sekakäyttö=alko+lyrica+pilvi

mää käytän alkoo ja lyricaa 3-5 kertaa viikossa. ja pilvee mut en jokakerta. mää oon ny siinä rajalla pitäskö vähentää vai antaa palaa. mul on bipo, epävakaa, sosiaalistentilanteiden pelko, ahdistusta, panikointia. Ooon eläkkeellä noiden vuoksi.
ongelma on se että käytän myös lääkkeeksi lyricaa ja bentsoja, eli jos kertoisin lääkärille päihteidenkäytöstäni, niin noi lääkkeet otettas pois ja tarvitsen niitä ahdistukseen ja nukkumiseen. en siis käytä lääkärin määräämiä lääkkeitä väärin, vaan ostan muualta. kokenettiin kirjoitin se ei tue mua muutoin kuin vaan yrittää ohjata mua lääkäriin.

Onko sulla tietoo miten Lyrica vaikuttaa Ketipinorin kanssa ?

en oo syöny yhtaikaa niitä

reilu kuukausi selvinpäin, en olis ikinä uskonut näin käyvän , eka aattelin et jos olisin muutaman päivän selvinpäin, ku on labra, sit siirsin ottamista yli viikonlopun, ja ny aattelin olla tän kuun ainakin selvinpäin :smiley:
niin kuin jo kerroinkin että mul on bipo niin voi olla että tulee taas kausi ku maistuu liikaa, mut ny meen näin!!
Oikeestaan oli kaks vaihtoehtoo, ku noi käyttämäni ei enää toiminu, joko vaihtaa kovempiin aineisiin tai olla selvinpäin!

tuohan on ihan tosi hyvin. onneksi olkoon! kuukausi on toisinaan aika pitkä aika. :unamused:

kiitoksia! en pysty aatteleen että olisin loppuelämäni selvinpäin, mut tällee kuukausi kerrallaan. Mulle se taitaa olla kaikki tai ei mitään, vähentämiseen en pystyny, niin että rypis vaan viikonloppuna.

pää oli räjähtää 28.12 oli pakko vetää koomat :imp: :mrgreen: :blush:
ny on mömmöt ja alko menny vanhaan tahtiin. noi taudit epävakaa ja bipo keikuttaa venettä :smiling_imp: :smiling_imp: :smiling_imp:

Se ei oo ku mun vika et en pysty olee selvinpäin, vaikka ulkoisetkin asiat triggeröi

eerika11
Mikä tilanne nyt?
Ei kannata kuitenkaan luovuttaa, uutta yritystä vaan kehiin.

K ävi niin että jouduin aloittaa diabeteslääkkeen jonkakans tulee huono olo alkon kanssa, ni se toimii mulla antabuksena. aamulla otan lääkkeen niin ei sit tu juotua, perjantaisin oon jättäny lääkkeen ottamatta ja vedän koomat nappei ja alkoo.
Mää oon periny isältä jonku viallisen juoppo ja mt-ongelma geenin. mun veli ei juo mut sillä on paniikkihäiriö, hallinnassa lääkkeillä.

No se on tietenkin eteen päin, että olet ollut selvin päin muut päivät paitsi perjantain. Oletko nauttinut kuitenkin selvin päin olosta?
Voisikko se olla pysyvämpi olotila jossain vaiheessa?

vitutus ja kyllästyminen ei mee ohi muulla kuin pöhnällä. Eilen alko vituttaa ja kyllästyttää , meinas pää hajota, kävin suihkus, ehkä se hieman auttoi.
Syksyllä mulla ehkä olis mahdollisuus terapiaan, ehkä sieltä sais eväitä. ettei joka pikkuasiaan reagoisi tunteella–> vituttaa ,

kyl tämä perjantai on viikon kohokohta, kun saa sen putelin.
Toivoisin että voisin alkaa olee vallan selvinpäin

No toivottavasti terpia käynnistyy. Onko mahdoton ajatus, että kokeilisit jonkun perjantain olla selvin päin?

hus