Seuloista taas...

Moi. Tota perjantaina pitäs varmaan seuloihin mennä ja pitäs nyt niiku kokemuksii saada tietoon… Söin lauantaina yhen 10mg diapamin, ni näkyykö se jos meen perjantaina seulaan ja tänää eli tiistaina oon vetäny subuu, ni näkyykö? Mitä niksei ois et sais pois. Ei oo viel perjantaita lyöty lukkoon, mut tahtoisin mennä mahollisimman nopee, et saan sen kortin vihdoin takas… Nää olis niiku ne vikat seulat. :smiley: Joskus 2 välipäivää subusta on riittäny ja välillä ei. En tiiä mistä johtuu. Kerran söin viikkoo aijemmin xanorin ni ei näkyny, mut kerran näky 2 rivaa ja yks dormari jopa 3 vai 4 viikkoo. Et nyt tietoo tänne, jos sitä on… :smiley:

Moro. Paha sanoa mitään, vaikka itsellä olisi kokemusta seuloista, et kertonut kuinka paljon / kauan olet bubrea vetänyt. Totuushan on, että bubre ja bentsot ovat plussalla aika pitkään, vaikka annos olisi pieni.

juu diatsepaami näkyy bentsoist kaikkist kauiten itel näkys kolme viikkoo joskus ku olin syöny yhen 10mg pamin

Njoo… Ehkä sit pitää mennä ens viikon alussa. Varman päälle… Mut mun on oikeesti lähettävä vitun kauas kotikylistä, et se tulis onnistumaan.

juu näkyyhän nuo kauan toi diatzepam ja bubre sitkeitä. :smiley:

No ok… Pubren puoliintumis aika 37h… ainaki wikipedian mukaan. Eli jos tänään tiistaina oon vetäny jonku 1.5 millii, ni mitä luulette? Pamahtaako positiivinen. Viimeks oli puhdas vaikka vedin perjantaina kahet vedot päiväl ja maanantaina menin testiin.

Tietääkö kukaan näkyykö tuo Rivatril jotenki erilailla seuloissa jos syön sitä tenoxin lisäksi. Yleensä niissä labraseuloissa lukee vaan, et bendi: pos. rivatrillissähän on klonatsepaami se vaikuttava aine, et eri, ku Tenoxissa… Vastailkaa jos tiiätte! Kiitos!

Ei näy, seulassa näkyy vain BZD+, tematsepaami ja klonatsepaami ovat molemmat bentsodiatsepiineihin kuuluvia aineita. Pikatesti ei erottele aineita sen tarkemmin, mutta kun seula on positiivinen, se varmistetaan laboratoriossa, jossa löytyy sitten molemmat aineet, klonatsepaami ja tematsepaami. :slight_smile:

:open_mouth: Ei välttämättä , mikäli ei tehdä benstoerittelyä erikseen. Jos ei ole tarvetta, erittelyä ei yleensä tehdä(kallista). Se tietysti riippuu siitä, missä yhteydessä seult otetaan? :smiley:

Itsellä ei näy klonatsepaami pikaseuloissa koskaan. 1mg/vrk on annos. Siinä yksi syy miksi en voi muita bentsoja syödä- olisi heti DZD positiivinen.

Bupre poistuu elimistöstä hyvin nopeasti, mulla ei ole koskaan näkynyt seuloissa 2 vuorokautta pidempään. Riippuu aineenvaihdosta ja käyttöhistoriasta ennen seuloja, mutta verrattuna moneen muuhun huumeeseen se poistuu hyvin nopeasti.

mul ois tos parin tunni pääst seulat, eilen tuli poltettuu kukkaa ja nypittävää ja sama toissapäivän oks mitn mahkui failii ne? pääsen pois päihdehoidost jos on puhtaat. eiks kahvi nopeenna aineenvaihduntaa? ja mites se sitruunatiiviste tsydeemi kellertääkse kusen jos o vetiset?

