Saunamestari 2013 -kilpailu julistetaan avatuksi!

Kuka lämmittää mehevimmät keskustelut ja kuka heittää Saunan parhaat löylyt? Kenen vastaa otat mieluiten vastaan? Kenen jäljiltä saunaan jää raikkaan tervetullut olo myös seuraaville käyttäjille?

Syksyn saunakauden alkaessa Plinkin toimitus haluaa palkita alkuvuoden onnistujat. Etsimme alkuvuoden 2013 saunamestareita!

Saunamestareiden lämmittämässä sekasaunassa viihtyy ilokseen. Sieltä ei lähdetä ovet paukkuen ja selkä punaiseksi vihdottuna pakkaseen ja yönselkään!

Kuka on sinun suosikkisaunojasi? Kenen kanssa haluaisit jatkaa juttua vielä pukuhuoneen puolellakin?

Nimeä oma ehdokkaasi alle. Palkitsemme viisi yleisöäänestyksessä eniten ääniä kerännyttä Plinkin limenvihreän reteillä retropaidoilla, joita on toimituksen kaapissa vielä muutama!

SÄÄNNÖT:

Voit nimetä korkeintaan 2 henkilöä. Kirjoita ehdokkaasi viestin alkuun selkeästi. Jos haluat perustella, tee se vasta nimeämisen jälkeen
Ketkuimmat voivat kehdatessaan äänestää toki itseäänkin
(Tällainen ääni saattaa kuitenkin karkottaa muut äänet – ja yhdellä äänellä kisaa tuskin voittaa!)
Voittajien lisäksi arvomme kaksi paitaa kaikkien äänestäjien kesken.
Kilpailuaika alkaa nyt ja päättyy viikon päästä, 13.8.2013 klo 15.35

Onnea kilpailuun ja rehtiä peliä toivoo mainettaan armollisempi tuomaristo, Plinkin toimitus.

Huomasin itsekin tämän vasta tänään! Vai että saunamestari? Äänestetäänkö saunamestaria ihan vaan kirjottamalla postaukseen tähän topikkiin? Eikö nimetön äänestys olisi parempi?

Eikä mitään nimetontä! Mä ainakin haluan tietää keille mun pitää kantaa kaunaa jos en voita. Ja keille puolestaan osoitan kaiken huomaavaisen hellyyteni. :slight_smile: räpsyn räpsyn

Ehdokkaani nro 1 on malibu.
Ahkera saunoja jo vuosikausien ajan. Empaattinen ihminen, jolla on asialliset jutut. Tietoa löytyy niin kirjoista kuin eletystä elämästäkin. Hieno esimerkki siitä, miten elämän vaikeuksista voi selvitä hengissä.

Ehdokkaani nro 2 on… töttörötöttöröttöttöööööööö: Joker!
Jos saunassa alkaa meno viilenee ja löylyt käymään turhan uneliaiksi, voi Jokerin panokseen aina luottaa. Tämä tyyppi tulee kyllä vihtaa heilutellen heittää niin pisteliäät provot kiukaalle, että vähän aikaa taas käyvät keskustelut kiivaina. [size=85](Ja lahjuksilla ei ole tämän kanssa sitten yhtään mitään tekemistä…)[/size]

p.s. Pahoitteluni Winston! Sinun ja malibun välillä oli tiukka kiista, jonka sitten ratkaisin tämän ajallisesti ansioituneemman löylyttelijän hyväksi.

^ Perkeleen iina! Nyt kannan sulle kaunaa :cry: :imp: . Ei vaineskaan. Olen erittäin otettu, että pääsin Top 3:si ja taisteluni malibun kanssa oli noinkin tiukka :smiley: :slight_smile: <3.

Itse en ole vielä päättänyt, keitä äänestän vai äänestänkö lainkaan :confused: . Pari varsin varteenotettavaa ehdokasta mulla kyllä on mielessäni :wink: . Petri ei sitten ole niistä se toinen, vaikka tuolla toisaalla niin uhosinkin, joten älkää huolestuko :laughing: .

