Suboxone -hoidokit. Ero liuotuksen nopeudessa?

Niin, siis, oletteko huomanneet eroa vaikutuksessa suhteessa siihen, kuinka nopeaa liuotatte xonet?
Itte tykkäsin ennen liuottaa aika kuivassa suussa jotain 17-18min. Nyt olen ruvennut hoitamaan homman kymmenessä minuutissa. Elikäs jätän vähän vettä kielen alle.

Tuntuu, että omalla kohdallani vaikutus olisi hieman heikentynyt.

Oletteko huomanneet eroa vaikutuksessa, suhteessa liuotuksen nopeuteen.

KYLLÄ!

Klinikalla väittävät että ei vaikutusta, silti Suomessa paikkoja jossa liuotetaan se 10min. Itse joudun saman aikaan puhumaan ja liuottamaan jolloin illalla joudun ottamaan vielä kakkosen päälle. Mun pudotus-metodini perustuukin nimenomaan tarkasti arvioituihin aikoihin liuottaa mahd. pitkään jonka jälkeen vettä päälle + xylitolia…

Kuulemma 10minsan jälkeen ei enää imeydy, mutta jos on kuiva suu niin kyllä tabletti on osittain vielä kokonainen… J-päässä vielä yrittivät nopeuttaa liuotusta alle 5 minsaan…

Mikäli itse liuottaisin tabut puolihuolimattomasti, niin saisin pudottaa annosta puolet kauemmin kuin mitä nyt teen. Mä kun tähtään ne viekkarit sinne iltaan/aamuyöhön, mutta bubrea sen verran elimistössä että ei ainakaan jatkuvasti heräisi lakanat hiestä märkinä…

No niin ne täälläkin väittävät ettei vaikuta, joten päätin vähän testata.

Taidan siirtyä siihen 17-18min takaisin. Täällä(kin) on kuulemma kiire.
Mutta maksimiaika on kuitenkin se 20min. mitä niitä saa suussa pitää.

joo, tein vähän testiä. Kyllä kannattaa aika kuivassa suussa liottaa → enemmän menee aikaa…

^Muista sen jälkeen kunnolla huuhdella suu veden kanssa ja ota xylitolia. Tuo nimittäin ei tee hyvää hampaille ja jos normaalisti kuiva suu niin sitä enemmän tuhoaa hampaita… En tajua miksi laitettu sitruunahappoa yms. paskaa. Kuka sitä normisti mässyä vetäis pari kertaa päivässä?? Teemut maistuu pahalle mutta kyllä sen kestäis kun tietäis että hampaat ei ole vaarassa. Oletko huomannu liuotuksen jälkeen, että hampaat tuntuu kun olis jotain lipeää laitettu?? Vasaran kanssa kun löis ni menis murusiks samantien…

Mä saan aina muutaman kuukauden välein niitä “karkkeja” 500kpl, eli fluoripillereitä.