Siideriin tykästynyt eron jälkeen

Olen 67 vuotias lady. Mieheni lähti 35 yhteisen vuoden jälkeen. Suoraan uuden naisen luokse. Hän laittoi asianajajan ja yritti häätää minut pois omasta talostani. Olimme olleet niin kauan yhdessä että taloni olikin sitten yhteistä omaisuutta.
Otin valtavan lainan jota vieläkin maksan jasain pidettyä taloni.
Vähitellen aloin juomaan. En ole ikinä pystynyt juomaan kirkkaita tai muita, mutta siiderin juominen alkoi olla ihan valtavaa. Suruuni olen juonut 5 siideriä jokainen päivä. Ja tästä on aikaa jo kohta 7 vuotta.
Olen eläkkeellä, silti käy töissä ja nyt riitti tuo juominen suruuni.
Voi kun saisin jonkun sielun kumppanin täältä.

5 tykkäystä

En siis etsi elämänkumppania, etsin vain jotakin ihmistä joka on kokenut saman surun, kun on kokenut eron. Mies lähti vain puhumatta mitään ja laittoi tekstiviestin että on löytänyt elämänsä rakkauden

2 tykkäystä

Tervetuloa. Minusta ei ole neuvomaan pariduhdeasioissa mutta sen voin kertoa että asiat ei ole ikinä niin huonosti etteikö niitä saisi alkoholilla pahennettua. Älä anna miehesi idiotismin viedä omaa elämääsi. Älä anna ex miehesi voittaa

4 tykkäystä

Yksi lempiajatuksistani nykyään :heart:

@Niisku muutenkin allekirjoitan Fincocon vastauksen 100%.

2 tykkäystä

Onpa ikävä tarina. Tosin pakko hieman tarkentaa ohi varsinaisen aiheen:

Omistamasi talo ei muuttunut pitkän liittonne aikana “yhteiseksi”. Teillä ei mahdollisesti ollut avioehtoa. Tällöin miehelläsi oli eron tullessa avio-oikeus omaisuuteesi (taloon), jos hänellä itsellään ei ollut isommin omaa omaisuutta. Tai toinen vaihtoehto - jos asuitte avoliitossa - miehesi oli omilla varoillaan mittavasti kunnostanut taloa, ja eron yhteydessä sinut pantiin maksamaan hyvitystä näistä töistä.

Joka tapauksessa hyvä että kirjoitit tänne. Olet oikealla tiellä.