SSRIt (citalopram) ja amfetamiini(t)

Kuulin et ssri lääkkeet vahvistaisivat amfetamiinin vaikutuksia, eli joutuis kiskoo vähemmän pirii et sais toivotut vaikutukset? Serotiinisyndroomahan tulee vaan MAOi ja amfen kanssa, eli ssri ei kuulu tuohon.

Mites sit on, kokemuksia? Citalopramia vetäny jo jonki aikaan, niin uskaltaiskoha piriä ottaa? Ihan hyvä vaan olis jos tarvis vetää vähemmän et toimis :sunglasses:

Ja mites kannabis ja opiaatit ton citalopramin kanssa tai muiden ssri lääkkeiden kanssa?

Mulla toimi piri hyvin mut karkkeja joutu ottaa enemmän. En suosittele kuitenkaan paljon syömään, voit saada kohtauksia myöhemmin niinku mä.

Toimiiko piri paremmin/tehokkaammin kuin ilman tota lääkitystä?

Tuo lääkitys ei ainakaan mulla amfetamiinin vaikutukseen pistäny plussia tai miinuksia. Essotkin toimi mainiosti citalopramin vaikutuksen alaisena. mutta citalopram ei kyllä toiminu mitenkään :slight_smile:

Mulla on cipralex ja ku piriä kiskon nii en edes ota lääkkeitä, en tiedä unohdanko ne vai jätänlkö tarkoituksella ottamatta, mutta piri toimii hyvin nykyään, eli et ainakaa toi cipralex ei blokkaa pirin vaikutusta, mut ei kyl tehostakaa en tiedä.

Efexorin aikana pirin kiskominen oli perseestä.

Ja minkään mielialalääkkeen (SSRI, SNRI) aikana namit ei oo toiminut.

Edelleenkin ihmettelen miksi vetää jotain porsketta tai nameja jos on joku “mielialalääkitys” päällä??

Minä vedän poreet ja pirtuu päälle. Tulee mielialat.

Voisin kyllä ottaa ihan pienen annoksen poretta et nenä aukeis, pirtusta duunailisin sitten pirtutoteja. :smiley:

Niin no, oisko amfetamiiniriippuvuus mitään ?

Niin no, oishan se jotain, sori, en tunne sua enkä päihdetaustaasi.

Mutta silti ihmettelen. :smiley:

Njuu.
En vain ymmärrä, mitä ihmettelemistä siinä on, että jos on lääkitys ja silti vetää piriä. Hmm. Okei tietty jos joku o lääkityksel ja snorttaa tahi ottaa pommina ja toteaa että ohhoh, ei toimi, koska lääkitys blokkaa vaikutuksen, jättää homman sikseen ja jatkaa sitä pillerien popsimista. Fiksua.
Mutta sitten on meitä vähemmän viisaita, jotka mieluummin jättää ne pillerit ottamatta ja vielä varmuuden vuoks hihattaa, nii johan toimii.

Alan taas puhua kaikenlaista. Jospa lopetan. Sori.

Vitut ole mitään riippuvuutta ja vaikka olisi niin en itkisi siitä kuin mikäkin idiootti (vituttaa kaikki angstaavat ja emoilevat (ex-)narkit).

ihan sama vaikka lääkiyts onkin, en sen takia lopeta harrastuksiani. piriä on mukava vetää, niin miks pitäis pistää sitä tauolle kun ei ole siitä mitään ongelmia tullut.

Joo, aika tyhmä ja rappiolla saa olla.

No en mä ainakaan koe olevani mitenkää rappiolla.

Toi oli muuten hauskaa puhua pirin vedosta harrastuksena.
Kun kyseessä on kova huume.
Aika hyvä.

• Mä harrastan uintia.
  • Aijaa. Mä harrastan pirin vetämistä.

HAhaa. Mä saan onneks naurut pikkujutuista.
Seki o hyvä juttu.

Hei FRONTTI :sunglasses: !Oletko itse ottanut tuon silokki kuvan? hyvännäköisiä,NJAM :wink: :slight_smile: !

Taitaa olla wikipediasta kaapattu. toki onhan frontti voinut sen ottaa ja postata sinne. miksiköhän vastasin tähän :E zzz

Onkohan mieleialalääkkeistä oikein hyötyä jos on amfetamiiniriippuvainen? Ainakin dokaaminen nollas täydellisesti niiden vaikutuksen.

Pirin vetely on ainaski mulla nollannut kaikkien masennuslääkkeiden tehon, ja toisin päin myös.

Mut jotenkin siihen aineeseen kasvaa kiinni, onneksi olen nyt repinyt itseni irti.

Itsellä on seronil lääkitys ja tuli viikonloppun ostettuu naksuu jossa oli pirii ja unohdin kokonaan lääkitykseni… noo snorttasin sen ja mämmi ei oikei toiminu mutta piri toimi taas iha ookoosti. Onneks tässä tilanteessa piri toimi koska jos ssri blokkais pirinki nii olis aika hukkaa heitettyä… :open_mouth:

^ Olkaapas sitten varovaisia, kun vetelette mämmiä sekaisin SSRI-lääkitysten kanssa. Siitä voipi “hyvässä lykyssä” tulla hengenvaarallinen serotoniinisyndrooma :wink: .