Käytätkö paljon aikaa sosiaalisiin medioihin? Facebookiin, twitteriin, instagramiin, Google +, YouTubeen etc?
On meinaan nykypäivänä sellainen ilmiö, että se on ja pysyy. Sosiaalisissa medioissa on se hyvä puoli, että ihmisten on helppo jakaa erilaisia asioita ja mainostaa esim. Musiikkiaan ja muutenkin laajamittaisesti voi keskustella erilaisista asioista. Olen vain itse huvittunut mm. Kun mainitaan varsinkin sana someraivo 
Käytän sosiaalisia medioita todella vähän. Minulla ei enää ole facebookia stalkkerin takia. En jaksa sitä, joku kavereista ilmiantoi aina suljetun tilin ja taas olin samassa tilanteessa. Nyt käytän instagramia noin 3 kertaa viikossa. Ja olen valinnut ystävät todella huolella ja minulla on niin hämärä nimimerkki ettei sitä löydä vahingossakaan. Instasta tykkään, varsinkin kaikista eläinsivuista.
Rakkausrunoissa hengailen lukien ja kommentoiden muiden runoja. Samoin nyt täällä. Olen täälläkin valinnut nimimerkikseni vähän vaikeamman. Käytän kaikissa medioissa eri nimimerkkiä.
Täytyy sanoa, että melkein olin someraivossa sen facebookin kanssa… :mrgreen:
Youtubesta katselen kaikkea missä voi tuntea puhdasta vahingoniloa…
:mrgreen: 
Siihenkin käytän aikaa ehkä 2 tuntia viikossa.
Itse käytän Facebookia, olen eri ryhmissä, eri aihepiireihin liittyen, ja niistä on paljon hyötyä itse-asiassa. Käytän myös twitteriä ja instagramia, sekä Google +:saa. YouTubessa olen luonut oman kanavan johon olen luonut eri kategorioihin tallennettuja soittolistoja erilaisia musa genrejä.
Olen käytännössä 24/7 tavoitettavissa ja pidän kaikkia medioita puhelimessa ja tabletissa kokoajan online tilassa. Silloin jos haluan olla rauhassa, niin suljen vaan puhelimen ja en koske tabletiin.
En siis välttämättä käy lähellekään joka päivä selaamassa medioita ja jos alkaa liikaa ahdistamaan, niin silloin vähät välitän medioista.
Tulee käytettyä usein ehkä liikaakin. Facebookissa duuni- sekä siviiliprofiili. Myös Instagramia tulee käytettyä
Mä oon ihan kiinni facebookissa. Sekä duuni että omalla profiililla. Kyllä mä hengaan siellä ihan liikaa mutta siellä pidän yhteyttä kavereihin ja seuraan monia ryhmiä. Insta-tili on mutta harvakseltaan käytän . Twitteriä harkitsen. Google plus on harrastuksen vuoksi käytössä.
Sitten on nää Whatsupit, Hangoutsit ja Snapchatit myös käytössä . Whatsupilla pidän yhteyttä mun nuoriin.
Mä tykkään. Ehkä liikaakin tosta facebookissa.
Kyllä näitä sosiaalisia medioita tulee vaan jumitettua välillä vähän liikaa toisinaan. Instagram tarjoaa vähän liikaakin kuumia fitness naisia, mutta enhän minä niitä jumita, paitsi joskus vaimon kanssa arvostellaan erilaisia treenattuja vartaloita 
Se on ihan hauskaa sopivissa fiiliksissä.
^ Helio
Ah, me tehdään ihan samaa! 
Ja porukalla kaikkia juttuja kun peilaa ign telkkariin… 
^ Rikkonainen
kiva kun muillakin on samoja “harrastuksia”! 
Meillä on monta eri tietokonetta , mutta yleensä on paras, kun on HDMI piuha läppäristi kiinni huiippuluokan philipsin super tarkka näyttöiseen televisioon