¨ryyppääminen

oon ollu kuukauden katkolla ja 8 kk päihdekuntoutuksessa ja silti keepu maistuu mitä vittua tämä on??? fatta on ihan paska vihaan. oikeesti. antaa mulle sentään rahaa vittu kaljaan. oikeesti mua ei vittuakaan kiinnosta elää. tapan iteni nyt.

Hei,

tilanteesi kuulostaa huolestuttavalta. Kriisitilanteessa tuntuu usein siltä, että vaihtoehtoja ei ole tai niitä ei omin voimin löydä. Silloin pitää jaksaa yrittää ottaa vastaan kaikki se apu ja tuki, minkä läheiset tai terveydenhuolto voivat tarjota. Toivomme, että hakeudut avun piiriin pikimmiten, apua on varmasti tarjolla.

Nopeasti apua saat yleisestä hätänumerosta 112 tai voit myös soittaa valtakunnalliseen kriisipuhelimeen 01019 5202, ma-pe 9-06, la 15-06, su 15-22.

Apua löytyy myös täältä: apua.info/fi-FI/apuanopeasti/

Ystävällisin terveisin,
Päihdelinkin moderaattori

No mä olen nyt tässä koko päivän miettiny tätä viestiä. Luulen kanssa että Blanca kirjottelee täällä useammallakin nimimerkillä. En tiedä onko kyseessä trollaus vai todellinen hätähuuto, mutta eihän sillä ole väliäkään. Voihan sinne katkolle mennä uudestaan. Ja uudestaan. Ja uudestaan. Ihan niin monta kertaa kuin se vaatii.