillä ei ole juurikaan merkitystä ,millä tavalla käyttää onko tapana nokittaa,im,iv tai sublinguaalisesti ,vaan kuinka kauan ja kuinka paljon käyttää päivittäin.
Tossa tulikin jo toi tärkein pointti, mitä Mikko laitto, eli ei niinkään se tapa jolla ottaa ole se merkityksellisin, vaan just se määrä joka päivittäin menee ja aika kuinka kauan on käyttäny.
Varovasti niiden trambojen kans kannattaa edetä, kipuun jos joudut ottaa niin se on ok. mut ei yhtään enempää kuin se “pakollinen” kivun-lievityksen vaatima määrä.!
Ja jos ei joka päivä ole ihan pakko ottaa, niin kannattaa niitä välipäiviä pitää mahd. paljon. Tramaleihinkin jää koukkuun kun tarpeeks paljon ja kauan käyttää, toki ei niin helposti ja pahasti ku oikeisiin oppareihin, mut kummiskin.