Ryynivarastelu

Kuinka moni täällä tunnustautuu lääkevarkaaksi kun tilaisuus on?
Itse olen ainakin kaverilta, äipältä ja isoäipältä nappaillut milloin mihinkin on mahdollisuus ollut (Somnor, Zopinox, Stesolid, Opamox, Lyrica, Tramal, jne.) Häpeän. :confused: Ja jäänyt toki myös kiinni.

Kerran otin isältä 100 kpl purkista 2 kpl 20 mg Tenoxia :smiley:
Eipä huomannut.

Tunnustan…
Olen vieny äitiltä paljon 20mg tenoxeja / 25mg:sii triptyliinei, mummilta vienyt 0,2mg Temgesicejä / 7,5mg:siä Imovaneja ja Panacodeja…
Tädin mieheltä vieny 50mg:siä Tramaleita ja Panacodeja…
Kavereilta en ole vieny. Kusipäiltä olen! (en luettele kusipäiksi mummia / äitiäni / tädin miestäni ) Minkäs teet kun narkkari olen, ni on vaikee pysyy toisten lääkkeistä erossa. :unamused: Varsinkin jos on reflat päällä. Onneks enään ei tarvitse tehdä tuollaista, et vie toisten lääkkeitä reflojen estämiseksi / poistamiseksi… :stuck_out_tongue:
Häpeän myös itse…

Tosi noloa mut vuosikaudet aiemmin oon kyl vieny lääkkeitä. Tuolloin oon oikeesti ollu kunnon koukus ja aivan eri ihminen, mut silti häpeää aivan älyttömäst. :blush: Kyl mä epäilen et ne ketkä on kunnon koukus tai jos tilaisuus on ja tarve tropeille on aivan älytön ni tilaisuus tekee varkaan… Mulla on kuitenkii noist kaikista vähintää se 2 vuotta aikaa, ja usein ihan siks otettu et niin karseis viekkareis ollu et ajatellu et jos toinen ei syö ni menee parempaa käyttöö :unamused: :blush:

En oo kiinni jääny ja eniten nolottaa et anopilt, iskält ja mummolt tullu vietyä; tietty joskus ihan frendien kans koti-bileis putsattu kavereiden vanhempien lääkkeit, mut siin on taas tyhmyys tiivistyny joukossa ja alla alkomaholia sekä usein jotain muuta jota ei oo sit ollu tarpeeks… :neutral_face: :confused: Mutsille kerroin aikoinani et ukon etyylimorffiineist jonkuu verran kapseleist otin bubre-laskuihin ja sit availtii niit yhessä ja yritettii “täyttää” et olis samanverran, vaik suurin osa oli lähes tyhjiä. :blush: Siin sit mutsi sano et ens kerral vaihtuu avaimet… Ihan oikein… En enää todellakaan varasta, vkloppuna möksällä olin unohtanu omat unilääkkeet himaa ja toisena yönä ei nukuttan, joten otin pari unilääkettä mutsilta; se ois antanu luvan enivei. Sit sanoin eilen et BTW, nyt ku muistin sanoo ni otin sult pari unilääkettä ku unohin omat himaa", ni sano et “joo hyvä et sanoit, varmaa löysit mis ne on”. Tiedän kyl mis on ukon särkylääkkeet jne. mut nykyää muhun voi luottaa ja luotan itseeni myös; ois tosi kova kolahdus omalle itsetunnolle jos enää koskaa keneltäkää lääkkeitä tms. veisin… Oikeasti, mä luotan et ihminen voi muuttua jos vain tahtoo! :astonished: :open_mouth: Ja meil on mutsin ja ukos kans sopimus et niil on niin miedot unilääkkeet et voin 1-3 ottaa jos ei nukuta, sit annan niille allergia-lääkkeit tai lihasrelaxanttei tms. jota niil on ollu tai on itellääki mut jos tarve tulee… Pitää vaa sanoa et on ottan, ettei ala ihmettelee et katoaa…

Täytyy tunnustaa…

Joskus oli niin, että kun menin kylään vaikka jonnekin niin oli tapana tsekata lääkekaapi jos sattuisi olemaan jotakin. Kauheaa. Tilaisuus on tehnyt tosiaankin varkaan ja aika monesta paikasta olen ryynejä pöllinyt. Porukoilta, isovanhemmilta, sukulaisilta, jopa yhdeltä kaverilta… Aika pieniä määriä kylläkin, en ole jäänyt kiinni.

Kerran varastin valkoisia pillereitä lääkekaapista, sano jotain “nitro” jotain mutta tuli fiilis kun amfesta, sydän alko hakkaan jne…

Jos purkissa lukee “nitro”, on vaikuttava aine nitroglyseriini, joka on kaikkien tuntema räjähdysaine- ei ihme että tod.näk.tukkeutumattomat sepelvaltimosi räjähtivät kunnolla auki :mrgreen:
Noita en ole isältä pöllinyt, terve pumppu kun tässä vajaan 30:n iässä vielä on :unamused:

Voikun oiskin :unamused: Ei tietoakaan.

Mitä itse aiheeseen niin jossain vaiheessa tätä elämää tuli nyysittyä millon mistäkin. Lähinnä vanhemmilta ja isovanhemmilta. Se oli sillon kun lääkkeitä meni kun karkkeja. Jotain oppinu. Ehkä.

kavereilta pölliminen on niin rotta touhua että haistakaa vittu vaan. mut apteekist voisin pölliä mut apteekin ryöstäisin jos olis pokkaa.

Olen itse saanut ryynien pöllimisellä välit poikki äitini kanssa. Aikoinaan hänellä oli kaikkea “herkkua” lääkekaappi täynnä. Xanoreita, Dormicumeja, Diapameja, Tramaleja yms. Nyt tilanne on se että äitini haki lähestymiskieltoa ja sai sen. En ole eläissäni katunut mitään enempää kuin äitini lääkkeiden varastelua. Älkää luulko väärin, kyseessä ei ikinä ollut mitään väkivaltaa tms, enintään painostin äitiänmi antamaan lääkkeensä minulle.

Vittu että hävettää ja kaduttaa. Oikeasti.

Offtopic pitää sanoa, että kyllä äitis on varsinainen guru noiden nappien hankkimisessa. Kaikkea mukavaa nopeista benzoista opiaatteihin, laillisesti uskoisin! Miten jotkut tuon tempun oiken tekee :question:

Jabali:

Ei mun mutsilla näitä kaikkia kerralla ollut. Sillä vaihdeltiin esim Xanor - Diapam ja Dormicum - Insomin. Mutta aina löytyi kaikkia herkkuja. Ja minusta tuli äitiä hyväksikäyttävä hirviö. Kuten taisin jo sanoa, etten ole mitään katunut niin paljon kuin tapaa jolla kohtelin äitiäni. Välimme ovat vieläkin poikki ja todennäköisesti tulevat pysymäänkin näin.