Stilnoct max. annos alkon kanssa

Terve kaikki!

Olen pari viikkoa ollut lurkkerina (l. lukenut palstaa).

Nyt kuitenkin (ei hetken mielenjohteesta) vedän nokkaan stilnoctia ja mietin paljonko sen enimmäismäärä on teillä ollut. Alkoa on mennyt noin 12 annosta. Oletetaan kohtalaiset tai nolla tolet Stilnoctiin ja että muut lääkkeet palaneet pois.

Tietenkin sitä voi vetää levy levyltä mutta kysyn missä olisi todettava että oikei nyt se ei enää vaikuta jne.

Kiitos muuten hyvästä keskustelusta :sunglasses:

Oletetaan? Etkö tiedä toleasi? Aiotko kokeilla Stilnoctia ensimmäistä kertaa ja epäilet, että olisit nostanut muilla jyvillä bentsotoleasi, vai mistä on kyse?

Aloittelijalle yleensä riittää yksi Stilkkari. Jos on vähän tolea niin sitten pari kolme. Jos on paljon tolea niin koko paketti. Vaikea sitä on tarkkaan sanoa, parhaiten tiedät itse kokeilemalla. Mikäli olet ensikertalainen, olisi järkevintä tutustua tsolpideemiin ihan sellaisenaan ilman mitään lisukkeita, eikä missään nimessä 12 alkoholiannoksen vaikuttaessa.

@happohyppy

Ei pitäisi olla tolea juuri Stinoct:iin (melko uusi lääke). Benzo-tolet voivat mahd. olla korkealla (kaikkea A:sta Ö:hön on kokeiltu ja Xanor on nyt satunnaisessa käytössä).

Ei ole aivan ensikokemus stilc+alkoon ja ennen toimi noin 24 alkoa ja ihan lopuksi tosiaan tuo 10 mg stilnoct:ia (nasaalisesti). Mutta mä kysyin että missä on hyvä luovuttaa (optimi, max. etc.) ja todeta että nousua ei vain tule 20, 30, 40, 60 mg jälkeen? Ja tuskin toi alko on siinä mikään muuttuja. Ei ole koskaan ollut minkään paljon vahvemman aineen kanssa.

THX!

24 annosta alkoholia ja stilnoctia? :open_mouth: Varmasti toimi joo. Mä en söisi ainuttakaan tuollaista alkoholin kanssa, kokeiltu on ja siitä ei hyvää seurannut… :unamused:

varsinkaan runsas alko ja ryynit nyt ei sovi yhteen… uskon että tiedät kun on tota taustaakin kertynyt :slight_smile:
jos haluaa stilkkarit combottaa niin pilven kanssa, jossei riitä niin vaikka yksi santtu sitten.
riippuu kyllä tolesta. mutta jos on mennyt 12 annosta alkoholia niin ei yhtään jyvää, voi tulla hyvinkin epämiellyttäviä vaikutuksia. jossain topiikissa joku kertoi vetäneensä ryynikännit ja tappaneensa kissan.
järjen valon tollaset combot sammuttaa vähän liian helposti.

EDIT: et kaivannut saarnaa mutta vastauksena kysymykseen on siis, että max annos alkon kanssa on 0.
viimeksi kun vedin ryynikännit heräsin kyttikseltä. onneksi en käytä alkoa enää juuri ollenkaan, humaltumiseen asti ehkä 3 kertaa vuodessa ja silloinkin vain pikku hiprakkaan.

EDIT2: suosittelen muuten nauttimaan oraalisesti tuon zolpideemin, jossei muuten niin vaikka imeskellen.
vaikuttaa paremmin imo :wink:

@nitee

Kiitos. Mutta olet todella nuori enkä halua taustasta käydä väittelemään puoleen tai toiseen – ihan sama.

:laughing: Joo, mulla ei oo kissaa eli ei pelkoa! :imp:

TÄMÄ OLI ALKUPER. KYSYMYS: PALJONKO ON MAXIMI STILNOCTI:N JA ALKON YHTEISKÄYTÄSSÄ?
(siis optimi. eli tyhmää vetää enemmän kuin XXmg?)

Joka tapauksessa kiva olla täällä :slight_smile:

^no en mä pahalla :slight_smile: mun mielipide on että runsaan alkon kanssa ei yhtään.
mutta jos välttämättä tahtoo vetää niin yks on varmaa jees.

en mäkää ala taustasta väittelemään, mä en siis edes tahtonut vihjata, että mulla olis jotenkin rajumpi tausta kun en tiedä susta sen enempää :slight_smile: oman taustani tiedän en tarkoittanut leijua sillä, douppaaminen on syvältä.
kuitenkin (ei nyt välttämättä omasta puolesta) haluan sanoa että ikäkysymys kannattaa unohtaa välillä :slight_smile:
ehkei jollain ole kymmenien vuosien taustaa, mutta “samaan paikkaan johtaa monta polkua riippuen mistä oot tulossa”

tervetuloa keskustelemaan :slight_smile:

EDIT: typo

Kysymykseesi on jo vastattu. Se riippuu ihmisestä ja selviää kokeilemalla. Bentsojen ja bentsojohdannaisten kombottaminen suurten alkoholimäärien kanssa on jo lähtökohtaisesti tyhmää.

En kysynyt mikä on tyhmää (lue ketju uudelleen). Konsensusta tässä haettiin. Lääketiedettä väärinkäyttäjille. Ilmeisesti tuntematonta sinulle. Antaa olla. Empiirisesti se tietenkin selviää…ja muuten toimii hyvin kunhan vaan kaikkia määriä lisää ja d1=+, d2=+.

