Spice

Kuinka monella käyttökokemusta, kuinka pitkältä aikajanalta? Itse pidän ja olen poltellutkin jo melko pitkään (kunnon kukkaa kun on harvoin tarjolla, Spice ajaa kyllä asiansa) Mutta itse olen huomannut että esim viikon polttelun jälkeen jos lopetat polttamisen seinään ( vaikka parin pvän tauko ) aiheuttaa se ärtymystä ja tyhjää oloa moneksikin päiväksi. Muilla samoja kokemuksia? Entäs onko muita haittavaikutuksia havaittu? :smiley:

kokemuksia vain gold:ista, ja vain vajaan topallisen sitä pössyttelin menemään. hilpeyttä se kyllä
lisäsi jo pelkilteekin (verraten mietoon ganjabis lehteen), mutta yleensä mixasin sitä juuri lehden
kanssa ja pidin tuotetta kevyenä sedatiivina. parasta oli nauttia vaikka porukalla, tai kaverin kanssa →
jaettu ilo paras ilo :wink:

koska käyttökokemukseni on noinkin rajatut tämän tuotteen kanssa, en osaa kertoa aiheuttaako se
mitään viekkarin tapaista pidemmällä käytöllä… huhujen mukaan diamond triplaten parempaa, ilmeisesti
voidaan jo verrata keskiverto kukkaan? en tiedä. kertokaa viisaammat.

kyllä sitä voi jo verrata keskivertokukkaan, helpostikin. jossain oli keskustelua että pitempi käyttö voi aiheuttaa allergioita tms vastaavia iho-oireita, liekkö nämäkään puheet pitävät paikkaansa?

Ai kevyt vaikutus?? Siis tuohan vaikutti paremmin kuin jotkut kukat mitä olin luullut erittäin hyviksi jotkut meni ihan pihalle tuosta kun kavereiden kanssa polteltiin ja vaikutus kesti joku 6-9 tuntia.

Ja nämä sisältävät jwh-018 sun muita jwh tuotteita.

kyllä, useimmiten ja tarkoitan useimmiten nämä on jatkettu jehowalla ! ja kun miettii mitä tekee jehowa yksinään poltettuna niin siitä voidaan jo arvioida spicen vaikutuksia, jossa on pelkkää jwh:ta ja siihen lisättyjä yrttisekoituksia !

No juu, aika kevyt vaikutus, poltettuna ja poltin tosiaan tuota oletettavasti miedompaa gold:ia.
että varmasti kyseistä tuotetta olisi saanut vahvempanakin, mutta itsellä ei siittä kokemusta.

ja mun luontaiset ganjabis tolet monet jo varmaan tällä vöörymillä tietääkin, että stydiä täytyy olla että
pystyisin väittämään tuota spaissia vahvaksi tuotteeksi. ihan hyvä korvike sinänsä, ainakin vähäisten
kokemuksieni perusteella.

[sensuroitua tekstiä t:kUUtio]. mutta siitä en tosiaan osaa sanoa,
kun joku kysyi noista pitkäaikais vaikutuksista allergioiden suhteen, tuleeko oireita vai ei. kohtuus kaikessa
niin eiköhän haittavaikutuksetkin saada sillä minimalisoitua.

Tätä on tullu nyt useampana päivänä poltettua. Ei tule mitenkään sekava olo, ihan miellyttävän pehmeä olotila vain. Annostelussa olen ollut maltillinen, en halua ihan kujalle. Tosin yksi päivä polttelin koko päivän: ensin lätkää, sitten spaissia ja lopuksi kunnon kukkasavut. Kukka losahti niin että ihan pihalla olin loppuillan. :laughing:

Mukavaa kun on loma. :sunglasses:

Onko kukaan kokeillu polttaa tota lsa tai sieni laskuissa,auttaako samalla tavalla ku vaikka budi tai pl ?ei jaksa aina sitä bissee kittaa noihin laskuihi niin vois vaikka koittaa hommata jostain tota…

ei auta, kokeiltu on ! pistää pään vain pahemmin sekaisin , ei toimi budin tavoin ! :confused:

Joo mä jätän sit ihan suosiolla kokeilematta :smiley:

Mul on vaa aina vitun vaikee saada päätä rauhottumaan noiden lsa trippien jälkeen… onko hyviä ideoita millä saa pään rauhottumaan jos ei bissee ja savuu lasketa?

suosittelen suosiolla jättämään! :smiley: tuli jumalattomia harhatiloja yms, ei ollut yhtään mukavat 4 tuntia takana kun alko pikkuhiljaa jotain jostain takana :S

Paljo sä otit lsa:ta mul on yleensä ollu iha älytön psyyke,en yleensä pimahda tai flippaa mitenkään oikeen mistään päihteestä…

sen verran että omakin psyyke melko kova ja tolet ns korkeella useimpien aineitten kaa, että en olisi uskonut tuonkaan aiheuttavan tuollaisia oloja :smiley: