Seulakusetus

Kauhea paniikki päällä! Annoin tänään “oman” seulan, joka oli puhdas, mutta kävi niin surkea mäihä, että kuppiin oli mennyt verta (s*****a tätä aikaa kk:sta). :angry: Kysynkin onko kellään kokemusta, näkyykö mulla nyt sitten eilen vedetyt piristeet?! Seula oli väriltään siis aivan punertava, ja mulla kiertää useimmin vielä toffin kautta nää seulavastaukset. Olen aivan paskana… Eikös se kuitenkin verestä sinne imeydy joka tapauksessa? Voiko huonompaa tuuria olla… :frowning:

jos oli puhtaat nii ne on puhtaat ei se veri vaikutaasiaan, aineet näkyy kusessa pidempään ku veressä… toteamisajankin saa selville hakusanalla HUUMESEULA.

Seula oli siis puhdas, omaa vanhaa pakkasesta otettua tällaisia rämähdyksiä varten. En voinut edellisen päivän pirin vedon takia omaa senhetkistä antaa. Mutta sitten sinne kuppiin meni verta. Ja veressähän näkyy kaikki mitä oot vetänyt! Eli kysymys tässä onkin, et kun mun seulat menee toffin kautta, niin näkeekö ne siellä sen pirin?

Satuinpa katsomaan äsken lääkäriohjelmaa, jossa puhuttiin vääristä seulavastauksista, joita jotkut nuhalääkkeet voivat antaa. Siinä mainittiin, että pseudoefedriini voi näkyä amfetamiinina. Jonkun sivun mukaan Duact sisältää tätä(?). Pystyisinköhän väittää että olen vain syönyt niitä?

Hep! Laitetaanpa peli poikki tähän. Seulan väärennysohjeet ovat täällä kiellettyjä. Ketju lukitaan.

• moderaattori