sekoilua

Siksi tätä vois kai kutsua…

Ootteko koskaan olleet onnellisia siitä, että joku soittaa ja kyselee maksamatonta laskua?

Okei, alotetaan alusta. Eli tänään vedin kuus kaljaa “krapulaan”, mitä ei edes oikeesti ollu. Okei, saa haukkua ja vinkua, jos jollain sanomista on…en itekään oikeesti oo siitä ylpeä. Se ei kummiskaan ollu homman pääpointti, vaan se maailma, mihin sen jälkeen jouduin. En osaa sitä selittää, se oli lähinnä valveilla nähty painajainen, pelkäsin itseäni ja omia ajatuksiani. Jollain tasolla tajusin, että tää ei ole todellista ja lopulta - onneksi - sain itseni takaisin. Mutta mä en halua joutua siihen uudestaan. Onneksi talos ei ole juotavaa enää. Oon ny vetäny vettä ja yrittänyt selventää tätä kaikkea.

Niin ja mitä tohon laskuun tulee, ni maksoin kiltisti ja hymyilen, kun ei ole rahaa käydä hakemas viinaa… :wink: Onneksi tuli myös eilen sovittua kaverin kans materiaalihankinnoista kämppää varten, niin sitä rahaa ei oikeesti ole…

Tän pitää loppua. En halua menettää järkeäni viinan takia. Tajusin itsekin, miten reunalla kävin. Kirjoitan tän oikeastaan itselleni, et voin käydä kattoos, jos paukkua alkaa tehä mieli…Järkevästi tulkittuna koko homma oli alkon aiheuttama hallusinaatio - kai? - en vaan uskonu et se vois tulla mulle…ei kai kukaan usko…

Kerron jossain vaihees lisää kun jaksan, nyt tekemään jotain tavallista, että saan itteni kasaan…pyykin viikkaaminen vois olla hyvä… :wink: no, se siel kummiski odottaa…

saapi kommentoida ja oikeesti odotankin sitä…oli olo aika yksinäinen pahimmillaan…Onko tukijoita? :wink:

No, vähän paremmalla mielellä jo, vesipullo kourassa. Mennään päivä kerrallaan, tänään loppupäivä vesilinjalla - tai jos sit maitoo ja limsanloppuja jois… :slight_smile: Alkopitoisia ei. Sellanen pointti tuki tos lueskellessani juttuja mieleen, et kantsisko kaikki - mun tapauksessa nikotiini - jättää samalla rysäyksellä pois? Lopullinen tavote olis saada kaikki pois, pitäskö kummiskin edetä pikkuhiljaa?

Jotain taustaa sit. Toi eka viesti oli nimensä mukaisesti sekoilua, mutta muuten oon suht järkevä ihminen. Kolme lasta, asun appiukon ja oman perheeni kanssa samas kommuunis. Alkoa enemmän tai vähemmän 17- vuotiaasta, raskauksien aikana ilman. Viimestä lukua päivittäin. Joten jotain tarvisi tehdä. Tukea otetaan vastaan…Kiitos.

Tuskin kannattaa nikotiinia lopettaa samalla, parempi nuijia yksi mörkö kerrallaan hengiltä. Ainakin itse olen päätellyt näin, lopettelen tupakointia nyt pikkuhiljaa vähentäen. Alkon kanssa tämä tekniikka ei toimi, se on jätettävä kerrasta.

On. :slight_smile:

Uskon että samaistuin tarinaasi, pään leviämisen pelko se oli itellänikin syy lopettaa. Ei toki ainoa, siinä oli semmoinen muutaman hyvän syyn kopla joista kyllä mainittu hyvin vahvasti edustettuna.

Miten menee? :slight_smile:
Vattuvissy on muuten tosi hyvää.

Tsemppiä, jatka kirjoittelua! :sunglasses:

Ei muuten paniikkia, kun pää alkaa selvetä, ni kärttysyys iskee päälle. yritän kummiskin jatkaa, muutoin tää ei lop ikinä… :unamused:

No mä tähän sanoisin, että vuosi per päihde. Nikotiini kuitenkin on kenties ehkä vaikeimmin irtipäästävissä oleva juttu että alkoholi on täysin lastenleikkiä. Kofeiinikin on kovempaa kamaa kuin olut, mutta en siitäkään suosittele erkaantuvan jos alkoholista pyritään eroon.

Nautintoja tulee ajaa alas vähitellen, muuten syntyy kehon ja psyykeen toimesta semmonen kapina että napina, jossa hyvillä aikomuksilla ei ole mitään sananvaltaa. Yksi vuosi ja yksi päihde. Onhän tässä vielä vuosia edessäpäin, hmm? :wink:

Nautintoja niin! Minusta esimerkiksi savuttomuus on aikamoinen nautinto. :smiley: Kun on helppo hengittää ja hymyillä, haistaa ja maistaa elämää.

Itselleni tupakointi ja nikotiini oli kaikkein helpommat eroonpäästävät. Ihan kertalaakista. Ja nyt on takana jo yli kuusi savutonta vuotta. Allen Carr kertoo miten.

Alkoholi oli huomattavasti ovelampi ja sitkeämpi selätettävä. Luultavasti siksi, että tunnesiteet siihen on olleet voimakkaimmat.

Kofeiinista en ole onnistunut pääsemään eroon, enkä enää edes yritä! Ihan kivasti kahvikoukussa mennään. :smiley: Se on kuitenkin aika harmiton aine, jos elämäntavat ja terveys on muuten kondiksessa.

No niin, täällä taas. Aamu menikin tässä ukkosta seuraillessa. Vähän huonolla nukkumisella mennään, menin yhden mais vasta nukkumaan, tuli tosi hyvä leffa teeveestä (oli muuten ihan kiva kattoo selvinpäin vaihteeksi :smiley: ) ja aamuherätys viiden maissa, kun alko ukkostaa. Yritin siinä vielä torkkua, mutta oli liikaa meteliä, kun koko perhe (isäntä, kolme lasta ja kaks koiraa) tömppäs ja selitti koko ajan jotakin. :wink: Tuntuu ukkostavan vieläkin, taisivat luvata sitä koko päiväksi.

Mieliala on väsynyt ja kärtty. Taitaa toi viimeksi mainittu johtua ensiksimainitusta enemmänkin, voi kummiskin olla, että jotain viinankin kanssa tekemistä. Viinaa ei sinänsä tee mieli kaataa kurkkuun, mutta henkisellä puolella tuloo kärähdettyä vähän turhan pienestä. Eli siis jotain vierotusoiretta kummiskin. :confused: Tekis mieli keskittyä sisäl tekemättömiin hommiin, mut tiä, uskaltaako laittaa koneita päälle.

Mut ei siinä, lähden näyttää yhtä autoa katsastusmiehille…katotaan, tykkäävätkö. :wink: