Spice?

Onko Spicen jä näiden muiden “legal high” juttujen myyminen kielletty kokonaan? Ei näyttäisi löytyvän enään miltään nettisivustolta näitä :confused:

ei varmaan kandee riskeerata että tilaa ellei ole väliä mahdollisista sanktioista. mä en tilaisi.
mutta joku muu voi toki olla erimieltä. ainahan uhkapelit on hauskoja :laughing: :unamused:

goldikin oli vanilja vivahteineen silloin hyvää kun sitä vielä uskalsi tilata. sellasta fiilistely meininkiä. :sunglasses:

Kattelin noita smartshoppeja ja löysin samankaltaista tuotetta nimeltä Yucatan Fire. Tuolla sivuilla ainakin lukee näin tuon laillisuuden suhteen: “Legal status: Yucatan Fire has some restrictions in the US. This product is legal in the rest of the world.” Onkohan tota siis ihan laillista tilata suomeen?

Ei ole.

Lääkelaitoksella on niin kiire tutkia jokaikinen aine, jota kaupataan psykoaktiivisena “olonparantajana”, että muut tehtävät jäänevät Euroopan yhteisölle.

TOTTAKAI harmittomat yrtit kute spaissit pitää kieltää ASAP, koska se on paha asia huumehysteerkkosuomalaisille mikäli hyvän olon saa muusta kuin kossusta.

Ilman sarkasmia: olisi kiva tietää paljonko rahaa pannaan vuosittain tutkimuksiin, missä yritetään todistaa kaikki positiivisesti oloon vaikuttavat aineet laittomiksi? Miksi tuo hysteerinen tarve? No onneksi en maksa veroja enää maahan, missä hauskanpito on paheksuvattava rikos.

Jaahas, tutkiskelin näitä juttuja netistä ja päädyin siihen tulokseen, että taidanpa tilata jostain jwh-018… [Poistettu hintakeskustelua. -Päihdelinkin toimitus] :imp:

Yleensä ottaen vastustan päihteiden kriminalisointia, mutta tuotteet, joita markkinoidaan harmittomina yrttiseoksina, mutta joihin samaan aikaan salaa lisätään mahdollisesti karsinogeenisiä tutkimuskemikaaleja, on syytäkin kieltää.

EDIT: tiivistetysti: eiks yleensäkin elämässä monet parhaista asioista ole kivoja pikku salaisuuksia? :wink:

Pitää muuten paikkansa! Alkaen röökinvedosta joskus pikkunassikkana: maistui paskalta, mutta oli hienoa koska koti ja koulu vastusti jyrkästi :smiley:

Tullia enemman Spice:ssa ja muissa vastaavissa toimivissa legal high-tuotteissa mua pelottaa se niiden varsinainen sisalto ja vaarallisuus. Mieluummin poltan oikeaa tavaraa tai jos ei ole saatavissa niin juon vaikka alkoholia, luultavasti sekin on terveellisempaa kuin monet laillisista vastikkeista.
Spice ja Skunk kylla toimii, tosin enaa niita ei edes myyda useimpiin maihin ja ymmarran kylla miksi. Noita on helppo polttaa liikaa, koska ne todella toimii. Itse paasin jo kerran tilaan, jossa luulin kuolevani ja olin kaipaamassa ambulanssia, tieda sitten oliko mitaan todellista terveydellista riskia vai kaikki vaan oman paan sisalla. Mutta kuitenkin, myssylla ei ainakaan suoraan voi tappaa itseaan, noilla voi…
Ainakaan teeta ei kannata keittaa/syoda, menee liian helposti liikaa!