Saunan vanhat konkarit?

Nii tuli mieleen, et oon ollu tällä foorumilla enemmän ja vähemmän viitisen vuotta. Sinä aikana tänne on pujahtanut ja sujahtanut uusia vahvoja jäseniä. Mutta missä on vanhat vahvat jäsenet, jotka kirjoittivat paljon tyyliin vuonna 2005 (tuhansia viestejä)? Onko nimimerkki vaan vaihtunut bannauksen takii vai onko viikatemies/aikuistuminen kyläillyt vai mitä häh?

Tulee mieleen paljon nimiä, joihin en ole vielä ainakaan törmännyt tänne pitkästä aikaa palatessani. (Pari vuotta olin periaatteessa poissa, pari kk sitten “takas tulin”…) Esim. Rauli Herttua, Miffy, Beyootch, Holly 2…

Vastailkaa kaikki jos jotain kiinnostaa… :slight_smile: :sunglasses: :slight_smile:

Osa on edelleen täälä ja osa on meidän plinkin rinnakkaisfoorumilla. Ainakin viimevuoden aktiivisista varmaan 80-90% siirty plinkki.foorumeille. Että sinne voit tulla vilkaseen löydäks fredejäs ja jos ei löydy ni sit voit ettii muualta. Kato ny kuitenkin ensin tää ja tuu sit vilkaseen meijän paikka jos et täältä löydä kaikkia.

ok.kts!

^^ No ei sinne kyllä varmaan pahemmin kukaan varmaan dr.housen kaipaama kirjota, eikö sielä lähinnä ole näitä päihdelinkin “uusia” ? tai en ole ainakaan sielä itse nähnyt yhtäkään vanhaa tuttua nimimerkkiä, paitsi saimonin… Niin ja taikan tottakai.

Ja kysymykseen, muista en niin tiiä mut miffy ja beyootch on ainakin edelleen elossa ja hyvin voipina, ei vaan vissiin mielenkiintoa löydy enää foorumeihin :slight_smile: Eipä tänne itsekkään jaksa niin enää kirjottaa kun aiheet on niin läpikäytyjä ja kun oma elätilanne on muuttunut aika hurjasti… Nimim. yli 2,5v kuivilla.

Jaa-a… taidan olla jo sen verran vanha konkari et tuskin kukaan muistaa meikäläistä.
Aktiivina kirjottelin tänne 2002-2004 mut edelleen käyn lukemassa juttuja täällä… ei o vaan jaksnu kirjottaa vähään aikaan…

^ Muistan nimimerkin, mutta en juttuja niinkään :slight_smile:

onhan täällä, tosin suurin osa on ryhtynyt streittariks ja osa tietysti kuollut yms… esim Stuff kuoli ilmeisesti tänään muunmuassa, sen voi aika aktiiviseks laskea, tosin ei kirjoittele sitten enään :frowning: R.I.P

^^R.I.P :frowning:

Toisella foorumilla luki että olis hukkunut.

Vaikka en sen kummemmin ehtinyt tutustuu, ni koskettaa silti… Surullista. :frowning:
Toivottavasti pääsi jonnekin parempaan paikkaan.

iltasanomat.fi/uutiset/kotim … id=1692256

RIP

:confused: En myöskään tuntenut kuin kirjoittajana…hiljainen hetki Stuff’ille…

Todella ikävä uutinen. :frowning: Mukava tyyppi oli ja mulla oli synttäritkin eilen. Mutta voi helvetti että sukeltajat käyny pohjasta vasta nostaa. Paikalla kuitenkin reilu 150 ihmistä ja kukaan huomannu sitten aikasemmin, et ei näy uimaan lähtijää. Rest in peace. :cry:

jepjep, Jani tosiaan hyppäs 2m korkeelta laiturin kaiteelta veteen, eikä koskaan päässy ylös. Hetken se polski, muttei saanu päätään pinnalle, ja siin vaihees hypättiinki jo perään kun tajuttiin et jätkä on oikeesti kuses siel. Ensin panda, sit minä ja nepe perässä, mut eihän sitä sieltä löytyny saatana. Pelastuslaitos kaiveli sitä vissii ylös jonku 45 min, jonka jälkeen ei yllättäen ollu mitään tehtävissä. Hyvästi ystävämme :frowning:

Copypastettu toiselta foorumilta

RIP
=(

Stuf on ollut olennainen osa foorumia niin kauan kuin olen plinkannut.

Tuntuu uskomattomalta että hän on poissa :cry:

Voi ei :frowning:
Vaikka vaan pari kertaa kundin tapas, niin jotenkin tän foorumin kautta on tullut niin tutuks… :frowning:
Levätköön nyt sitten, piru parka.

tuntuu pahalta, istu autossani viimeks 2vko sitten, eipä osannu aavistaa et viimesen kerran Janin silloin näkee :frowning:
Aina kuvitteli et ei se kuole millään ja jos kuolee se on joku hullu huumekombo mitä herra harrasti, mutta ei… hukkumaan meni pirulainen :frowning: jotenkin olo ollut aivan perseestä koko viikonlopun, koko ajan tajuaa paremmin et poissa on lopullisesti mitä enemmän tästä on aikaa…

Stuf :frowning: toivottovasti sait rauhan mitä et eläessäsi ehkä löytänyt.

Itse Janin kanssa samalla paikkakunnalla asuttiin, ja viikottain oltiin tekemisissä, juuri edellisenä päivänä (torstai) oltiin ilta ryyppäämäs. Katteltiin prätkiä huoltoaseman pihas (sinne seinäjoelle menevii), siit on viimenen kuva janista ku poseeras harrikan vieres:) Jani kyllä eli elämänsä täysillä ja aina oli hauskaa sen seurassa. Hyvät muistot jäi todellakin. Oli aika shokki kuulla pe-la yönä asiasta :open_mouth: Ei vaan käsitä vieläkään…Eikä kyl oo pahemmin tullu nukuttua, kaikki yöt menny epämääräses sumus… Oon kyl miettiny pääni puhki et ku ei ny ois lähteny sinne stadii ku sovittiin et oltai perjantai tääl ja sit sen piti lauantaina lähtee… no jossittelut on tietysti turhia, mut ei sitä silti voi olla miettimättä… Rest In Peace friend, uskon että pääsit parempaan paikkaan ja kyl me vielä nähdään. Voimia kaikille Janin tunteneille!

Yllättävä, ikävä uutinen.