Puoliintumisajat ei suoraan päde päihdetesteissä siellä kun testataan yleensä myös metaboliatuotteita mitkä säilyvät veressä pidempään kuin itse aine.

Esmerkiksi

Buprenorfiini 7—14 päivää - mitattava yhdiste buprenorfiini (konj)

Diatsepaami 5—14 päivää - mitattavat yhdisteet desmetyylidiatsepaami (konj) oksatsepaami (konj) ja tematsepaami (konj) - siis itse diatsepaamia ei testata ollenkaan.

(konj) = yhdiste konjugoitunut joko glukuronihappoon tai -sulfaattiin

:unamused: Miksi poltit? Onko järkee tehdä feelua seuloissa? Kun fuskaat, miksi olet hoidossa? Kun kerran tekee mieli vetää, mee kentälle ja anna sunkin hoitopaikkasi(mikä maksaa ja paljon)sitä tarvitsevalle. Kiire pois päihdehoidosta, eli vetämään, eiks niin? Ei auta sitruunatiivisteet, yms…Kahvikaan ei auta.
Tälleen yleisesti en tajua,miksi olla hoidossa ja miettiä miten pystyisi vetämään ja antamaan puhtaat seulat? Voisiko joku ystävällisesti vastata moiseen kysymykseen? :open_mouth: :wink:

Dahin: seuloissa et voi yleistää, käytännöt vaihtelevat. Mikäli metaboliaa testataan, siihen on syy, joka on esim. positiivinen pikatesti(joita labrat käyttävät!+manipulointitesteriä)jolloin näyte lähetetään dopinglaboratorioon, tai muuhun vastaavaan analysoitavaksi. Tarkempi analysointi on niin kallista, ettei sitä tehdä automaattisesti, ellei ole syytä. “Diatsepaami metaboloituu pääasiassa maksassa. Sen metaboliitit, Ndesmetyylidiatsepaami
(nordiatsepaami), tematsepaami ja oksatsepaami, jotka erittyvät
virtsaan glukuronideina, ovat myös farmakologisesti aktiivisia. Vain 20 % metaboliiteista
erittyy virtsaan ensimmäisten 72 tunnin aikana.

Diatsepaamilla on kaksivaiheinen puoliintumisaika, johon kuuluu aluksi nopea
jakautumisvaihe ja pitkä 1-2 päivän terminaalinen eliminaatiovaihe. Aktiivisista
metaboliiteista N-desmetyylidiatsepaamin puoliintumisaika on 30-100 tuntia,
tematsepaamin 10-20 tuntia ja oksatsepaamin 5-15 tuntia.” Suora lainaus. :smiley:

Risolid oli joku vitun kloori-diatsepokseri tai jotain sinnepäin… :laughing: Joka kuuluu betsoihin…juu ei siitä voi näkyy sit se hemmetin klonatse voi paska. vastasinpa itse omaan kysymykseen sit. Sanon, et oli yx tennari vielä jälellä niin sit voi näkyy klonatse…pitääpä mennä vaikeen kautta. Pakko se on silleen tehä.

mun lapra lähetteessä lukee U-amf ben kan ja opi eli tarkottaiskohan ettei bubree ees katota?
vaikka historiaa onkin…mitäs luulette? :question:

Kyllä se katotaan!

:smiley: Bubrenorfiini ei ole agonisti, vaan antagonisti, joten ei näy normaalina opiaattina, vaan tarvitsee eri testin,piste. Olen käynyt seuloissa useita vuosia, pikaseuloja on tehty silmieni edessä, jatkuvasti bubrebnorfiinilääkityksen alainen: Urea(vitrtsasta) amfetamiini, bentsot, kannabis ja opiaatit, ei bubrea. :wink:

Voiko mulla näkyä mitenkään labraseulassa amfetamiini enää, ku annoin ma:na seulat ja pikatesti näytti kyllä neg ja siitä on 14vrk, ku otin 1,5g. Ja sit join aika paljon vettä. Oon vaan niin hemmetin skitso noissa!!