SEULAT HUOMENNA

Elikkä siis olen eilen ja sitä edellisenä päivänä savua polttanut mutta en onneksi paljoa, mutta huomenna olisi seulat. Mitään mahdollisuutta kusta negatiivisia? oon siis hoikka kaveri jolla tosi nopee aineenvaihdunta

^ Mahdollistahan on melkein mikä tahansa tässä maailmassa, mutta kaikkien todennäköisyyksien pohjalta kannattaa varautua siihen,että positiivistahan tuo seula näyttää. Kannabis kun on sellainen roipe, että se kyllä näkyy herkästi ja vähän köyhemmässäkin seulassa, vaikka moni muu aine satunnaiskäytöllä voi näyttää negatiivista hyvinkin pian.

Seuraa offia: Täällä(kin) moni kertoo usein, että omaa nopean aineenvaihdunnan. Mistä hitosta te aineenvaihduntanne nopeuden tiedätte? Toki, jos asiaa ihan tutkittu on, niin okei, mutta veikkaan, että moni on vain ihan itse päätellyt sen jutusta X. Esim. hoikkuus nyt ei ole mitenkään suoraan korreloiva nopean aineenvaihdunnan kanssa. Itse olen tosi hoikka(Lue: sairaalloisen laiha) ja juuri siksi mulla on pirun hidas aineenvaihdunta(Ihan lääkärikin tämän todennut). Toki hidas aineenvaihduntani on seuraus alipainosta, eikä toisinpäin, mutta kuitenkin. Myöskään siitä, kuinka usein käy paskalla tai paljonko kusee, ei voi vetää mitään suoria johtopäätöksiä aineenvaihdunnastaan, lähinnä siitä, paljonko on juonut vettä tai vaikkapa kahvia ja mitä on syönyt ja tuollaisilla konsteilla nyt ei mitenkään olennaisesti voi aineenvaihduntaansa vaikuttaa.