Seula tulossa

Hei, haluaisin tietaa etta miten eri aineet nakyvat huumeseulassa, itsellani menee nyt lyricaa, diapamia ja panacodia. Nakyyko se jos heitan vaikka kaikki mommot naamaan tanaan niin ja kun multa otetaan seula tuolla paihdekuntoutuksessa niin nakyyko se, etta olen ottanut ylimaaraisia laakkeita ohjeiden vastaisesti. Eli mulla menee 1 panacodi paivassa ja niita on nyt viela 8 jaljella jos heitan ne naamaan niin onko tasta mitaan nayttoa sitten siina seulassa joka otetaan ilmeisesti 6 paivan kuluttua.

Jos nyt otat Panacodit kerralla niin on todennäköistä, että kuuden päivän kuluttua ne eivät näy sun seulassa. Jos niiden pitäisi näkyä seulassa, niin tempase nyt 7 ja säästä yksi ja ota se päivä ennen seulaa :mrgreen: . Pampula näkyvät aika varmasti, vaikka tänää vedät kaikki kerralla. Lyricaa ei testata.

Ok tuo selvensi hieman asiaa, mutta viela siihen, etta nakyyko se etta olen ottanut ohjeiden vastaisesti laakkeita?

Hei pliis antakaa jotain vinkkia siita etta nakyyko seulassa ohjeiden vastainen laakkeiden ottaminen.

meinaatko ohjeiden vastaisesti kerralla enemmän? varmaan riippuu ihan lääkkeestä mut aika harvinaista taitaa olla et mittaa pitoisuudet kehossa. meinaatko noit aijemmin mainittuja ryynejä vai? ohjeiden vastaisesti toi nyt käsittää kaiken maan ja taivaan välillä meinasitko vetää pamii nokkaan vai tunkee korvaan onhan sekin ohjeiden vastaisesti.

Ihan ajattelin noita pameja ja panacodeja, mutta eipa silla valia enaa ne on nyt menneet. Halusin vain tietaa juuri tasta pitoisuuksista veressa. Etta jos otan kerralla enemman kuin pitaisi niin nakyyko se?

Joo joo. Tuohon nyt on lähes mahdotonta vastata mitään varmaa noiden pamien suhteen. Se vaihtelee ihan jo yksilökohtaisesti mutta tuskin ne siellä kutoutuksessa ottavat mitään seerumimittausta=pitoisuusmittausta, joten voit nukkua yösi rauhassa jollet sitten halua skitsoilla turhaan tuon asian kanssa.

saahan ne pitosuudet verikokeella mut on vissii sen verran hintava että ei niit oteta ku poikkeustapauksissa

^Pöh!

Kyllä suuntaa-antavat pitoisuudet saadaan ihan virtsatestistäkin. Päihteen pitoisuutta verrataan keratiinin määrään. Tästä näkee, onko pitoisuus laskemassa vai nousemassa. Mulla tehtiin kolmen viikon aikana kastotesti, joka näytti aina positiivista, mutta sitten aineen määrä analysoitiin joka kerta ja verrattiin keratiinin määrään ja todettiin sen jatkuvasti laskevan :smiley: . Vesipissa ei auta kiertämään tätä testiä…

Tämä on silti monella klinikalla enemmän, kuin harvinaista.

Jokeri