Niin ihana kuin tämä hallitseva Saunamestarimme onkaan, eukko on osoittanut jo pidemmän aikaa ylimielisiä piirteitä.
Saatamme siis tarvita uutta Saunamestaria.
Niin ihana kuin tämä hallitseva Saunamestarimme onkaan, eukko on osoittanut jo pidemmän aikaa ylimielisiä piirteitä.
Saatamme siis tarvita uutta Saunamestaria.
Winstonko? Kuinka niin?
^^ Tarkentaisitko, Korkkis, hieman, miten nuo ylimieliset piirteeni sinun mielestäsi ilmenevät? Ihan tosissaan siis tarkoitan. En minä tahdo täällä mitenkään kusipäisesti käyttäytyä .
Uutta Saunavaalia kannatan kyllä minäkin ja voin edellisen voittajana hyvin jättäytyä ehdokkaiden ulkopuolelle. Olisi sitten muillakin edes pieni mahdollisuus voittaa :mrgreen: . Kovasti kyllä jaksaa ihmetyttää, mistä Korkkis tuon ylimielisyyteni repi .
Ei tänne mun mielestä uutta saunavaalia tarvita. Tilanne on musta hyvä näin.
^ Voi kiitos, Lucrezia <3. Tuo lämmitti sydäntä . Ajattelin kuitenkin, että vaihtelu voisi virkistää, vaikka mitäpä väliä niillä titteleillä lopulta on, jos meno kuitenkin jatkuu tyystin entisellään
.
Äänestetään korkkiksen purnaus nurin ja vahvistetaan Winstonin asema ja ylennetään everstiluutnantiksi…
se on kansanarmeijamme arvo majurin ja everstin välissä, jossa kapiainen toivoo olevansa päivällä eversti
ja yöllä luutnantti…
Ööö, en muista enää.
Mutta tänään meni korkki kiinni.
^ Jaa jaa, viimeisestä(ennen seuraavaa) kännistä siis ilo irti ja katkokiukuttelua? Oletan, että avokatkopalveluita jälleen hyödynsit, vaikken vieläkään ymmärrä, mihin moisia tarvitaan, jollei edes krapulasta kärsi koskaan . Minä äänestän sinua seuraavaksi Saunamestariksi, jos olet vuoden tyystin dokaamatta. Tosin, enhän mä voi tietää, dokaatko sä siellä jossakin vai et, vaikka viestien sisällöstä voi ehkä tehdä joitakin alustavia päätelmiä
.
^Bentsojen pitkäaikasesta käytöstä voi tulla ylimieliseksi
Silloinhan just pitäis palkita ylennyksellä toi pitkäaikanen altistus.
Täten julistamme… höhöö
^ Joo’o, mutta olenko pahin benzopää täällä ?
^Noo, enpä usko… . En ole minäkään sinussa Winston minkäänlaista ylimielisyyttä huomannut, älykkyyttä kylläkin. Jos korkkinsa kadottanut viittasi sinuun…
. Millonka tääl o viimeksi mahtanut olla parassaunojaäänestys…
Mitenkä niin pitkäaikaisesta bentsojen käytöstä voi tulla ylimieliseksi? Päihtynyt ihminen voi olla ylimielinen, ainakin humalainen…tai mil taval vaa päihtynyt, emminä tiä. Ja voi voi. Selvä voi olla ylimielinen. Ja ylimielinen ihminenkin voi olla ylimielinen… Mitä se “voida” meinaa… Kun sitä kamalata Benzopäätä, joka tänne joskus kirjotti, muistelen, täytyy myöntä, että se oli kyl tosi rasittava ja ylimielinenkin :mrgreen: . Vallan hävettää… . Toivottavasti on muuttunut (?)