Subua päivittäin, sen päälle oxyja?

Hei!
Oon lukenut tätä vuosia mutten oo uskaltanut rekata. Toivon, et jengi vastais asiallisesti kysymykseen… Yritin saada selkoa kymmenistä eri ketjuistanne, mutten kuitenkaan löytänyt ihan suoraa vastausta. Oon vetänyt subua yli 10 vuotta päivittäin (tänään viimeks aamulla reilu milli) niin voinko vetää NYT 2 kpl 10mg oxyja? Ne on niitä deboja. Vai tuleeks vastareaktio?
Kiitti jo etukäteen vastauksesta/sista…

Moro Ninny ja tervetuloa tänne “lauteille” :slight_smile:

Mut sun kysymykseen, niin tokihan voit ottaa oxyja MUTTA ne menee ns. täysin hukkaan, mikäli noin kauan oot subua käyttäny ja varsinki vielä saman päivän aikana…!
Oon itteki kokeillu tuota täysin samaa komboa (ja myös sitä pahinta eli fentaa JOTA EI KANNATA KOKEILLA) subun päälle, ja se ei vaan toimi.!
Niinku varmaanki tiedät, niin bupre blokkaa oikeat opiaatit juurikin siksi kun se on tarkoitettu opiaateista irti pääsemiseen.
Eli ei kannata edes kokeilla koska se ei vaan toimi ja menee vaan rahat hukkaan. (mikäli siis joutuisit niistä oxyista vielä maksaa.!?)

Kiitos järkevästä vastauksesta! Onkohan huomenna illalla edes vielä ns kannattavaa ottaa niitä? En onneksi maksanut niistä, mutta lukemani perusteella ovat herskaa parempia, joten vaivaa ne ihan helvetisti tuolla kaapissa, nide kun oon…

No et oo kuule sen kummempi nide ku minäkään tai kukaan muukaan täällä…! :wink:
Mut mikäli haluat et ne oxyt toimis edes jotenki, niin puoltoista vuorokautta vähintään pitää olla väliä ilman buprea (toki ihmis kohtaiset erot aineenvaihdunnassa ym.) ennen ku on mahikset et oikeat opiaatit pääsee vaikuttaa NIINKUIN niiden pitäis vaikuttaa.!
Tokihan jotain pieniä tuntemuksia tulee lyhyemmälläkin ajalla, mut ei läheskään sitä mitä ns. tavan ihmiselle jolla ei ole mitään bupre ym. taustoja.

:smiley: Eli huomenna illalla ainakin voin kokeilla! Oi kiitos vastauksesta! Jos ei toimi, ei toimi. Onko sitten jotakin tiettyä aikaa, jolloin voi taas ottaa subua niiden oxyjen perään?
Oh, kauhistuttaa huomenna aamulla olla duunissa 7.30 kun subuvedoista on melkein vuorokausi silloin. En näitä aikojakaan näin paniikissa utelisi, mutta on hankalaa välillä olla nisti ja samalla esittää tavallista työssäkäyvää naista, joka on antanut itsestään sellaisen kuvan, ettei juo edes alkoholia. No, en kyllä suoraan sanoen juokaan. Muut jutut kyllä maistuu :laughing: (paitsi piri, yäk! Viimeksi vetänyt 2006)

^ Tiiäkkö et kuullostat ihan minun elämää vastaavalta, mut toki kauniimman osapuolen edustajana…!! :wink: :laughing:
Mut tuota samaa kaksoiselämää oon itteki viettäny täs jos toistakymmentä vuotta…!!

Mut joo, subua voit ottaa ihan millon vaan, vaik puol tuntia oxyjen jälkeen, mut se sit niistä oxyn mahdollisesti tuomista oloista…!
Et bupre blokkaa välittömästi kaikki ns. oikeat opiaatit ja samalla hävittää kaikki niiden mahd. tuomat positiiviset olotilatkin.
Mut ymmärrän kyllä et reilu vuorokausi ilman buprea noin pitkän käyttöhistorian jälkeen ku sullakin on, niin voi olla aikas tuskaista… :open_mouth: :confused:

Mut kerro ihmeessä miten se menee/meni niin jatketaan juttua.! Mukava saada tänne “uutta jengiä” ja aikas lailla saman kokenut ku itte, niin aina parempi…! :wink: :sunglasses:

Kaksoiselämä on välillä tosi raskasta… Mutta kerron tietty miten meni, vai menikö mitenkään :smiley: Kiitos! <3

^Kyllä, sitä se on.!
Mut ei mitään, kiitos ittelles ku kirjauduit tänne ja piristit kummasti mun iltaa…! :wink:
Ja jään mielenkiinnolla odottelee “tulosta” et miten kävi…! :slight_smile:

Kiitos samoin! Toivotit iloisesti tervetulleeksi ja vastasit kysymyksiin! Se oli kieltämättä piristävää :slight_smile:

^ No mä oon yrittäny aina vastailla kaikille joilla on jotain kysyttävää aina ku vaan paikalla olen, ja jos siis tiedän varmuudella siihen kysymykseen jotain kertoa/neuvoa.!
Mukava on vaan jos pystyy jotain ihmistä auttaa hänen kysymyksissä tai askarruttavissa asioissa, ja toivottavasti joillekkin olis mun vastauksista/neuvoista ollu hyötyä…
Silloin se olis sellainen molemminpuolinen win-win juttu…! :slight_smile:

Päätin säästää ne oxyt sellaseen, kun on muutama vapaapäivä, että voi ensin klesailla kunnolla ja sitten vasta vetää ne. Oli kivaa, kun subukin toimi kunnolla pitkästä aikaa, kun oli ollut yli vuorokauden tauko.

Enpä kyllä suosittelisi ottamaan Subua heti oksikodonin päälle. Voipi tulla meinaan aika perkeleen huono olo, kun bupre kaataa Oxyjen vaikutuksen ja reflat pärähtävät päälle :wink: . Jos kyse on tyystin satunnaisesta viihdekäyttäjästä, niin noin tuskin tapahtuu, mutta tässä Ninnyn tapauksessahan niin ei ole, vaan oppareiden käyttö on säännöllistä ja fyysinen riippuvuus on jo syntynyt. Olen kuullut ja joskus jopa vierestä nähnyt aika hurjia juttuja, kun tyypit ovat kiskaisseet vedot buprea, kun jokin vahvempi oppari(Esim. metadoni, fenta tai oksikodoni) vielä vaikuttaa parhaillaan täysillä. Ihan perusnyrkkisääntö siis, että buprea vasta sitten, kun sen vahvemman opparin vaikutus on jo selkeästi hiipunut ja mieluiten vasta siinä vaiheessa, kun reflat oikeista oppareista ovat jo kunnolla päällä.

^ Juu, kyllä pitää paikkansa normaalisti, mut Ninnyn tapauksessa ei häneltä ehdi bupre edes poistua elimistöstä eli oxyt eivät pääse edes töysillä vaikuttaa.
Ja silloin jos olet koukussa oikeisiin oppareihin ja kiskaiset buprea, niin tokihan se saa reflat aikaan, mut bupre koukussa olevalle ei tuu mitään jos otat oxyja parina päivänä, ja sit taas buprea päälle.
Oon nimittäin testannu ton saman kombon ja myös niin, et otin fentan päälle buprea eikä siis mitään paskoja oloja tullu.
Päivän tauko oli sillon bupresta ja sit fentaa ja eihän se ees toiminu mitenkään…! Vähän lämpimämpi olo tuli hetkeks ja that’s it.
Ja tuota en siis suosittele kenellekään enkä tietty edes eri oppareiden kombottelua.!