subu+ardinex

otin eilen bubree toimiiks ardinexit tänään vai subun ansiosta ei oo vaikutusta???

Kyllä pitäis mun mielestä toimia… ei välttist ilman erottelua ns. “tunnu”. Mutta ei se bupre sen toimivuutta pois vie, kai. Riippuu mitä oot hakemassa? Kodeiinipärinää vai kivunlievitystä? Pärinää tuskin tulee ilman erottelua mut kivunlievitys varmaankin toimii. Toki ne pärinätkin lievittää kipua.

Mututietoo sori mut vahva fiilis on ainaki täst.

4 tablettia = 120mg kodeiinia eroteltuna tai ei ni onks siinä erottulassa sit järkee toimiiks paremin vai miks?sama määrä siinä silti o kodeiinia vaikuta vaan hitaammin… joo mulla o kylkiluu murtunu söin tramaleita aluks ei mitään vaikutusta nyt on noita.

Vittu te ootte pihalla :laughing: Ensinnäkin,ei toimi,subu blokkaa kodeiinin vaikutuksen,jos et erottelis,ni se ibuprofeiini vois vähä lievittää sitä kylkikipua.Toisekseen mitä hemmetin väliä sillä on kodeiinin vaikutukseen erotteleeks vai ei? Erottelemattomana saattaa toimia jopa hieman paremmin.Kaikenlaisia wannabe-narkkeja sitä on täälläki nykyään.

kuinka monta päivää subu blokkaa ei huvittas tuhlata lääkeitä jotka o aika kortilla oon ottanu milli orginelliä tiistaina

n.48-72h varmaan sun tapauksessa alkais jo huomenna vaikuttaa,jos käyttö ei oo ollu jatkuvaa.

no sillai käytän et ei tuu paska olo eli 2*viikos on menny puolevuode ajan,.,.,.,. musta tuntuu et nykyää palaa sa helpommi ku pee ällää, sitä o aina se on helppo ratkasu., mut kipuihi siis tollasiin somaattisiin se ei auta mulla yhtään

Kivunlievityksessähän käytetään Temgesicciä,joka on mun mielestää paljon “puhtaampaa”, ja auttaa vaan tietyntyyppiseen kipuun,itellä hermosärkyyn,tosin aika isolla annoksella nykyään.Tollasiin murtumiin auttaa varmasti artut tai pannarit paremmin,niissä ku on NSAID:tä (tulehduskipulääkettä) mukana.

Gepacod, vai mikä se nimi oli, oliko toi wannabe-narkki läppä mulle suunnattu?

Siis se, että arvelee mututiedolla jotain, tekee tyypistä wannabe-narkkarin? Ei oo suakaan argumentaatiotaidoilla pilattu…

:smiley:

Ensinnäkin,mistä sä mun argumentaatiotaitoja tiedät,kun en ole argumentoinut sun kanssa…Kuulosti vaan toi teksti nii amatöörimäiseltä,että pakko oli vähän kuittailla.Kuitenkin 99% plinkin käyttäjistä tietää,että buprenorfiini blokkaa muut opioidit/opiaatit.Ja se,että artut “pärisis” kovempaa eroteltuna,mistä tollasta oot keksiny :question: Pitäis kuitenkin tietää miten aineet joita käyttää toimii,muuten se on silkkaa typeryyttä tunkee itteensä jotain,ja odottaa miten se vaikuttaa,jos vaikuttaa.Mutta ei jaksa jauhaa enempää tällasesta bs:stä,jos haluut “argumentoida” enemmän, tee se jonkun muun kanssa.