Seronil(fluoksetiini) ja seksi

Onko muilla havaintoja kyseisen mömmön aiheuttavan ongelmia seksin harrastamiseen?

Millaisia ongelmia siis?
Olen naispuolinen ja mulle ei ainakaan oo vaikuttanut mitenkään.

Erektiovaikeuksia,siemensyöksyn tulematta jääminen.

Ainakin minulla laukeaminen muuttui lähes mahdottomaksi ja jotenkin katosi mielenkiinto koko touhua kohtaan muutenkin. Tämä oli minulle yksi tärkeimmistä syistä lopettaa koko lääkitys.

Meinaan itekki lopettaa,ei oikee muutenkaa mitää hyötyy.

Itselläni ehkä eniten haittavaikutuksia aiheuttava masari, nimenomaan tuo kiinnostus seksiin katosi lähes
kokonaan ja kun virikkeillä sai hommat jotenkin toimimaan niin itse laukeaminen oli erittäin työlästä.

Ruokahalu myös katosi tai väheni huomattavasti tuon kuurin aikana, mutta kyllä se masennukseen auttoi,
paitsi että loppujenlopuksi rupes masentaa noi haittavaikutukset enemmän ku muut syyt mitkä oli aiheuttanu
masennuksen. eli itse lääke alkoi masentamaan. jipii!!

En muistaakseni syönyt noita kun n.4kk ja sitten lopetin. lopetuksesta tuli myös sellasia sähkäri-oireita kuin
olisi työntänyt haarukkaa pistorasiaan kerran minutissa, kuten joku muukin tällä foorumilla on kuvaillut joskus.

Itse olen huomannut että suurinosa SSRI-lääkkeistä ei sovi minulle, juurikin haittavaikutusten takia.
SNRI- tuotteet taas toimivat (tietyt), ilman että siitä olisi koskaan tullut minulle haitallisia sivuvaikutuksia.

SSRI:t ovat suhteellisen tehokkaita seksintappajia.