Seuraatko kisoja ja vaikuttaako se päihteilyysi?

Seuraatko Jäkiksen MM:ää…?

• Olen fanaattinen jäkisfani ja elän mm-kisahuumassa täpöllä ja katson pelejä paikanpäällä
  • Joka Fin-pelki televisiosta tulee vahdattua
  • Olen pari matsia katsonut
  • En seuraa kisoja…olen JALKAPALLO-fani…
  • Jääkiekko = EVVK… sillä se ei sovi nisti-RAP miehelle/naiselle lainkaan…

0 voters

Noh…? Mites käynnissä olevat Jäkiksen mm-kisat vaikuttaa sinuun? selvinpäin,samalla tavalla vaiko lisäfiiliksiä doupista hakien?..

Suomen pelit on tullut seurattua, paitsi viime viikonloppuna, kun olin ulkomailla. Tänään vaikutti päihteilyyn, kun kavereillakin oli subua, niin en sitten malttanut olla itsekin ottamatta omistani, vaikka tarkoitus oli alunperin vielä muutama päivä ollakin ilman. Muuten ei ole vaikuttanut, mutta seuraavan pelin jälkeen ehkä/luultavasti/todennäköisesti tulee kyllä taas otettua.

Pari peliä kattonut eikä oikein kiinnosta. Olen enemmän fudis miehiä.

En seuraa… Jos suomi on loppuottelussa tapani on laittaa muutama kymppi suomen voitolle ja jännittää mukana.
Normaalisti en pelaa uhkapelejä juuri lainkaan. En ole myöskään futiksesta juurikaan kiinnostunut.
Kiinnostavimmat lajit tv:stä katsottuna ovat sulkapallo ja snooker.

Omalla kohdallani urheilu ja päihteet ei sovi millään tavalla yhteen. Lukuunottamatta jotain laadukasta “jumppakukkaa” jota pienet polteltuaan voi mennä kevyelle hölkkälenkille.

Pienissä paukuissa on kyllä kiva lähteä pururadalle. Frispeen heittely on kanssa mukavaa, siinäpä ne päihteisiin sopivat urheilut onkin.

^Footbagin potkiminen oli aikoinaan hatseissa hauskaa… Oon joskus mennyt bentsoissa salille mutta lopputulos on yleensä ollut se, ettei jaksa kuin tsägällä 60% normaaliseteistä ja suurin osa ajasta menee “venyttelyyn” aka. lööbaamiseen. Urheilut selvällä päällä ja päihteilyt muulloin imo.

tähän mennessä joka Leijonien matsin ja tulen kattoo loppuun asti tuleeko poika kotiin.
itse olen yleensä opioidi-kannabis pöllyssä jostain syystä juuri kun suomen matsi alkaa.
kerran taisin olla humalassa. tai humala minussa siis. penkkiurheilu on kivaa, ja veikkaus
kiittä kun duudsoninperkele veikkaa monivedot Aina maalilla pieleen!
eli on päihdyttävän väkivaltainen laji kyseessä: JääVitunKiekko.

Minua ei pahemmin lätkä kiinnosta(missään muodossa :wink: ), eikä oikein muukaan penkkiurheilu. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, ettenkö voisi kehittää jääkiekon MM-kisoistakin syytä päihteillä hieman rankemmalla kädellä, vaikka sitten vain sen vuoksi, että kyseiset kisat vituttavat mua ja vaikkeivat oikeasti edes kunnolla vituttaisikaan, voin uskotella itselleni, että ne vituttavat mua niin paljon, että on “pakko” ottaa vähän ylimääräistä douppinkia :unamused: :wink: .

Juu, seuraan kisoja! Se vaikuttaa päihteilyyn silleen että punkkua aion juoda viisuja seuratessani. Punkun aloitin jo, mut ihan hyvä aika täs viel laittaa juustoja ja suklaata pöytään ennenku vision contest alkaa klo 22.

Joskus katsoin miltei fanaattisesti, mutta nykyään ei jostain syystä jaksa innostaa hirveästi. Fb-statuksista tulokset lukenut aika pitkälti.

Jalkapalloa (lähinnä espanjan liigaa) tulee katottua ja se nyt on melkein sanomattakin selvää, että siihen kuuluu bisse. Tosin aika usein seurankin takia opiaatit ja pilvi.

Jääkiekosta sen verran, että vieläkö on näitä “tärkeintä on, että ruotsi häviää” -tyyppejä vai oliko se vain silloin jokus? Mä olen meinaan aina ollut sitä mieltä, että ennemmin ruotsi saisi voittaa kuin USA. Anytime. Sen takia tuo pronssiottelu pitää ehkä katsoa.

:smiley: “Jumppakukkaa”!! Hihhii, ihana nimi! Ite harrastin joskus lenkkeillessä sellasta että popsin ryynejä vähän normaalia enemmän. Tuli ihan mukavat kevyet hölkkäilyt. Mut en kauheesti liikaa uskaltanut niitä popsia, piti varoa ettei sentään ihan jalkoihinsa sotkeudu. Monesti tuli myös muutama bisse juotua jo ennen lenkille lähtöä, mutta sen vaikutus ei musta ollu mitenkään erityisen positiivinen. Mieluummin bisset vasta lenkin jälkeen.

Seuraan aika tiiviisti mutta päihteidenkäyttööni se ei oikeastaan vaikuta. Ehkä jossain loppuottelussa saattaa olla joku kisastudio ja jopa minäkin saatan muutaman bissen ottaa.

Höh, luin että “Seuraatko kisSoja…”. Se olisi ollut paljon kivempi otsikko. Seuraan kissojani katseellani usein, ja se vaikuttaa niin, etten juuri päihteile. Esim. dexmeissä taas kissoja olisi tosi hauska seurailla, kun niiden kanssa voi jutella jne. :smiley: Sit seuraan myös kissojeni esimerkkiä eli en päihtele, mitä nyt satunnaisesti kissanmintulla…