Olisi sellainen tilanne että pääsin tossa oleen 5 viikkoa ilman buprea vuosien käytön jälkeen ilman mitään apuja vaikka helvettiä se olikin ja ehkä kovin asia mitä oon tehnyt elämässäni, mutta oon joutunu oleen ympäristössä jossa en voi vetää kuten vetäisin että välttäisin buprekoukkua koska muuta ei ole tarjolla, niin nyt mun hoidosta päätetään enkä haluaisi korvaushoitoonkaan vaan haluun olla vapaa, toki oikeat lääkkeet vaan ja elämään takas mutta nyt tässä viime viikkoina odotellessa olen vetänyt subua niin vitusti että alkaa oleen jo taas koukun puolella ja mulla olisi psykiatrille aika jossa neuvoteltaisiin mun raittiina pysymisestä, ennen sitä olisi annettava seulat. kusenko vaan puhtaasti bupret sinne ja riskeeraan mahdollisesti xanor lääkityksen ja kaiken muun mahdollisen lääkityksen joka mahdollistais mua oleen ilman subua? vai antaisko ne silti ne ja ku itse aehdottaisin parin viikon katkoa sen vuoksi että on ehkä pieni koukku päässy kehittyyn takas että voisko se poistaa kaiken tuhon mitä se bupren kuseminen tekis? olla rehti? sen oon kyllä oppinut että terveydenhuollossa ei kannata rehellinen olla, mutta ne toki tuputtais mulle korvaushoitoa johon en halua koska mä en pärjää millää kusisilla opamoxeilla ja neurolepteillä, ku mulla on vakavia mielenterveyshäirilöitäkin taustalla.
mikä olis viisainta? kusta purkkiin bupret ja mahdollisesti menettää jo ees se minkä jo alulle saanut eli xanorit ja mun lääkitys joka tällä käynnillä laitettais varmaan kuntoon ja siedettäväksi että ei tarvis buprenpaskaa vetää enkä sitä vetäiskää jos olis vaihtoehtoja.
vai käytänkö jonku toisen kusta ovelasti ja meen puoliksi koukussa esittään että kaikki on vitun hyvin mutta saisin lääkitykset joilla pärjäisin loppuelämäni viimeinkin, ja vieroitteutuisin itse siitä vähästä mitä ny enää on ehtiny kerääntyä tässä välissä vaikka pirin voimalla sitten. ja tossa on se että ne saattais pistää mut korvaushoitoon ja mä en halua olla bupreis koko elämääni enkä rampata klinikalla päivittäin vuosia odottaen bupitaalihoitoa.
ne jotka ymmärsi vastatkaa mielipiteitänne mitä tehdä? oon paininut tän kysymyksen kaa jo jonku aikaa.