Seksi ja Alkoholi

Miten teillä arvon juoppotoverit alkomahooli vaikuttaa seksiin?
Itellä selvinpäin ei tee mieli ja kännissä ei jaksa.Krapula on ainut hetki ko toimintaa harrastaa olettaen että sen verran kuntoa löytyy… ns halut ovat hävinneet kokonaan.

Ei näin.

Minä olen siitä erikoinen tapaus, että jo pari paukkua saivat seksihalut melkein kokonaan loppumaan. Mitä enemmän otti,sitä vähemmän kiinnosti. Ja jos joskus tulikin kännissä jotain touhuttua, niin eihän se miltään tuntunut, Jos joskus sattui olemaan vain kohtuullinen krapula,niin silloin se joskus maistui.
Nyt hiukka vajaan kolmen vuoden raittiuden jälkeen voin sanoa, että seksielämä on muuttunut aivan täysin. Nyt voin todellakin sanoa nauttivani siitä ja kaikki tunteet on muutenkin selvinpäin niin voimakkaita. Toki sitä ennenkin selvinpäin sentään joskus oli, mutta ei se silloinkaan tällaista ollut. Varmaan on oppinut luottamaan itseensä ja saanut itsevarmuutta enemmän.Pään sisällähän noikin jutut on.

Kun join, olin todella helppo saalis. Lähdin joka kerta ensimmäisen yrittäjän matkaan. Huono itsetunto + kadonneet estot = helppo pano. :angry: Ehkäisy jäi monta kertaa koska en sitä kehdannut vaatia.

en ikinä halua seksiä humalassa…ei ole haluja eikä intoa…
selvinpäin ja krapulassa kyllä kelpaa :smiley: