Se siitä breikistä

Jees elikkä olin tossa n. yli viikon ilman buprea ja nyt menee elimistössä texin puolikas… Sanoinkuvaamaton olo huhhuh. Jos sitte joulun jälkeen lopettelis,heh :slight_smile:

No niin!

Nyt alat löytämään sen Subutexin syvimmän olemuksen :sunglasses: . Kun mietit nyt saatuja oloja, niin oliko muka sinun mielestä turha odotella viikko ennen vetoja? Täytyy yrittää itsekkin pitää viikon tauko ja sitten rännätä se normi 8-pallo hihaan ja NAUTTIA olosta :smiley: .

VH

Testaappa piruuttas viikon breikin jälkeen että miltä tuntuu. HHUUHH Nyt toi puolikas pallo vielä tasuriks. Jumankauta juu nääs päivää ei ole notkuista häivää. No wtf nyt paukkus yli hehee Syvin olemus löydetty :slight_smile: over and out Mut kiitti kaikille ketkä tsemppasitte mua vähän yli viikon. Niinkuin rennie mainoksessakin sanotaan lopuksi että “nyt on hyvä” :unamused:

Näin sitä sanan miekkaa tulisi sivaltaa :laughing:

^Vähän menee vikaan tuo sinun kirjoitus!

Kynä on mahtavampi ase kuin miekka! Tämä on monta kertaa todettu jo käytännössä!!!

VH

Miten mukamas kirjoitus menee vikaan… Noh kasipallot menee hihaan ja krittiikkejä mä eniten vihaan ja jouluna kajotaan sikaan. Älä kuule sä mulle rupee koska minä olen vain tällainen rauhallinen rauhottavien aineiden oikeinkäyttäjä :laughing:

Haha, ei vittu mitä possea täällä on. Ensin itketään lopettamisen kanssa, vaikka lääkekaappi on niin täynnä että sillä sais norsunkin tipahtamaan. Ja viikon jälkeen mehustellaan kuinka jees se orjuuttava paska taas on. Hahahahaa. Tsemppiä vaan! Pistä puska kasvamaan ja heitä ne napit helvettiin!

Ja sinä käytät laitonta huumetta senkin yhteiskunnan urbaani puoskari kun me käytetään laillisia… Noooh kyllä sitä joulubudia tarvii hommata :laughing:

niinku isäpappa tapaa sanoa: “nyt ei enää vituta” :slight_smile:

juuri näin, haluaakohan kukaan tääl sit oikeesti ees kaman käytöstä eroon tai jos ite haluisin nii varmaan tekiskin asialle jotain tai sit ei ruikuttais kokoajan et on paska olla.

“juuri näin, haluaakohan kukaan tääl sit oikeesti ees kaman käytöstä eroon tai jos ite haluisin nii varmaan tekiskin asialle jotain tai sit ei ruikuttais kokoajan et on paska olla.”

Riippuvuus on yhtä helvettiä. En tiiä tiedätkö, mitä bubre-koukku on, mut se on vittumaisinta. Ite ainakin yritän kaikkeni, mut silti oon nyt 9pvän sisällä retkahtanu 2kertaa. Ja välillä on pakko valittaa. Mut eihän se auta, eenivei. Hyvät joulut kummiski!

Mulla lähti vähän jouluna viihteily käsistä, kun tosiaan olen päässyt sitä ennen irti päivttäiskäytöstä ja mutama kuukausi mennyt hyvin, kun tuli hankittua ehkä vähän liikaa. Mutta onneksi myös sen verran liikaa, että nyt harkitusti ajan annoksen alas, tämä päivä mennyt jo aika pienellä annoksella ja enää yksi veto jäljellä jonka otan tai ehkä jopa puolitan vasta kun vieroitusoireet tulee, että saa viettää uudenvuoden normaali-oloisena eikä refloissa. Mutta nyt kuitenkaan en väähhään aikaan viihteile, kun tolet korkealla ja vaara lähteä käsistä näköjään. olen kyllä tässä “koti-lopetuksessa” onnistunut aiemminkin, tosin silloin ei ole koskaan olut tarkoitus lopettaa kokonaan vaan silloin kun vielä käytin myös lääkkeenä niin laskea tole takaisin mahd. pienelle annokselle joka vie kivut ja nykyään lasketella pois samalal tavoin kuin alkoholin knassa jos lähti “putki” niin katkaista se suunnittelemalla paljonko ja mihin kellonaikoihin ottaa niin sellaisessa viikossa saa ihan mukavasti laskettua ilman mitään hirveää. Ensin etsiä ne minimiannokset, eli antaa pahan olon jo hiipiä ja ottaa sitten niin vähän kuin onnistuu nypläämään joko tapletista tai mistä nyt ja miten ottaakaan ja etsimään se, millä tänään löytyi normaal iolo - löytyy huomenna taas vähän vähemmällä.

Jos ei onnistu, niin kai se on vain haettava ammatti-apua(?).