seksihalut

eli nyt kyselisin seksihaluista…vuosien varrella viinan mukana on seksihalut hävinnyt kokonaan! :frowning: joskus silloin tällöin ollaan sitä harrastettu mutta minä vain siksi että mies pysyisi edes hieman tyytyväisenä :blush: ja “palkkioksi” ei ole tullut kauheeta riitaa sinä iltana kun olen juonut!! eli onko muila käynyt samoin ja tuleeko ne halut takaisin ajan myötä??

Senhän näet olemalla raittiina! :smiley: Ehkä hieman osviittaa voi antaa sen muistelu, millasia fiiliksiä sulla oli siihen aikaan ennen kuin aloit käyttää alkoholia jatkuvasti.
Tietysti kumppanikin vaikuttaa, ja se tunteeko kaiken olevan muuten hyvin ja kivasti sillä saralla.

Satunnaisesti käytettynähän alkoholi saattaa pikemminkin kiihdyttää seksihaluja vapauttamalla estoja ja kohottamalla testosteronin tasoa, ja tästä syystä me ollaan kännissä usein “helppoa riistaa”. :slight_smile:
Mutta voih, samalla alkoholi kuitenkin vaikeuttaa seksistä nauttimista puuduttamalla tuntoaistia ja hermoston toimintaa, vaikeuttamalla todellista kiihottumista, ja mm. orgasmin saaminen humalassa voi tulla mahdottomaksi.

Jatkuva pitkäaikainen, kroonistunut alkoholinkäyttö sitten ei anna senkään vertaa enää kicksejä, ja vie mielenkiinnon mihinkään muuhun kuin sen pöhnän ylläpitämiseen.
Näin muistelisin omalla kohdallakin, vaikka siitä onkin aika pitkä aika kun käytin alkoholia ihan jatkuvana putkena kroonisesti. Niistä sumuisimmista ajoista on 5 - 6 vuotta.

Aloittamalla raittiuden sussa tulee varmasti tapahtumaan monenlaisia muutoksia ja myllerryksiä niin psyykkisesti, fyysisesti kuin tunne-elämässäkin, jotka on hyvää tekeviä ja terveellisiä vaikka kaikki ei heti tunnukaan helpolta. Yksi jännä piirre on esimerkiksi se, että raitistuminen kohentaa kummasti ulkonäköä, saatat alkaa tuntea itsesi kauniimmaksi ja naisellisemmaksi kuin kesto-jurrissa, ja itsetuntokin kohoaa kohisten. :slight_smile:

Iloista reipasta sunnuntaita.

t: nimim. “Aamuvirkku vapaapäivänä”, 5:25 A.M : )

Mun nyt on ehkä paha vastata kun mulla ne halut ei ole koskaan kadonneet :laughing:
Mutta on se muuttunut raittiuden myötä, enään ei ole sitä häpeää ja itseinhoa joka tottakai
vaikuttaa seksiin!
Voisi luulla että kun se suhdekkin luultavasti paranee raittiuden myötä niin jospa ne halutkin sieltä taas ajan kanssa löytyy :smiley:

Miesnäkökulmaa !

Juodessa alkoholi vei kaiken huomion mutta krapula olikin sitten toinen juttu .
Juonnin jälkeen ei oikein mikään riittänyt ja vaimon kanssa sopiminen olikin tosi mukavaa.

Raittiuden myötä tilanne tasottui oikeaan kokoonsa . Sopivassa puutteessa elellään meillä .
Lääkäriystävä selitti alkoholin heiluttavan hormoonitasoja ja siksi kestotondis vaivasi juomisen jälkeen .

t… kanthoona :blush:

hs.fi/ulkomaat/Tutkimus+Seks … 5598939201