Subu (+muut) seuloissa?

No niih, eli seulat olis sitte ens viikolla, loppuviikkoon sais varmaan venytettyä… paska homma, putsit pitäis saada tai menee paljon… :neutral_face:

Subua tulee käytettyä välillä, oikeestaan pitäis varmaan lopettaa koko paska kokonaan nykyään sen lopettaminen tuntuu aina vaan vaikeemmalta… Mut enivei, nyt on tullut joku kaks viikkoa vedettyä tekkeniä niin että välillä on voinu olla joku päivä välissä, nokkaan eikä mitään isoja määriä ehkä kasipallo tai puoltoista yhteensä tänä aikana. Ja nyt siis taukoa, torstai iltapv vikat. Kauankohan max näkyy seuloissa? Mitään keinoo millä sais nopeutettua poistumista? Tätä ennen olin joku kk käyttämättä…

Hatsi tuskin enää näkyy, tuli tos tiistaina polteltua aika reilusti mut sitä ennen en oo about kuukauteen pössytelly olleskaan?

Ja piri taitaa kans aika nopeesti poistua…?

// edit: joo, ja jos positiiviset tulee, niin on varmaankin ihan turha alkaa selitteleen et emmä mitään oo ottanu…? :unamused:

Mun mielestä teksillä menee joku 3-4 päivää poistuu elimistöstä, pirillä ehkä pari päivää. Hatsi tuskin näkyy, toivotaan parasta. :slight_smile:

Veikkaan,ettei tosiaan tuo tekkeni/pöhinä ainakaan näy. Hatsilla kestää lähtee elimistötstä aikas kauan, mut toiv ei näy mtn. Ja jos et joka päivä blaadaile, nii hyvä.

Mut ei muuta, ku saunaan, juo paljon vettä, syö/juo jtn mikä nopeuttaa just tuota aineenvaihduntaa.

Ja joo,ei kanatta alkaa luultavasti sepustaa mtn, ettei oo ottanu.

Ja pakko sanoo; lopeta(!!!) se bubren vetäminen. Kohta havahdut, et kaikki massis menee siihen, junnaat elämässäs paikallaan, oot syrjäytynyt yms. shittii. Se ei ainakaan sovi aineeks, jota van “joskus” ottaa. Noin mulle sanottiin, ku ekan kerran hain ko. ainetta. Ihmettelin sillon, et mitä ihmettä, et vetäähän ihmiset pirii, essoi, happoi ym. nii miks subu olis eri asia. Mut on se, trust me. Älä vajoa ihan pohjalle, ennen ku alkaa lopettamisyritykset! :frowning:

Joo, tiiän, järki sanoo et nyt pitäs lopettaa kokonaan ku viel ois suht helppoo, mut ku ei oo mitään halua lopettaa. :frowning: Tuntuu ettei jaksa kokonaa ilman sitä, arki on nii helppoo tekseissä ja kaikista pahin, se auttaa helvetisti mun jokapäiväsiin sos. tilanteiden pelkoon, sillon oon tosi relax, itsevarma, puhelias, ei mitää vittumaisii jännityksii/ahdistuksii…

Mut niinno asiaan, ei kai toi auta ku koittaa vaa juoda paljo ja hikoilla, ja toivoo et ois putsit… :slight_smile: hyvä ois ku ei menis duuni alta nyt ku kerran oon töihin päässy.

Itse huomasin, ku olin tos ottanu iha minimini-subut, nii seulat oli puhtaat 2vrk:n jälkeen. Kerron vaa siks, et elä jännitä :slight_smile: Ite ottanu ihan minimaalisia annoksia, nyt muutama pvä ilman. Eli varmasti puhtaat sulla, toiv.

Ja tuo mitä kirjoitit sos.peloista/ahistuksesta yms. oli ihan ku mun suusta sanottu! Ite aloin just vetää opiaatteja (ensin contteja, myöh. bubrea) koska huomasin, kuinka ahditus/masennus pakeni tieltä ja jaksoin paljon paremmin. Kotona oli kiva hääräillä kaikkea, siivota, tehä iha mitä vaan, kaikki oli helpompaa.

