Säälittävää roskasakkia

[poistettu - Päihdelinkin moderaattori]

Suoraan sanottuna: mitä vittua oikein kirjoitat senkin arrogantti nulkki?

Sinua ON yritetty auttaa. SINÄ et suostu kuuntelemaan eriäviä mielipiteitä, et edes harkitsemaan niitä. Vika on naisissa. Sinussa ei ole vikaa. Piste.

Kerropa sinä mitä pitäisi tehdä kun sinä spammaat alkoholiongelmien kanssa taistelevien foorumille omaa “schaibaasi”?`Niin? Mitä tulee mieleen? Ei varmaan yhtään mitään muuta kuin schaibaa.

Jos tässä joku on häirikkö niin se olet sinä. Ei tässä kukaan ole sinua kiusannut. Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan…

Joutselaulu, tähän mennessä jokainen lukemani ja sinun kirjoittamasi kommentti on kielinyt vajaaälyisyydestäsi, minua ei kiinnosta tärvätä merkkejä kanssasi kommunikoimiseen.

Olet aivan liian ennustettava toiminnassasi :wink:

Tee niin kuin kirjoitat - älä tuhlaa minun aikaani äläkä tuhlaa sinun aikaasi.

Yhteydenottojen määrä naisilta on varmasti aivan järjettömissä sfääreissä? Olenko oikeassa?

Luo tuo avaus uudestaan. :unamused:

[poistettu - Päihdelinkin moderaattori]

Kuule, mä oon asunut stadissa yli 50 vuotta :smiley:

En minä sinua vihaa enkä halua lyötyä lyödä niin kuin itse väitit. Pois se minusta. Minä olen hyvin vaikean nuoruuden elänyt läpi ja tunnen myötätuntoa sinua kohtaan. Etkä sinä minua pysty loukkaamaan noilla kommenteillasi minusta, en minä provosoidu. Olen muutaman viestin sinulle postannut puolitosissani kieli poskessa.

Toimin paljon päihdeongelmaisten parissa ja kun olen itse ollut aikoinaan syrjäytynyt ja marginaali-ihminen niin minulla on sisäänrakennettu halu auttaa ihmisiä. Enemmän minulta riittää epätoivoisille ihmisille ymmärrystä kuin menestyville , omahyväisille , itseensä ihastuneille yksilöille.

Arvostan suuresti rehellisyyttäsi. Kaikesta huolimatta tämä ei ole kuitenkaan oikea foorumi jotta saisit apua asioihin jotka sinua askarruttavat.

Kyllä sinun on tultava ulos kuorestasi ja kurottauduttava elämää kohti. Niin se vain on

Toivon kaikkea hyvää Sinulle mutta tämä olkoon nyt viimeinen viestini aiheesta. :smiley:

Toivottavasti tosiaan jäänkin viimeiseksi viestiksi.