Säästöjä

Puoli vuotta pelaamatta,pienestä palkasta säästetty 5000 ! :smiley:

Hieno juttu! Onneksi olkoon!

Mahtavaa! Paljon onnea säästöistä ja etenkin pelaamattomuudesta! :slight_smile:

Tällaista täällä kaivataan :slight_smile: Mukavaa pelitöntä syksyä!

Hieno juttu! Onnittelut!

Ison summan olet saanut säästettyä :open_mouth: Onneksi olkoon, minulla on vielä reilut seitsemän viikkoa siihen että saan puoli vuotta täyteen :smiley: