Täällä lisää yksi riippuvainen. Pelaajan tarinani alkoi reilu 10 vuotta sitten. Aloin pelaamaan Pafilla. En ollut koskaan aiemmin pelannut edes kolikkoautomaatteja, mutta nettikasinoihin jäin koukkuun rytinällä.
Olen tämän riippuvuuden kanssa paininut ihan liiaksi. Muutaman kerran on ollut parempia kausia ja olen jopa saanut maksettua itseni silloin velattomaksi. Tämän hetkinen tilanne vain on, että olen täysin loppu.
En edes tiedä paljonko minulla on ulosotossa velkaa, varmaankin ainakin 20 000 €.
Haastemies on taas yrittänyt soittaa minulle ja kirjekin on tullut postissa, että pitäisi soittaa takaisin. En vaan yksinkertaisesti jaksa enää käydä sitä samaa keskustelua. Haastemiehen puhelut kun taas viime aikoina on tulleet turhankin tutuiksi. ![]()
Opintoni ovat loppusuoralla, mutta ajattelen vain pelaamista koko ajan joten opintoihin keskittyminen on ihan tuskaa ja tuntuu turhalle. Velat ahdistaa niin paljon, että välillä tuntuu että valmistumisen jälkeen on ihan turha edes hakeutua töihin koska kaikki rahat menee velanmaksuun.
En tiedä teistä muista, mutta minulla vieroitusoireet ovat hyvinkin voimakkaita jopa fyysisiä. Monta kertaa on tehnyt mieli vetää ranteet auki. Olen ollut Peli Poikki-ohjelmassa kerran, mutta minulla se ei valitettavasti toiminut kovin hyvin. Tiedostan kyllä, että pelaamalla teen hallaa itselleni sekä läheisilleni. Avioliitto mieheni kanssa tuntuukin vetelevän viimeisiään. Mieheni on todella ymmärtäväinen, mutta en tiedä kuinka pitkään hänkään jaksaa minun jatkuvaa kiukutteluani ja masennuksiani. ![]()