Salasanan vaihto? + muuta Kysymys Päihdelinkin toimituksel

Eli tossahan se otsikossa se kysymys periaatteessa olikin jo…

Toki muutkin voi vastata… En itse löydä vaiks olen täs hetken ettiny tota salasanan vaihtoa tuolta omist profiili-asetuksista. Jos se kuuluu pyytää Päihdelinkin toimitukselta, niin miten se oikeen sit niinku käytännössä tapahtuu oikeen?

Mun sähköpostissa ( Hotmail ) on silleen tosi tiukat suojaukset päällä, et jos Päihdelinkin toimitus lähettäis mulle uuden salasanan ( taikka miten se menee, lähetetääks se e-mailiin? ) niin ei se posti saavu koskaan mun e-mailiin… Ei edes mene “roskaposteihin” saakka… :astonished:
Vaiko pitääkö tää ihan ite jostain säätää uusiks?

Tuo mun salasana haluan siks vaihtaa, kun se on 10 kirjaiminen sana/kirjainsarja ja jotenki ärsyttää kirjottaaa joka päivä noin “pitkä” salasana… Sellanen 4-6 olis ihan ookoo.
Sillee ku mul kaikis muissaki paikois on… ( MSN, hotmail jne )

Sit on toi “avatar” tuolla omis asetuksissa… Yritän liittää sihen kuvan yheltä nettisaitilta. Mut ku laitan sihen sen linkin ja “lähetä” nappii painan, ni se herjaa "Odotettiin kuvaa gif, mutta annettiin jpg… Sit ku kokeilen laittaa jpg-tiedoston ni se sanoo “Odotettiin kuvaa jpg, mutta annettiin gif” Mitä ihmettä oikeen? :smiley:

Kiitos jos joku vaivautuu vastaan ja opastaan tietämätöntä pikku “pulassa”… :stuck_out_tongue: :slight_smile:
Hyvät aurinkoiset päivänjatkot kaikille tasapuolisesti… :sunglasses:

Salasana vaihdetaan seuraavasti:

1. klikkaa Omat asetukset-kohdasta
  2. klikkaa välilehteä Profiili
  3. Vasemmassa laidassa klikkaa kohtaa kirjautuminen
    ^Siellä voit vaihtaa salasanan, mut sen pitää olal vähintään 6 merkkiä pitkä… Avatar-asiaan en osaa neuvoa mitään, varmaan joku feelu.

Kiitos paljon “nasaalisti” :slight_smile:

Joku viel auttaa ton avatarinkaa mitä tehä? Mul on just prikuleen sen kokonen kuva, kun pitääkin olla… Tai siis saa olla. Help me please! :unamused:
Ja eiks Päihdelinkin toimitus edes vaivaudu auttamaan asiassa? On se jumalauta kumma, kun teidän foorumilla olen ja kysyn apua, ni en SAA! :smiling_imp: :laughing:

Hei,

testasimme avatar-kuvan lisäämistä, eikä ongelmia ilmennyt. Ehdotamme että kokeilet kuvasi lisäämistä uudestaan. Laitathan jatkossa keskustelualueen käyttöä koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen paihdelinkki@a-klinikka.fi

Ystävällisin terveisin,
Päihdelinkin toimitus

Oukeih… Kiitos vaan Päihdelinkin toimitus kun vaivautusitte vastaamaan mulle. Ja joo tehdään vaan näin, et laitan kysymyksiä sit seuraavaksi ( jos niitä tulee ) niin tuohon teidän mailiinne… :sunglasses:

Siin on vaan se tosi huono juttu, et jos/ja kun vastaatte mulle, niin mun hotmailin “roskapostisuodatin” poistaa automaattisesti teidän lähettämänne viestin, koska mulla on jotenkin olevinas niin tiukat turvat siel pääl enkä niitä osaa laittaa pienemmäks… :astonished:

Mulla ei ole kahden vuoden aikana tullut ainuttakaan roskapostia hotmailiini, kun ostin ihan kaupasta tuon Norton 2009 ja sit ostin Norton 2010 ohjelman… :open_mouth: