Seulat ja subu

Otin perjantai yönä subua n. 0.8 - 1 millin. Tiistaina on aikasintaan seulat toivottavasti myöhemmin, mut näkyykö enää tiistaina seuloissa? Ja siis pikaseuloja multa otetaan.

Riippuu ihan siitä miten usein olet ennen perjantaita ottanut. jos käyttö on ollut päivittäistä, niin sanoisin että näkyy, jos taas ei ole, niin sanoisin ettei näy.

Mulla näkyi vuosia takaperin, kun olin katkolla, eli subutiputuksessa, niin näkyi vielä 1½vkoa viimeisen annoksen jälkeen.

Edellisestä kerrasta on joku 8kk ja sillon oli melkeen päivittäistä käyttö, eli ei varmaan näy?

??

Vitustako täällä kukaan voi sitä tietää varmasti näkyykö sulla huomenna Subu seuloissa. Älä huoli, kyllä se siellä seuloissa sitten selviää.

Kyllähän mä sen nyt tajuan, mutta mä halusinkin kuulla veikkauksia et näkyykö ja onko yleensä jengillä näkyny 4 päivän jälkeen…

Kuten edellä mainittu, riippuen kuinka pitkään käyttänyt. kuinka suuri määrä kerralla otettu. ja voisin veikata, että tähän vielä voi jopa vaikuttaa onko mies vai naispuolinen, paino, muut lääkkeet jne… Siinä seulassa se sitten näkyy, joillaki voi näkyä varmaan 4 päivän jälkeen joillakin ei… Sama se kannabiksessa on, joillakin saattaa näkyä pikatestissä esim 12tunnin kuluttua polttelun jälkeen, joillakin ei ollenkaan (jos siis ottanut saman annoksen, eikä esim hiisannut kuukautta putkeen). Jos tietää, että seulat tulossa, niin mitä sitä lähtee turhaan riskeeraamaan? Pian sen tuloksen sieltä saat, ja vaikka ei näkyisi nyt 4 päivän päästä, ei se 100% varmaa ole näkyykö seuraavalla kerralla 4päivän aikaisesta käytöstä.

Jeejoujee, olen pahoillani eilisestä tökeröstä kielen, tai pikemminkin näppiksen, käytöstäni. Oli vain taas hieman huono hetki :frowning: .

Tuon Subun tai esim. juuri kannabiksen kanssa tuo seuloissa näkymisaika on niin pirun yksilöllistä, että siinä ei muiden kokemuksilla välttämättä ole mitään merkitystä, etenkin kun ne muiden kokemukset voivat vaihdella aivan laidasta laitaan. Joidenkin muiden aineiden kanssa pystyisi paremmin antamaankin yleispätevämpää “näkymisaikataulua”.

Jep ei mitään :slight_smile: ja nii, totta. tänään illalla pitää antaa seulat. En usko että näkyy ku oon ollu ennen perjantaita 8kk ilman ja oli niin pieni annos ja ne on pikaseulat, mutta kuumottaa silti et ku on se mahdollisuus että näkyy…

Mitäs sitten, jos se näkyykin? oletko jossain korvaushoidossa tjsp? ja jos näkyy niin sopimus katkeaa ja heitetään pihalle tjsp? Mikä sinun taustasi on, että miksi niitä seuloja tehdään? Vai onko esim työpaikkalla näitä pistokokeita tjsp ja vaarana menettää työpaikka tjsp?

Kaipaat selvästi adrenaliinia elämääsi, kiehtooko jännitys: Mitäs jos siirtyisit piriä vetämään :laughing: