Subun lopetus ja seulat

Eli, buprenorfiinia on tullut nyt käytettyä noin 2,5 vuotta, päivittäin tai lähes jos sitä mitenkään ei ole onnistunut hommaamaan esim. rahan puutteen vuoksi tai tilapäisen loppumisen takia.
Nyt mä kuitenkin haluaisin lopettaa tämän touhun ja elää kliseisesti “normaalia elämää”, käydä töissä, mennä naimisiin, rakentaa kodin ja saada lapsia jne…

Lukuisista yrityksistäni huolimatta kaikki tuntuu kaatuvan aina muutamaan päivään, kun olen ollut ilman. Alkaa palelemaan ja kylmähiki valuu pitkin kroppaa… Vatsa on sekaisin eikä saa syötyä, jalkoihin sattuu. V-mäisintä kuitenkin on ehkä se, että unet on levottomia ja painajaismaisia, enkä saa nukuttua paria tuntia pitempään vaan herään sitten lopulta siihen että olen hiestä märkänä kietoutunut lakanaan.
Ahdistaa ja masentaa. Jotenkin syyllinen olo kaikesta…Ja hävettää! Kehokaan ei jaksa lähteä edes viemään roskia.

Sitten mun lopetus haaveet ikäänkuin “katoaa” kun saan jostakin rahaa tai viimeistään toimeentulotuki -päivänä. Unohtu taas lopettaa…
Ja mä tiedän sen, että parin vuoden “vetämisen” jälkeen lopettaminen ois vielä lastenleikkiä, verrattuna siihen mitä se olisi 10 vuoden jälkeen… Se on vaan vissiin niin kovasti psyykkeestä kiinni?

Ja toisaalta tilannetta ei helpota yhtään se, että monet tutut jotka ovat käyttäneet monta vuotta pitempää, ovat koittaneet katkoja ja suurin osa on pian taas ollut piikin ääressä. Tuntuu että jos muut ei pysty, en pystyisi minäkäään… . . . … . … .

Eli siis; miten mä saan lopetettua (kotona) tämän käytön? Bentsoja on yleensä vaikea saada tai jos niitä on ja ei saa ilmatteeksi, niin en suostu maksamaan ylihintaa. Masennuslääkkeet ei auta nukkumaan vaikka pistäisivätkin väsyttämään. Ne vaan tuntuvat pahentavan unettomuutta!! Alkoholia nyt on turha edes kuvitellakkaan silloin.

Toinen juttu on se, että tahtoisin aloittaa työt testimielessä, vaikken saisikaan lopetettua subun käyttöä noin heti alkuunsa kokonaan, MUTTA mun pitäs mennä huumetesteihin (siis virtsa) ja olisinkin kiinostunut että kauanko mun pitäs jaksaa tsempata itseäni olemaan vetämättä, jos joudun testeihin? Jotku sanoo 3 päivää toiset 14 vuorokautta??
Entä onko nasaalisella ja piikittämisellä hieman eri kestot? Muistan joskus lukeneeni, että nokitettuna näkyisi vähemmän(kauemman) aikaa? Ei kyllä mee yksiin mun logiikan kanssa… Toisaalta ois hyvä antaa “haavojen parantua” ja siirtyä nokittamiseen, jos terkkaritäti näkisi vaikka jäljet käsissä.

Toivottavasti teksti nyt ei ollut sekavaa ja liian pitkä, mutta olisin kiitollinen jos joku osaisi sanoa jotain.
Ja yritin etsiä vastauksia myös googlesta mutten saanut selkeyttä kaikkeen… Kiitos. :unamused:

Niin ja unohtu sanoa, että annosta olen todellakin jo pienentänyt, nyt menee noin vajaa mili aina.

Näin lyhyesti, bupre näkyy käytetyistä määristä ja yksilöllisistä eroista rippuen 3-21 vuorokautta. Eikä kannata alkaa juomaan vettä apinan raivolla, siitä ei tietääkseni ole hyötyä. Anna ajan kulua, kyllä ne subut sieltä elimistöstä poistuu. Niin, ja paska olo sulle tulee jossakin vaiheessa varmasti mutta senkin voimakkuuteen voit itse vaikuttaa. Lähde vaikka kävelylle, vaikka sitten väkisin. Ja muista koko ajan että kyllä ne olot ohi menee, se on varmaa. Voimia!