Seroquelleilla visuaaleja tai aistivääristymiä?

niin tän topicin idea ei todellakaan olle kysellä seroquellin tai muiden antipsykoottisten aineiden viihdekäyttöstä tai antaa ohjeita siihen, vaan keskustelua puhtaasti sitä, että pitääkö nuo väitteet paikkaansa että yli 100mg annoksilla tuottaa tolettomalla ja ei psykoottiselle henkilölle aistivääristymiä, visuaaleja ja joidenkin kuvailemaa “psykedeelistä” olotilaa, tai jopa deliriumin tapaista olotilaa? Ihan vaan infonkin takia varoittaakseen tyhjäpäisiä nuoria kokeilijoita viihteilemällä seroilla.

Oon lukenut ympäri nettiä että seroquellit yli 100mg(?) annoksilla tuottaa ei psykoottiselle henkilölle jonkilaisia visuaaleja, aistiharhoja ja vääristymiä sekä joku sanoi jotain “psykedeelistä” olotilaa, tiedä sitten.

Eli jos pysyy hereillä sen väsyttävän vaikutuksen yli, sillon rupeais tapahtumaan?

Mä en oo sen verran epätoivoinen, tai oikeestaan olen, mutta kerranhan se on jokaista kokeiltava, myös omaa mummoansa, niin miksei tätäkin. Seroquellit mulle itessään jo tuottaa todella mielenkiintosia unia, eikä ole seuraavana päivänä paskaa tai pöhnästä fiilistä, nukkuu sen 9h nätisti. Eli jos testaan vaikka 200mg ja koitan pysyy hereillä tunnin tai kaksi, niin voisiko tulla jotain “jänniä” tai vähemmän jänniä vaikutuksia? Jossei tule niin meen vaan nukkuu, eli ei ongelmaa alunperinkään sitten.

Oon tosin syönyt nyt 5mg xanoreita ja 8mg rivoja, mut mul on vammasen korkee tolee bentsoihin, niin ei nuo sinänsä päihdytä mua eikä tee oloa ees lepposaks, ahdistus on jees poissa, ehkä hieman on tyhmä olo, miks muuten olis tullut tällaista typerää ideaa päähän? :mrgreen:

Eli siitä siis kyselen kans et voiko noi bentsot seroquelliin yhdistettynä aiheuttaa mitään hengenvaarallisia reaktioita? Toistan, ei ole isoja annoksia minulle nuo bentsot. Ja ainakin jos alkaa tulee liian epämiellyttäviä fiiliksiä ni bentsot ainakin poistaa ahdistuksen ja ainahan voi mennä nukkkuu jos meno ei miellytä.

Perkeles, mietityttää vaan että miten täs pysy hereilläsen kolmetuntia, haluan kokea tuon hullun olotilan edes kerran, eli deliriumin, bentsot stoppaa ahdistukset ja paranoia n tietty, sillä olen muutenkin hullu.

Vai kokeilisko huomenna tota expermentaatiota. HMm tai söis jo nyt ja oottelis perkeles.

Meitsi snorttaa 75mg tätä, katsotaan mitä käy.Repotoin takaisin.

e, Benzosedaatio vvimistui musiikki kuuulostaa ainaki paremmalta. Nenä tukossa nyt, mut koitan saaha puhtaaks. Odottelen jos alkasi tapahtuu kivoja, kehos ainaki guta fiilis

Tjoo mul menee 800mg ketiapiinii päiväs :confused:

100 mg nollatolella ei aiheuta kuin pyörtymisen ja pöhnäisen olon. Ilman tolea tolla saa vain aikaan tilan jossa on yhtä fiksu kuin vihannes. Toki, jos nauttii siitä että päässä ei liiku mikään, mutta miten se ois nautittava olotila kun ei ajatus kulje ja tuijottaa lattiaa tönkkönä :confused:

Noni, kyl tuli uni äkkiä kyun bentsopäissään nenään imuroi. Kymmenen tuntii nukku vielki väsyttää, mut perkeles kun on LOISTO fiilis. Toivottavasti ei johdu siitä et eilen söi rvoja ja xanoreita, ei kai ne tähän päivään saakka vaikuta. Musiikkikin kuulostaa taas nautittavalta ja asiat kiinnostavilta ja muutenki hyvä olo. EI mitän normi bentsoloa kyllä.

Tuli kyl taas tosi asbrakteja unia, nbentsot vaan esti muistamasta niitä.

Kauas olit hereillä ton jälkeen kun otit? Vasta siinä väsymyksen jälkeen pitäis alkaa tulemaan deliriumimaisia ja dissosiatiivisia vaikutuksia, ainakin toiselta foorumilta luin. Eli kun odottaa sen 2-3h 100-200mg (0-tolella) ottamisen jälkeen pitäisi päästä tuohon tilaan. Siinäkään tilassa tosin sitten ei osata liikuta vaan ollaan liimautuneena maahan ja sösööttää jotain, valveunien mennessä silmissä. Ei toi nyt välttämättä edes valtaväestölle huumeheidenkäyttäjistä kuulosta viihteelliseltä, mut mä oon aina tykännyt tuollaisista tiloista, joten vielä odottelen sopivaa tilaisuutta.

Nollatolella tossa ei pitkään hereillä olla…eli sammuu ennen kun päässä lyö tyhjää.Hanki ihmeessä joku muu aine ku neurolepti viihteilyyn,neuroleptit tappaa tunteet,eli et tunne mitään!
Edit:Miks ihmeessä ne muuten antas katkolla yms. neuroleptejä…että porukka rupeis trippailee?

Ei vaan että isommilla annoksilla saattaa ilmetä “psykoottisia” oireita, ei varmaan kovin monen nistin mieleen ole.

Itellä menee kepitinor 600mg illassa, ite en ainakaan ole saanut mitään kiksejä vaikka välillä vetänyt 1600mg ja tosiaan valvonut ne pari tuntia.

Olen valvonut toki, mutta en pidä nautinnollisena sitä että pää meinaa tippua ruokaan. Ei valveunia, ei hyvää oloa. Vain tönkkösuolattu muikku jota vituttaisi jos se tuntisi jotain.

Hyi, joskus kun ensimmäisen kerran vuosia sitten otin kaverilta seroquellin nukkumiseen, ja aivan selvään päähän, niin jossain vaiheessa yötä heräsin muka siihen, että mun oikeassa kämmenessä oli ainakin 5cm halkasijaltaan oleva täydellisen ympyrän muotoinen syvä haava ja aloin panikoimaan, että ei vittu, oon sotkenut vereen koko kaverin sängyn. Meinasin herättää vieressä nukkuvan ystäväni ja selittää nolona tilanteen. Sitten havahduin todellisuuteen ja totesin, että mitään haavaa ei ollutkaan ja lakanat oli putipuhtaat. Ja päälimmäinen huoli oli vielä se, että olisin tuhrinut lakanat vereen. :open_mouth:

Myöhemmin söin niitä lääkärin määräämänä pitkän aikaa ja useamman kerran.

Hyi, se oli kamalaa.

Ah, tuo ketiapiini viimeisen kahden vuoden jatkuvassa nousukierteessä oleva lääkärien ylistämä jokapaikan lääke. Mielisairaalassa ainakin lykkäävät sitä unettomuuteen. tosin myös buustaamaan muka masennuslääkkeitten vaikutusta ja välillä viemään kipuja pois -- , Lataamossa molemmilla kerroilla kirjoittaneet jatkoreseptin eri verukkeilla noita, samoin myös eri lääkärit ihan noin varmuuden vuoksi muitten lisäksi. Henk. koht. mielipide on, että yksi paskimmista lääkkeistä ikinä, ainoa hyvä puoli on alkon kanssa yhditettynä että saa unesta paremmin kiinni. Muuten ei mitään vaikutusta, ollut henk koht määrättynä iltaisin mutta myös 3x /päivä eli aamu päivä ilta -- Eli ei ainakaan mulla vaikuttanut kun alotin nollatoleilla ja välillä vedin pariasataa mg vaikka aamulla, eli ei ainakaan henk koht tuottanut mitään hyötyä mihinkään mihin oltiin välillä kirjotettu, mutta ei myöskään mitään visuaaleja eikä aistivääristymiä.
Ja sitten se isoin miinus, lihottaa aivan saatanasti!! serot oli muistaakseni toiseksi lihottavammat, keskimäärin käyttäjillä lihottaa 6kiloa 10viikossa. itse keräsin nestettä aivan saatanasti ja sain raskausarpia reisiin, vaikken käyttänyt kuin kuukauden. Varmaan vieläkin löytyy kaapista joitakin kymmeniä noita seroja. Veikkaampa, että lähtee noitten määrääminen pian laskuun, se on nyt vaan ollut tän hetken buumi sanoi nykyinen järkevä lääkärini ketä ei sitä ole kirjoittanut.
Eli ainoa plussa on tuo uni alkon kanssa otettuna. näin siis vain itselläni! Tosin ei tollakaan enään ole oikein mitään vaikutusta ja tole kasvaa noihin älyttömän nopeasti ja melkein päivittäin joutuu nostamaan annostusta.
Tosin varmaan toimii monella hyvin pienelläkin määrällä unettomuuteen. itsellä ei, tosin ei edes halcionkaan, väittävät sitä ainakin vahvimmaksi unilääkkeeksi… kiitos bentsoriippuvuuteni… + tuhottamat säryt, loppui taas eilen tramaleista, lihasrelaxanteista ja muista lääkkeistä potku mitä syön max määrän päivittäin → uneton alkuyö → sairaalaan ja piikkejä lihaksiin, lihasrelaxanttia ja särkylääkettä.

Amen :exclamation:
Enpä keksi turhempaa ainetta viihteilla kuin ketiapiini.No Levozin ehkä,antaa vitun hyvät hallarit :laughing:

Jaaha, olenkohan ainutlaatuinen mut mä testailin 100mg ja valvoin kolme tuntia, oli sillain letkee olo ettei jaksanut liikkua ja pelaili vaan jossa piti painaa parii nappia, oli se tavallaan vitun letkeetä. Tykkään tosin kaikesta sedaatiosta, myös esim. mirtazapiinin tuomasta sedaatiosta, mikään ei oo mukavampaa kuin tuntea kovaa väsymystä ja nukahtaa siihen.