Iina… Tietty varmasti maailman ilkein ihminen. Palkinto hälle…

1. Malibu. Tietää asioista ja haluaa selkeästi auttaa muita.

2. Winston-84. Tietää myöskin asioista paljon eikä turhia vittuile. Tai jos tekee sen niin kohteliaasti :smiley: :smiley:

iina: Lempeän ja empaattisen oloinen nainen, joka ei kuitenkaan ole mikään hissukka, vaan sanoo asiat suoraan ja antaa välillä tunteiden leiskua kunnolla. Häneltä saa hyvää vertaistukea, mutta hän sopii myös väittelykumppaniksi. Paljon hyviä mielipiteitä ja ennen kaikkea taito perustella ne hyvin. Ilmeisen älykäs ja kiinnostunut monista asioista, jotka eivät todellakaan liity vain douppinkeihin. Huumorintajuakin löytyy. No niin, nyt sillä nousi pissi päähän :smiley: .

Henry: Miehellä(?) on todella sana hallussaan. Olen monesti saanut todella makeat naurut hänen hulvattomista kirjoituksistaan. Ei kuitenkaan pelkkä vitsiniekka, vaan vakavaakin asiaa ja hyvin perusteltuja mielipiteitä löytyy, tosin nekin hän monesti ilmaisee omalla, persoonallisella tavallaan. Ainoa miinuspuoli taitaa olla se, että Henry kirjoittelee liian harvakseltaan, siis ainakin mun mielestäni liian harvakseltaan. Toisaalta se on kuitenkin ehkä hyvä, koska jos hänen tekstejään tulisi jatkuvalla syötöllä, niin niistä saattaisi mennä maku :confused: .

No niin, nyt mä sitten äänestin. Iina ja malibu taitavat johtaa tällä hetkellä ja veikkaanpa jompaakumpaa heistä voittajaksikin.

Edit: No, herätys sieltä kaikki nuokkujat ja notkujat! Nyt kaikki äänestämään, kun mäkin rohkenin sen tehdä. Kyllä nuo mun ehdokkaani olivat mulle aika selvät, mutta nyt on sitten hieman paha mieli niiden puolesta, jotka eivät päässeet mun Top 2:een :frowning: . Saunassa on kuitenkin niin monta, omalla tavallaan mukavaa tyyppiä IMO. Mä olen hullu! Tehdä nyt tuollaisestakin asiasta itselleen murheen aihe :unamused: . Tuskinpa kukaan muu hirveästi pahastui, paitsi minä itse :confused: .

Ei Härregåd oikeasti! :open_mouth: En ollut edes huomannut tällaista… :astonished: Täällä on monta todella hyvää kirjoittajaa, väkisinkin menevät vanhemmille kirjoittajille… :open_mouth: Nyt kesä ja tuo feminismi-topic ovat joko vieneet kirjoittajia tai sitten pisteitä… :astonished:

Aikaisemmin PP oli vakkari-kirjoittaja, nyt vasta palannut (pari v aiemmin olisit ollut eka)… PL-Panakodit, Nyyty, Jokeri, Faksi, Henry, Irtokarkki sekä Anajuhani kirjoittavat mukavaa tekstiä… Nasaalista en tiedä, mutta itse koen että ehkä ymmärretään paremmin toisiamme, mainitakseni… Kk aiemmin tilanne olisi kenties ollut aivan erilainen… Damn! Osa unohtuu saletisti… :confused: :open_mouth:

Luppikselle antaisin uuden tulokkaan pinnat, koska en voi valita nyt kahden aktiivisimman kirjoittajan väliltä…

Winston ekana (olen enemmän samaistunut viime aikoina häneen ja vaikka olisi huono pv; jeesaa muita. Iina toisena vahvuuden ja esimerkin tähden, vaikkei helppoa ole… Ehkä olen kateellinen, kun pääset eteenpäin elämässä ja itse en tunnu edistyvän lainkaan… Olet esimerkkinä itelleni koulussa ainakin… :smiley: :mrgreen: :smiling_imp: . Luppikselle antaisin myös pisteen, koska todella tietää mitä haluaa; mutta niin uutena vain muutaman keskustelun vaihtanut… :unamused: :neutral_face: Pakko myös katsoa, kuka käy harvemmin nykyään ja keneltä saa neuvoja rehellisesti… Voi olla että huomenna olen järjestyksestä jo eri mieltä… :unamused: Kaikilla näistä naisista (yleensä tulen miesten kanssa juttuun :astonished: ) on sydän paikallaan ja uskallusta sanoa mielipiteensä; kuten usealla muullakin… :neutral_face:

Tämä on kamalaa, Faksin topic pudotti pari tyyppiä listalta heti… Emqusta ja Neurosta olen huolissani… :open_mouth:

Addie,Neuro,(rautaristit kulta siivin)Upseerit, Fascimile,Irtsari,henry :Herrasmiehet.

iina,Malibu kumarrus ja syvä nyökkäys. Winston Saa Ihan Sellasen Oikeen äänen. Emqqulle teetä ja sympatiaa ja hyvää karmaa, ya go kiddo.

