sairaalan seulat

testataan ko sairaalan seuloissa bentsot erikseen kun pääs adhd-testeihin ja tullu napattua fenatsepaami, niin näkyykö vai kattooko ne vaa perus seulalla et bentsot näkyy tenox ja diapam löytyy respalla?

kyl ne testaa bentsot todellaki
niis sairaalan seulis mis käyn nii testataa madma piri kosku bentsot tramali oxycontini hitti opiaatit subu

No jos bentsojen kuuluukin näkyä, niin eihän siinä olisi mitään järkeä lähettää näytettä tarkempiin tutkimuksiin (jos ei siis löydy jotain muuta, mitä ei pitäisi löytyä).

nii siis aattelin et ottaako ne vaa normi h-seulat vai syynäileekö ne löytyneet aineet tarkamminkin vaik löytyis respa?

Eihän tässä nyt siitä ollutkaan kyse, etteivätkö ne siellä testaisi benzoja, vaan siitä erittelevätkö ne mitä kaikkia erilaisia benzoja sitä on tullut otettua. Ja en tiedä, mutta en usko, että alkavat sitä tarkemmin tutkimaan, onko nyt otettu juuri niitä reseptillä määrättyjä benzoja vai sitten joitakin muita. Kalliitahan nuo seulat ovat, joten miksi ne rahaa vielä moiseen tuhlaisivat, jos ne benzot siellä kusessa eivät sinänsä mikään ongelma ole.

Eivät ne sitä tee. Kannattaa uskoa minua sillä meikä tietää kaiken.

^ Etkä tiedä kaikkea. Et tiennyt sitäkään, voiko ihminen olla ilman persettä :stuck_out_tongue:.

kiitosta vaan paljon vastauksista.

Olin ite tossa viime talvena neljä yötä Meikussa osastolla. Syöttivät kahden tunnin välein 2 Tenoxia ja siitä kahden tunnin päästä 2 Panacodia. Hyvässä tokkurassa meni ne päivät. Varsinkaan kun ei mulla juuri mitään toleja noihin ryyneihin ollut. Rupes jo vituttaan tokkura se ja halusin pois. Pääsinkin, kun tulehdusarvot laskivat alle sadan. Viereissä pedissä oli vielä tälläinen alkkisäijä mikä valitti koko ajan refloista ja piti yöt läpeensä valoja päällä, kun sitä pelotti.

En kyllä keksi miksi sairaalassa mitään tuollasia testaisivat, kun syöttävät niitä kun karkkeja.

^ Taisit olla sairaalassa hieman eri syistä, kuin miksi ketjun aloittaja on sinne menossa. ADHD-tutkimuksia varten otetaan seulat, katsos kun pitää olla päihteetön, jotta voisivat edes suhteellisen luotettavasti todeta ADHD:n.

Juu. Niin olinkin joo.