Stimut!

Heydo!
Nyt olis “kokeneemmille” porepäille kysymyksiä.
Oon tässä pohtinut, että mistä huomaa jos pirissä on jonkun sortin metapohja? Ei siis kokonaan metaa vaan vähän edes seassa.

Tyyppasin yks ilta 0.2 vedot hyvää aata, mulla iski ihan törkeä hiki päälle kesken vetojen, siis ihan oikeen hiki valus naamasta ja muualta :smiley: Näin vahvaa hien puskemista mulla ei oo aiemmin tullut heittojen yhteydessä. Oli aika stydin oloset vedot anyway muutenkin… :unamused:

Frendi jotain höpisi jollekkin että se oli kai metapohjasta… olisko toi yks esimerkki siitä et olis metskuu seassa?
Mist muista seikoista huomaa sen? Valvottaa vissiin kaks kertaa pahemmin toi meta? :open_mouth:

Entäs, mitä meinaa kun jengi puhuu nopeesta, joka on sulfaatti/sulfaa? Valaiskaa mua hieman.
Onks kellään käsitystä mistä jatkeaineista mahdollisesti nää pirin eri sävyt välillä saattaa johtua? esim. täysin ruskee pore, vaaleenpunanen, vaaleenruskea, kellertävä… mistä jatkeest aiheutuu noi värit? :exclamation:

Thänks!! Ja muutenkin asiallist keskustelua jos sais pystyyn niin olis jees. :sunglasses:

:question: :cry:

Koitapa googleen psyvault-hakusanaa. Tai sitten voit etsiä Saunasta, onhan noista täällä jauhettu ummet ja lammet.

Etsitty on kaikki läpi.
Eipä yks uus aihe jossa kaikki kiteytettynä. :blush:

Niin, mistään sulfista minä en tiedä mitään, mutta tiedän kuitenkin muutaman jutun.
En tosin paljon kun oon paaaaljon enemmän hitaisiin päin kallellaan.

Mutta väri ei oikeastaan kerro oikeastaan jatkeaineista mitään.
Kunnolla tehty amfetamiini on valkoista jauhetta, Käytännössä ani harva clandestine -lab kuitenkaan tekee semmoista
kristallia ku breaking badissä, vaan yleensä, ainakin suomessa methamfetamiini on vähän kellertävää, kuten myös dekstroamfetamiini, jotka oikeastaan on ne mitä täällä amfetamiinina poistetaan, paitsi jos ei satu huono tsägä ja saakin levoamfetamiinia, joka valvottaa, muttei toimi, pumppu saattaa pomppia ja kuumuus voi tulla, ei muuta.

Muuten täällä amfetamiinin värin määrää, valmistusprosessissa syntyneet epäpuhtaudet tai joidenkin veli venäläisen käyttämä pinkki karkkiväri.

Toimivuudesta sen verran, että metamfetamiini toimii pidempään, suhteellisesti ottaen kovempaa, ja se tuottaa varsinaista euforiaa ihan eri tapaan. jos piikität, niin metamfetamiini nousee nopeammin, se läpäisee aivoveriesteen paremmin kuin dekstro, -levoamfetamiini tai näiden yhdistelmä, eli raseeminen seos levoamfetamiinin ja dektsroamfetamiinin n.50/50 -seosta.

Dekstroamfetamiinia piikittäessä se nousee hieman hitaammin, ei läväytä pupilleja kaivonkannen kokoiseksi. Ja suhteessa siihen, kuin se menee päähän ni se nostattaa sykettä enemmän, monesti johtuen myös jatkuvista "tasoittavista.

Molemmat “järkevät” amfetamiinin muodot kannattaa jatkaa sinne 40% luokkaan.
Jotakin 80% luomupiriä ei vain voi vetää hihaan polttamatta suoniaan.

Jos nokittaa (mitä en älyä, maistuu pahalle ja yhtä hyvin se kuitenki skulaa vaikka sen sekottaa vaan lasilliseen vettä), niin voip vähän poltella.

Kappas, mulle on ehkä yhden kerran kohdalle sattunut tota levoa, tuntuu ettei vaan saatana toimi yhtään, ei edes ränniin. Siltikään ei uni tullut sitten millään… :open_mouth:

On kaikennäköstä ja väristä poretta kyllä sattunut vastaan… valkosta,kellertävää, ruskeahkoa, täysin ruskeeta, vaaleenpunasen sävystä… Eipä kai auta muu kuin kokeilla tai olla kokeilematta siinä tilanteessa. :sunglasses:

Itseasiassa “puhdas” amfetamiini olisi amfetamiiniemästä, joka on öljymäistä ainetta ja erittäin epätasaista (ts. haihtuvaa) ja siitä syystä sitä ei ole myöskään mitään järkeä valmistaa. Tästä syystä amfetamiinista on muodostettava suolamuoto (jonka etuna lisäksi vesiliukoisuus) hapon kanssa ja tähän sitten syystä tai toisesta käytetään lähes aina rikkihappoa, jolloin tuloksena on amfetamiinisulfaattia (joka vielä katukaupassa on yleensä rasemista amfetamiinia eli yllä mainittu 50/50 sekoitus amfetamiinin kahdesta stereoisomeeristä eli dextro- ja levoamfetamiinista, joista dekstroamfetamiini on se pääasiallisesti keskushermostoon vaikuttava molekyyli).

Okay, mielenkiintoista… :open_mouth:
Nyt ollaan taas hieman viisaampia.

Amfetamiini toimii 2-4h, metamfetamiini 24h+, poltettuna meta toimi itsellä 18+h, poltteli siinä kristallia ja yabaa kerran pari niin valvoi koko päivän, toisaalta toisella kerralla nukahdin kyllä iltaan mennessä.

Kyllä sen varmasti huomaa jos pore rikottu metapaskalla.

Meta myös potkii paljon kovempaa, siinä missä itsellä perusamfe ei pistä säätämään, niin meta varmasti pistää, kuka tykkää kuka ei. Meta myös saattaa muistuttaa MDMA:n vaikutusta ainakin aluksi.

Joo muuten, on tullut huomattuu aina vetojen yhteydessä kyllä tää mahdollinen metapitoisuus pirissä, puskee aina hiki ja yleensä sellanen metahönkäys, itse en oikeen tykkää, ainakaan iiveenä hirveesti metasta. Tuntuu että pumppu saatana takoo ihan omaa komppia jne, joutuu hetkeks istahtaa alas heittojen jälkeen ja hakee sen focuksen… :smiley:

Jotkut tykkää, jotkut ei…