"Subuja, mä rakastan subuja" phyih vitut!

no niiiin…tuli sitten eilen n. klo 18.30 vedettyä ekaa kertaa elämässäni subua, ihan vaan hetken mielijohteesta…ja siis vittu mitä kuraa kyseinen aine IMO. Aloin lähes heti laatoittamaan ja se on kestänyt nyt aamupäivään saakka ja vieläkin etoo, eikä mikään mee alas…se olo oli sanoin kuvailemattoman järkyttävä, en ymmärrä miten kyseinen aine kuitenkin koukuttaa todella helposti, taisin ottaa liikaa mutta hyvä näin, koska en kaipaa mitään uutta koukkua pirin ja piikkikoukun lisäksi…silmät/pää tuntui siltä kuin ne ois painanut tonnin, silmäni ei pysyneet auki millään, tosin sain avattua välillä silmäni (ainakin luulen) kun havahduin näihin eriskummallisiin valveuniin :laughing: ja pää retkotti kuin niskat katkaistulla kanalla :laughing: ja se kuumus, herran jumala! ikinä en oo ollut noin kuumissaan, tuntui kuin koko kroppa ois kiehunut kiehumistaan eikä loppua näy, en kyennyt puhumaan luultavasti yhtään kokonaista sanaakaan, nojoo ehkä subu ei sovi mulle koska en pidä siitä etten pysty kontrolloimaan itseäni, enkä pystynyt käsittelemään kyseistä oloa, lähinnä ahdisti koko olo…voisko olla mahdollista et siitä ois tullut kuitenkin niin hyvä olo etten vaan pystynyt käsittelemään/tajuamaan siksi sitä? pitemmittä puheitta tuskin tuun enään koskaan kokeilemaan kyseistä ainetta, etoo ajatuskin siitä että ottaisin vielä nuo yhdet vedot, mutta oon tyytyväinen siihen etten ns. tuntenut mitään “rakastumisen tunnetta” kyseisen aineen vaikutuksen alaisena, kuulemma koukuttaa erittäin helposti :confused: mutta no joo pysyttelen ihan suosiolla vaan pirjon ja piikin parissa, tuntuu sopivan mulle paremmin koska tunnen silloin itseni normaalimmaksi kuin selvinpäin…tarkotus kyllä olis vähentää pirin vetämistä koska enemmän haittaa siitä on kun hyötyä, ja sen myötä eroon piikkikoukusta! no toivossa on hyvä elää vai miten se menikään… :confused: pahoittelen ehkä sekavaa tekstiä, vähän on oloja vielä…

No shit, Sherlock?

Subu taisi myös tuhota kirjoitustaitosi.

se voi olla hyvinkin mahdollista mut no can do! eipähän tarvii toista kertaa tohon koskea :slight_smile:

Joo niin ajattelin itsekkin, kun ekaa kertaa tuli subua vastaan “et mitä fukin järkee tässä hommassa on” se vaan sit lähti maistumaan liikaakin. Olen nyt ollut 3kk ilman, mutta vähän väliä tekee kyllä mieli oppareita, mut ei enää xone/tex/teemuja ollenkaan.

Petri687 : niin ja niin kuin mä sanoin PAHOITTELEN SEKAVAA TEKSTIÄ anteeks nyt hirveesti jos pilasin sun päiväs!
elmeri505 : no joo kyl mullakin on mieles käyny et jos joskus tulee kuitenkin tekee mieli, mutta aion pysyä erossa koko paskasta.

Ja kyllä tiesin miten kyseinen aine tulee vaikuttamaan ja tiedän myös sen että moni muukin täällä tietää, silti jaoin oman kokemukseni ja mielipiteeni tästä mikä ei tietääkseni ole kiellettyä.

Kaikki vain ei pidä opiaattien, tai entenkään pubren vcaikutuksista ensikerralla. Silti tuosta sai sellaisen vaikutelman että olet nuokkunut ja nähnyt valveunia. Ei varmaan kuulostaa kenekään opiaattipään mielestä huonolta ololta.
Spahoittelen sekavaa tekstiä.

Jarrut on tarkotettu muille ei mulle :smiley: itse lämpeen enemmän kiihdyttelylle :;D

Pahoittelu viestin loppuun ei ole mikään tekosyy kirjoittaa sekavaa paskaa. Jos et viitsi tehdä viestistäsi luettavaa, niin miksi ylipäätään julkaiset sen?

selvä. Okei, luin äsken julkaisemani viestin uudestaan ja tajuan nyt mitä tarkoitat, oot oikeessa, tää on kyllä melko sekavaa tekstiä…kun kirjoitin tuon se vaikutti melko selvältä, nyt kun olen saanut päätäni selvitettyä, tuo on kaikkea muuta kuin selvää :blush: pahoitteluni!