Ja Garionille Ehdotan Honorary Plinkki paitaa Mies kulkee vahvasti omaa tietään täällä ja muualla. kylmät kädet lämmin sydän.

Itse saan hyvää vauhtia ja mielen. :smiley:

Valintani ovat:

Winston-84
Haluaisin nähdä päiväkirjamaisen ketjun jossa winston ajaa pikkuhiljaa alas kaikki bentsot, laittaa korkin pysyvästi kiinni ja tumppaa sen vihonviimeisen syöpäkääryleen ja vaihtaa kahvin vihreäänteehen :mrgreen:

Petri687
Mukavasti asiallista tietoa on hänellä.

Tosi vaikeaa(mahdotonta!) laittaa kirjoittajia paremmuusjärjestykseen :exclamation: , laitetaan nyt kuiteskin.

1 Winston kirjoittaa hyvin ja paljon. Varmasti yksi niistä ketkä tätä paikkaa pitävät pystyssä.

2 Facsimile Kirjoittaa myös hyvin sekä availee paljon keskustelua herättäviä topicceja.

En ala tässä nimeämään muita “suosikkejani” mutta täällä on hienon erilaista porukkaa kirjoittelemassa ja kertomassa mielipiteitään. Harvinainen foorumi etenkin jos ottaa huomioon mikä täällä on ihmisten yhteinen tekijä.

Mulle tulee vähä paha mieli täst topikista, ku oikeesti haluaisin tuntea teidät kaikki, ja lopulta en ole muodostanut koko tänä piiitkänä aikana täällä oikeen mitään kunnon käsitystä kuin kourallisesta teistä kirjoittajista. En rupea siis nimiä luettelemaan. Jätän iinan pois äänestyksestä, kun menee vähän perheen puolelle. Kilpailu meni tiukaksi kalkkiviivoilla. Nyytyn olen tavannut ja olen aina nauttinut väittelyistä hänen kanssaan, joten hänelle pitänee oma ääni antaa.

Plinkin ei-turhan-ryppyotsaisen Saunamestari 2013 -kilpailun lyhyt äänestysaika on päättynyt puolisentoista tuntia sitten. On aika julistaa voittajat ja laittaa paidat jakoon teidän (& osin onnettaren) valitsemille Saunan aktiivihenkilöille. Kiitos vielä kaikille äänestäjille ja onnea voittajille. He ovat:

1. Winston-84 (5 ääntä)
  2. Malibu ja Iina (3 ääntä)
    4.facsimile (2 ääntä)
  3. Joker, Petri687, Nyyty, Henry (1 ääni)

Plinkin T-paidat saavat siis Winston -84, Malibu, Iina ja facsimile.
Jaetun vitossijan paperilappuäänestyksessä onnetar suosi Henryä.

Kaikkien äänestäneiden kesken arvottiin lisäksi 2 paitaa.
Onnetar poimi hatustaan laput, joissa luki Joker ja Irtokarkki!

Laitamme T-paidan voittaneille huomenna mailitse linkin, johon voitte jättää osoitteenne paidan toimittamista varten sekä tiedon paidan koosta sekä siitä, haluatteko naisten vai miesten mallin.

Hyviä löylyjä loppukesän ja syksyn saunomisiin!

Kiitos kiitos toimitus! Hieno ele tuo paita! Mutta kuten kaikki tietää Jokerin hyvätahtoisuuden :sunglasses: , niin:
Voitte kyllä minun puolesta laittaa minun paidan UFF:in laatikkoon ja lähettää sen Afrikkaan neekereille.

Kiitos!

Jokeri

TUHANNET KIITOKSET JA LÄMPIMÄT VIRTUAALIHALAUKSET KAIKILLE MUA ÄÄNESTÄNEILLE <3 <3 <3 !!! Onnitteluni myös muille voittajille :slight_smile: . Tarvitseeko mun pitää puhe? En osaa! Olen aika häkeltynyt ja hämmentynyt tästä :blush: ja todella liikuttunut, siis positiivisella tavalla. Mua vain naurattaa ja itkettää täällä :laughing: :cry: .

Olen hieman samoilla linjoilla Jokerin kanssa tuossa paita-asiassa. Tarvinnenkohan mä moista mihinkään, mutta katsotaan nyt :confused: . Ihan kiva ele kai tuo on, mutta tärkeintä on, että voittajan on helppo hymyillä :smiley: . En halua kuulostaa miltään pissapäältä, mulle tuli vain aivan vilpittömästi hyvä mieli tästä jutusta :slight_smile: . Hienoa olla voittaja edes yhtenä päivänä elämässään :slight_smile: :smiley: .

^
Lämpöiset - tai siis [size=150]khuuuuumat[/size] [size=200]onnittelut voittajalle![/size] Olet sen epäilemättä ansainnut ahkerana plinkin hengissäpitäjänä. Ja ethän sä mitään mun ääntä mihinkään edes tarvinnut, kun vedit pokaalin kotiin eniveis. :slight_smile: Niityn täydeltä kukkasia sulle!

[size=150]Iiiiiisot [/size]kiitokset myös teille jotka mua äänestitte! :smiley: Kyllä mä vaan plinkki-t-paidan haluun! Meidän voittajienhan pitäis kaikkien laittaa puserot päälle, ja kokoontua hurjiin voittaja-bileisiin!

Onnea vielä!

Voittajiin on otettu mailitse yhteyttä. Jos kuulut em. henkilöihin, etkä ole saanut viestiä mailiisi (ja haluat paidan), korjaa mailiosoitteesi sellaiseksi, jota käytät/joka toimii ja pistä sitten mailia Plinkin toimitukseen (paihdelinkki(at)a-klinikka.fi) tai infoa tähän ketjuun päivitetystä tiedosta.

Kun Joker ei ilmeisesti halua paitaansa (?), voimme järjestää siitä ylimääräisen extra-Jokeri lisäarvonnan niiden kesken, jotka paitaa eivät vielä ole saaneet. Hihkaise tähän ketjuun, jos haluat osallistua lisäarvontaan. Suoritetaan lisäarvonta vaikka tämän viikon pe (16.8.) klo 15!

Onneksi olkoon Emqqu!
Koska muita ei ilmoittautunut mukaan lisäarvontaan, onnetar ei voinut olla suosimatta sinua! Paita on sinun! Katso sähköpostisi.

Paljon kiitoksia kaikille äänestäjille! :slight_smile: <3 Kiva kuulla että ei aivan turhaan käytä aikaansa kirjoitteluun… :wink: Itsekin täällä vain ihmisten tähden ja kaksi ihmistä itsensä lisäksi ei kyllä foorumia tee! :open_mouth: Kaksi ääntä oli liian vähän ja ilm osa äänistä bannattiin, liekö syy pitkien viestien… :mrgreen: Järjestys oli kuitenkin oikein… :stuck_out_tongue:

Itsekään en sitä paitaa tarvitse… Jos joskus annatte suositukset, kun Kuivaushuonettakin olin perustamassa?!? :wink: Valitettavasti RAY eväsi kokemusas.tuntijapuolen rahat, joten… :unamused: Tulee katsottua teidän neljännesvuosiraportit sekä luettua säätiöstä; jatkuva Saunan kirjoittajien käyttäminen PÄÄTTÖtöissä tukee teoriaani “ilmaisista neuvoista jotka joku kiho esittää”… En ole kunnassakaan ollut toimeton, vaan useampaa proggista ja ehdotusta/mielipidettä ollut kertomassa… Täytynee päättää jatkanko enää neuvojen antamista ilmaiseksi, usea on otettu käytäntöön… Jostakin kevät-kisasta jääneet paidat eivät enää itseäni innosta pohtimaan kh:oa, jotta joku tekee siitä päättötyön! Sama pätee kehitysehdotuksiin kunnalla… Kaikkien säästöjen jälkeen, jossa lääkkeet menevät terapian edelle & nettitukea lisätään; en tukeani enää anna… Ts neutraali linja, mikäli alan luen on ainakin rakentavaa tietoa omasta takaa; ei nickin takaa… :wink: Ymmärtänette asian… :slight_smile:

Ps. Useampi vuosi meni, mutta saitte tänne melko huumevastaisen enemmistön… Älkää pitäkö turhan kireällä pipoa päässä, vaikka ette tavoittele voittoa; tiedämme kaikki että foorumia pyörittävät vain keskustelijat… :wink: Oli erittäin lähellä, ettei tämä puoli kuollut jokin aika sitten… Sensuuri on hyvä renki, mutta… :wink: Kaikella arvostuksella kuitenkin… :slight_smile: