Seuloista ja aineiden pitoisuuksista

Meillä kävi avovaimon kans melko omituinen juttu. Ois kiva jos joku osais vähä selventää. Oltiin tossa a-klinikan lääkärin vastaanotolla ja odotellaan nyt korvaushoidon alkamista. Meiltä on otettu seuloja tässä muutaman viikon ajan ja lääkäri sanoi avolle et sen pitoisuudet on huomattavasti alhaisemmat kuin mun. Epäili jopa koko käyttöä, koska buprenorfiinin juuri ja juuri näkyi seuloissa. On käytetty buprenorfiinia nokkaan vetämällä ainoastaan ja väsätään samasta palasesta aina viivat molemmille ja ainakin silmämääräisesti ne on ollu suunnilleen saman kokoiset. En oo vetäny muijan selän takana murustakaan en edes yhtä saatanan bentsoa.

Buprenorfiini testataan KTL:ssa ja siinä mitataan myös pitoisuudet. Eli kyse ei ole nyt niistä vähän epäluotettavista pikaseuloista.

Onko kellään minkäänlaista aavistusta mistä voisi olla kyse? Voiko miehen ja naisen kroppa “käsitellä/polttaa” ainetta eri tahtiin tai voiko esim aineenvaihdunnan nopeus vaikuttaa siihen? Mä käyn salilla ja peruskunto muutenkin ihan hyvä ja melko nopea aineenvaihdunta. Avo ei nykyään ole jaksanut salille raahautua ja muutenkin kunto ehkä vähän rapistunut ja hidas aineenvaihdunta.

Onko mitenkään mahdollista että toisessa viivassa olisi huomattavasti vähemmän vaikka ne näyttäisivät samankokoisilta? Tai jos tiedätte jonkun muun selityksen asialle tai teillä on epäilys siitä mistä asia voisi johtua niin kertokaa.

Siis testikö otettiin kuitenkin pissanäytteestä? Kun luotettavat pitosuudet näkee vain verestä ni jos teillä otettiin pissasta ni tulos ei todellakaan ole tarkka. Se riittää, että naises juo vaikka teetä tai kahvia enemmän kun sinä ni jo vain sillä on puhtaammat seulat. Jos pitosuudet taas on katottu verestä ni sillon en tiedä selitystä, kun en oo perehtyny asiaan sen kummemmin.

nyt vituttaa. miks ne apinat ei voi ottaa a klinikal verikokeita eikä mitää vitun kusikusipusi. saatana. ne ois 100krt tarkempiaki.prkl. :imp:

edit. Lahdessa EI siis oteta huumeseuloi verikokeesta ollenkaan! mitä vittuu! ei aalla eikä teekoossa!
kysymys kuuluu,miksi?!

no niin vähä ounastelinkii. rahalla saa.

Oon kuullu sellasta että buprenorfiini pitoisuudet saattaa heitellä subutexin eri osissa ja aine kun on suht hajoavaa tavaraa saattaa esim. tapletin pinnassa pitoisuus olla alhaisempi. Veikkaisin kuitenkin että kysymyksessä on kehon kemiaan liittyvä härdelli. Aineenvaihdunta on toisella nopeampaa.

No ei tääläkään oteta verikokeina A:lla ikinä. Mä vaan “pääsin” mittauttaan ainearvot sairaalan verikokeeseen, ku käytin raskausaikana panacodeja ja xanoreita. Tosin sillon mun annokset oli enää 6 codia/päivä ja xanoreitakin 1 tai 2mg/päivä. Eli ei mitään ihmeellistä…

No eipä siinä mitää mä pehmetän pääni napeilla vittu mä mitää a klinikkaa tartte.
kuolema kuittaa univelat.
kerranha sit vaa eletää.

Äläs ny höpöjä puhu Palikka! Ei niit seuloja joka viikko tarvi antaa. Oot vaan rehellinen sielä A:lla, koska et sä häviä siinä mitään, et puhut sielä suoraan ja kerrot kaiken omasta käytöstäs. Sit ku ne luottaa suhun täysin ni ei ne edes kysele mitään seuloja. Mulla oli alusta asti niin hyvä luottamus sielä et siks multa otettiin eka seula vasta neljän vuoden asiakkuuden kohalla. Ne tajus, et mun on pakko olla rehellinen, ku kerroin sinne mennessä et codeja menee 30kpl/päivä. Eihän kukaan kai käyttöönsä yläkanttiin valehtelis, joten ne ajatteli et mun täytyy olla kyllä rehellinen. Eli mun neuvo on: Älä kaunistele totuutta vaan kerro se, vaik se kuin kuulostais pahalta.

Niin ja täälä mä ainakin pääsin melkeinpä erikoisasemaan sillä raa’alla rehellisyydelläni. Mä määräsin koko vierotukseni, eikä kukaan siihen sit puuttunu ja siks se kestikin kaikkiaan repsahdusten kanssa viis vuotta. (Välis olin kyl kuivilla jonku puolvuotta, mut kuitenkin…) Eli ehdottomasti rehellisyys kannattaa, kun kyse on hoidosta A:lla.

Niin kai. Ja joo rehellinen oon yleensä joka virastos ku ei mua silleen kiinnosta mitä muut must ajattelee. mä oon mä ja thats it. sanokoo tai ajatelkoo muut mitä tahansa. ehkä mä viel harkitsen jospa sinne ensviikol menis täytyy kerätä rohkeutta…heh

kiitoksia vinkeistä.

tuota teetä minäkin mietin koska juon sitä aika paljon päivän aikana :mrgreen:
kysyin lääkäriltä voiko aineenvaihduta vaikuttaa noihin pitoisuuksiin,hän vastasi ei.
(on siis kusesta mitattu sekä pitoisuudet erikseen seulottu KTL:ssä(kansanterveyslaitos)
kysyin että mistä tämä ero sitten voi johtua kun tehdään viivat yhdessä joka kerta ja saan jopa valita kumman otan niin lääkäri totesi yksinkertaisesti vain että sinä olet saanut vähemmän ko ainetta :unamused:
mutta minä taas luotan avooni täysin enkä usko hänen ottaneen fixejä selkäni takana tai tykittävän.
uskon tuohon teehen,kuulin kaverilta joka juo paljon kahvia että myös hänen pitoisuudet oli matalat…pitänee siis vähentää teen kittaamista :mrgreen:

amanolife(se parempi puolisko :mrgreen: )

ehdotuksia yms saa edelleen esittää.

on mimmillä ollu tappo lääkitys…mitä vittuu??mihin sattu?

Ei enää mihinkään vaan mun reilu lääkäri hoiti et en joutunu kokeen refloja, ku piti saada koulu käytyä loppuun ennen vierotusta. Eli puhtaasti riippuvuuteen ja kodeiini pitosuuden ylläpitoon se noita jätti määriä kirjotti. Mä kun niin kauheesti osasin sille itkee, et en pärjää vähemmällä ja koulu on saatava loppuun. Maksakokeissa se sit mua alko juoksuttaan koko ajan, et sain noita tappomääriä.

verikokeitahan ei oteta kun käsittääkseni sillon ku ajat törkeän ratin,huumaantuneena ajamisen tai kiinni jäädessä(autolla tms) KOSKA NE OVAT VERIKOKEET OVAT TODELKLA KALLIITA! markka aikana maksoi yksi veritesti n2000mk.
eli se tulee aika vitun kalliksi yhteiskunnalle ottaa joka vitun nistiltä veritestejä harva se päivä.

seulojen antaminen riippuu niin a-klinikasta jotku ottaa satunnaisia meillä taas kerran viikossa joillaki kamuilla 2vkon välein.
mut yleensä vkon välein.

meillä ainakin on käytäntönä se että jos jätät seulat antamatta niin katkeaa lääkitys(seuraavaan lääkkeen jakoon/seula-aikaan asti eli vkon ajaksi)
seulat pitää antaa vaikka siellä näkys mitä positiivisena,niin ei kumminkaan katkea lääkitys.

mutta joo inttelyt sikseen…
jos löytyy infoa tai arvauksia miksi noi pitoisuudet heittää meillä noin hirveesti…
pakko saada tietää mikä siihen voi vaikuttaa koska lääkärin mukaan mulla näkyy just ja just miehellä näkyy ihan selkeesti.

vaivaa,vaivaa,vaivaa…

-amanolife

Onko tietoa näkyykö tuo Lyrica seuloissa. Mun mielestä ei. siis ainakaan noisa ihan tavallisissa mitä otetaan A-klinikalla ja laitetaan labraan.

^^ Ei näy.
Tossa kuva perusseulasta

Jossa otettu
5 päähuumetta
sekä
bupre.

Olin nauttinut buprea ja muita opiaatteja koko edellisen viikon ennen tuota testiä. Täytyy vielä selvittää kreatiinin viitearvot jotta voin kusta laimeampaa virtsaa ensi kerralla, jossa on kreatiinitasot normaalit hähä :mrgreen:

Ei näy

joo täytyy ottaa varman päälle nämä hommat nykyään… Kiitos!

Kylläpä nykyään täällä on alettu ottaan lyrica-seuloja. Niissä tarroissa, mihin laitetaan nimmarit, mis on O-bupre ja O-huum. siinä lukee vaan se samperin O mitä sit tarkoittaaki ja pregab.