Hei!
Nyt mennään ehkä “ufoalueelle” mutta jokainenhan on meistä kuullut ohjeet miten itse pitää itsessään huolta
mm
tehdä sellaisia asioita mitkä tuntuu hyvältä,
levätä,
rentoutua,
nauraa,
joogata,
meditoida,
rukoilla,
ulkoilla,
liikkua,
syödä hyvä ruokaa,
juoda “hyviä” juomia,
hemmotella välillä,
keskustella asiat halki,
olla sellaisten ihmisten parissa joissa kokee “mielihyvää tms”
jne
jne
Miten koette tällaiset ohjeet? Onko niissä perää? Voitko, osaatko ja miten suggeroida itselleni hyvän
olon ilman pillerin pilleriä, tai ilman ryypyn ryyppyä tms huumeita?
Tokihan elämään jo luonnosaan kuuluu “itsekkyys” et tekee ja on mitä huvittaa mutta kun mieli, henkinen olotila
ylirasittuu, niin tällaiset taidot voivat olla arvaattoman hyviä, korvaamattomia, joten mitä mieltä olette, kokemuksia, vinkkejä miten pystyy auttaa itse itseään ja sitä “sisäistä parantajaa” luomaan itsekullekin hyvää, jopa parantavaa oloa, energiaa? Siis jos pystyy…?
Jos perää, niim mihin mielestänne tällaisen “sisäinen parantaja” perustuu? (jätetään uskonnot ulkopuolelle?)
Pystyykö ihminen luomaan, korjaan itse hermosäikeitä, poistaa surkeita dna-ketjuja, poistaan myrkkyjä, luomaa euforisia hyviä fiiliksiä ihan vaan elämäntavoilla, olemuksella, elää tietyillä tavoilla jne?
Oletteko huomanneet että jaksatte paremmin, saaatte, energiaa, nukutte hyvin, olette kivuttomampia, levollisia jne
En sisi tarkoita mitään kokonaan ihmeparantumisia, vaan ihan olotilaan edes pientä helpotusta silloin tällöin tai päivittäin…
Menikö jo ihan huuhaaksi?