20 alkoa ja 30mg Stilc

Edit: siivottu kieltä

No niin. Kuittaan jottei nuorien tarvitse ihmetellä. [Poistettu haittojen vähättelyä. -Päihdelinkin toimitus]

Nukkumaan mars!

Stilkkareiten aiheuttamia hauskoja kaksoiskuvia muistan nähneeni vain kerran, annos oli sillon 110mg (30-40mg nokitettuja ja loput syötynä) ja olihan sitä kaljaaki juotu. 200mg enimmillään ottanut illassa bentsojen ja alkon kanssa ja se oli aika “perus” ryynikänni sekoilua. Ylensää kun näillä “viihteillyt” on annokset ollu 30-120mg.

Yli 100mg näitä alkaa olla jo aika paljon, enkä mitenkään suosittele kokeilemaan. Riippuu niin paljon tolesta ja ihmisestä mikä määrä mitenkin vaikuttaa.

On muuten karseita ryynejä nokitella vaikka sen arvosta onkin. :mrgreen:

Nukuttu on. Unohdin jo mikä valoittaa harhakuvitemlia. 50 Silkkraia ja about 24 (?) alkoa on mulle tarpeeksi.

Vitun painajaiset!

Huomenta taas! :smiley:

^Raivopuuskaukset etc. täysin liioiteltuja. Jäitä hattuun.

kiitti kontribuutioista. tämä lähtee eteenpäin jo omalla painollaan eli kiitos osallistujoille.

Edit: itsesensuroitu turhaa glorifiointia

Jos olet nostanut bentsotolesi korkealle niin eipä ole ihme jos Stilnoctit eivät potki. Lisäksi monet bentsot laimentavat Stilkkareiden vaikutusta, pahimpana juuri Xanor. Olen muutaman kerran ottanut Xanoria lopettaakseni Stilkkarikuosin, ja hyvin on tehonnut. Xanor voi vaikuttaa parikin päivää niin, ettei tsolpideemi toimi kunnolla.

Ei kukaan voi tietää toisen optimia, varsinkaan siinä tapauksessa, jos toinen käyttää bentsoja ja on kännissä tsolpideemia kokeillessaan. Ja alko on kyllä taatusti muuttuja.

Totta. Alko tietenkin on muuttuja. [Poistettu haitallisen yhdistelmän suosittelua. -Päihdelinkin toimitus]

en nyt noinkaan sanois aika tapaus kohtaista mut jos ite kiskasen mäyrän ja ryynei turpaan niin oon melko varma(80%) et oon raivoamassa jollekkin jossain vaiheessa iltaa

Kerrothan sit meille, kun oot tappanu ekan ihmisen tai eläimen tai käynyt jonkun päälle tai tuhonnu kämppäs stilkkareitten ja alkon yhteisvaikutuksesta. Mä haluun ainakin tulla sit sanoon, et tää niin tiedettiin. :smiling_imp: Toivon kuitenkin, että kerrot kämpän hajotuksesta, koska viattoman sivullisen ei mun mielestä tarvi kuolla yhden ääliön takia, joka ei ymmärrä, että tsolppari ja alko ei sovi yhteen.

Hei come on, ei kaikki sekoile stilkkareiden ja alkon yhteiskäytön seurauksena! On paljon ihmisiä, jotka ei tee mitään tyhmää, vaikka ottaisivat mitä.

Just joo. Ei musta oo reilua väittää, et threadin aloittajasta tulee joku eläimen tai ihmisen tappaja tai muuten superaggressiivinen! Vaikka sulle oliskin niin käynyt, niin ei kaikille niin käy. Vähän jäitä hattuun!

Ei ole mitenkään sanottua tuo aggressiivisuus. Se riippuu todella paljon henkilön ominaisuuksista. Jos kännissä tekee mieli/on tehnyt mieli purkaa agressioitaan fyysisesti toiseen ihmiseen, tapahtuu se vielä varmemmin stilkkarikänneissä. Joistakin vaan tulee täys paskoja uhoajia viinasten kanssa.

Vanjan ketjun alkupäässä herkästi agressiivissävyseksi muuttuva kommentointi ei lupaa hyvää. Jos viinasten kanssa yleensä uhoaa herkemmin, kuin pitää hyvää meinikiä yllä, niin miksi hitossa edes kokeilla tuleeko linnareissu ryynien kera vedettynä.

Heikko itsetunto (yliherkkyys arvostelulle) on yleensä kaikkein pahin yhdistelmä alkoholin kanssa. Se on tullut tässä iän myötä todettua lukemattomia kertoja.

:astonished: Hyvät hyssykät Batman, mikä ihmeen humanistisen kaunokirjallisuuden alkeiskurssi tästä ketjusta on tullut? Tarkoitus voi olla hyvä, mutta menetelmät (mm. demonisointi, thread hijacking) kyseenalaiset. Kaikki alkoi humalaisen diletantin seikkailusta käytännön farmakologiassa.

Ideaalimaailmassa kenenkään ei tarvitsisi nostaa reseptilääkkeidensä tehoja alkolla. Alkolla tehostamiseen liittyy riskejä, vaaroja, haittoja jne. (katsokaa hei kuinka nopeesti mä indoktrinoiduin :slight_smile: ).

Yhteisesti on päätetty että alko on sallittu päihde. Vanjan päihde, ja ainoa päihde, on alko. Vanja ei suvaitse esim. kannabista. Vanja ei kuitenkaan tule provoilemaan pro-kannabis ketjuihin.

Olen näemme tullut aivan väärään paikkaan. En toista virhettäni.