MUTTA, yhtä äkkiä huomasin conteista, että reflat alko hiipii liian nopeesti. Mä en enää hallinnu tilannetta. Eli jos aamulla otin, nii illal oli jo aika öhnä-fiilis. Mul ainakin conteista tuli reflat sata kertaa nopeemmin ku subusta. Lähin katkolle, mut vaikka kestin iha helvetilliset reflat, nii ku pääsin “siviiliin” nii olin joku 2-3vkoa ja sit taas lähti. Yks takapakki elämässä ja olin jo valmis heittämään kaikki hukkaan ja niin teinkin. Se oli helppo tie, siihen olin tottunut. Kaikki kyyneleet, raivokohtaukset, kaikki, mitä olin kestänyt katkolla, meni jollain tasolla hukkaan. Enkä tuohon aikaan edes varmaa tosissani kelannu, et lopetan lopullisesti. Eli sama juttu, ku sullakin; ei ollu nii kovia haluja sit lopettaakkaan. En halunnu tietenkään jäädä uudestaan koukkuun, mut opiaatit on nii hirveitä, ne koukuttaa psyykkisesti pahemmin ku mikään muu aine, näin siis ainakin mulla.

Valitettavasti tuntuu, et jokaisen täytyy käydä kattoo se elämän varjopuoli, ennen ku haluu lopettaa doupin ku doupin. Ei mulle ainakaan auttanut, ku joku sanonu, et “lopeta ton vetäminen” tai “miks sä tota vedät” yms. Ja nyt oon sit syyllistänyt itteeni, jossitellu, et miks valitsin tällasen polun, ei hyvä. Toivon todella, että sä olisit viisaampi. Ei voi ikuisesti elää illuusiossa, tai voi mut silloin ei elämä tuu olemaan hyvä.

mul näky tekken seuloissa 5 päviän jälkeen
piri ei näkyny vaik oli 2 päivää sit ottanu
jossain oli et bupre näkyy 1-2 viikkoo
tramaliki oli lisätty testattavien listalle, 6 päivää ennen testei otin ja ei näkyny

Jep, onhan tää tätä perus ittensä kusettamista… Enhä mä jää koukkuun, oonha mä vetäny subua melkeen vuoden enemmän ja vähemmän koukuttamatta itteeni… Mitää kunnon reflojakaan ei oo ikin ollu ku en oo 2vk pidempää vetäny ilman taukoo, mitä nyt tää ahdistus on viel 10x pahempi ku normisti, tai sit en vaan muista miten inhottavaa se on.

Toisaalta, en mä nyt ihan ilman mitään koukkuu oo tähänkää asti ees selvinny, kyl toi psyykkinen koukku on jo aika vittumainen… Koko ajan pyörii mieles ja duuniki tuntuu niin helvetin tylsältä, emt pitäis hakee näihin ahdistus ja pelkotiloihin varmaa jotain muuta apua mut ei kiinnosta eikä jaksa ku saa itekki lääkittyä ne pois nii easysti. :unamused: Ja niinhän se menee, pitihän tän pysyy aluks vaan viihdekäytössä tai siis vklp vaan rentoutumiseen tai jotain sellasta, mut ei tää nyt ihan niinkää menny. Emmä tiedä. Pitäis lopettaa kokonaan, mut tuntuu ihan vitun masentavalta koko ajatus… Ei oikeen muutenkaan jaksa tällästä rutiinimaista duuni hima duuni hima duuni hima vklp elämää, toi teksi auttaa jotenki jaksamaan, koko ajan sellanen sekoilun ja vapauden kaipuu, tai emmä tiedä.

Voi olla et seulat siirtyy vast ens viikoks, ihan jees. :slight_smile:

Voih miten tuttua. Mulle on aikoinaan kokeiltu yhtä sun toista mieleialalääkettä, mut ku löysit opitaatit yli 3v.sitten,) nii siitähän juuri tuo “ite ittensä lääkitseminen” alkoi. Ja moooooni muukin on varmasti kelannu, ettei ota ku vloppuisin tms. mut se ei vaan mee siin. OPIAATIT KOUKUTTAA. Ja sit just ilman teksii normi-päivät duunissa/himassa alkaa tuntua tylsältä. Tuttua, liiankin. Mut silti oikeesti rukoilen(vaikka en uskonnollinen olekkaan,heh) sun puolestas, et lopetat ton kaman kanssa oleskelun! Se voi auttaa jonkun aikaa, mut ei tuneita voi pakoilla. Lopulta löydät itsesdi katkolta/vaniklasta/hourulasta tai ties mistä. En moralisoi, tiedän tasan ton fiiliksen…ton “vapauden” mikä sit lopulta onkin oravanpyörässä juoksemista. Ja siinä pyörässä juoksee subun lisäksite, etkä enää nii vapaa olekkaan, vaan aineen vanki. Tää on totista totta, subu voi ja viekin jossain vaiheessa kaiken sun elämästä, jos ei niin oot ihan uniikki-tapaus :smiley: Oon kirjoittanu tilanteestani useaan otteeseen muihin topickkeihin, mut haluan vaa sanoa viel, et jos saisin palata ajassa taaksepäin, nii olis huumeet ku huumeet jääny testaamatta/käyttämättä. :frowning: