Seuloista taas

Tiedän että täällä on vaikka kuinka paljon seuloista mutta vastatkaa pliis. näkyykö Panacod morfiinina luin jostain että näkyisi vaan vain kodeiinina tai opiaattina.mutta joillakin ihmisillä sellainen aineenvaidunta että näkyy morfiinina, oletteko kuullut?
Kuinka paljon pitää saada virtsaa että saisivat otettua minä sain jotain 10 min, sanoivat että yritetään saada

EIKÖ KUKAAN TOSIAAN TIEDÄ MITÄÄN? oLEN LUKENUT kaikki seula-asiat täältä mutta noihin kysymyksiin ei löydy vastausta.

Käytä internettiä!!!

V

:laughing:

Tervehdys!

Toivottavasti seulat meni hyvin sinun kannaltasi. Jos haluat etukäteen
tietää mitä seula kertoo, niin tilaa seula kotiisi jostain nettikaupasta!

Yksi postimyyntipaikka on ainakin: kotitesti.fi/

Berokka värjää, mutta ei muuta kreatiivipitoisuutta. Käry varmaan käy :frowning:

VH

ihan negatiiviset oli, mutta oli vaan pelko että omistä lääkkeistä näkyy jotain, kun en tiennyt kun on reseptit niin ei tietenkään ole positiivinen tulos. Oxynormia en ole ikinä käyttänytkään, muuten vaan kiinnosti miten se näkyisi
Ihan hullua kun ei ole tietoa asioista niin turhaa joutuu kärsimään…

Näkkyykö se stilkkari/somnor seuloissa?? Kaverilla on pe seulat ja on somnoreja just ottanut… Seula menee helsinkiin asti varmistukseen! Onko kellään kokemuksia, et näkyykö labraseuloissa??

KIITOS ASIALLISISTA VASTAUKSISTA!!! :slight_smile:

kyllä se tsolpideemi näkyy… mut jos seulat vasta ens viikon perjantaina nii todennäköisesti ei näy sillo enää…
riippuu tietty määrästä ja kys. henk. aineenvaihdunnasta… mahd. bents. pos.

Ei se tyyppi ole tänne itse kirjautunut niin siks minä kysyin.