Ryynin tunnistus topic

Löysin jemmapiilosta kaiken näköistä kivaa… Mut mikähän mahtaa olla sellanen valkoinen pyöreä isohko pilleri missä lukee Dumex 125A?

^ Ettei kuule vain olisi jotain amoksisilliini-klavulaanihappoa, eli toisin sanoen eräs antibiootti. En suosittele popsimaan ellet kärsi jostain bakteeri-infektiosta, johon tuo tehoaa, eikä sittenkään taida yksi tabu paljoa auttaa vaan saattaapi vain pahentaa tilannetta.

Joku anabolinen steroidi…? Kyllä te kanssa turhia lääkkeitä onnistutte kämpistänne löytämään :unamused:

Googletin “b d 10 pill” ja heti löyty. Kannattaa ensin kysyä googlelta, koska sieltä moni näistä vastauksistakin pohjustaa. :confused:

“BD” appears to stand for British Dragon Pharma out of Yugoslavia. and of course “10” implies the mg amount. It seems the color is the only way tell these steroids apart. The yellow ones ID’d earlier by Kirby (probably) contain stanozolol. These pink ones are listed on BD’s website to contain methandienone (aka: methandrostenolone)."

en.wikipedia.org/wiki/Stanozolol

Valkoinen pyöreä ohut tabletti jossa on D-kirjain. Toisella puolella halkaisuviiva. Mistähän mahtaa olla kysymys :question:

oisko medipami…

tai ei se nyt hirveen ohut ole…

Ach okei, voinhan tuon viellä varmistaa ihmiseltä keneltä sen sain. Onko tuo 5mg 10mg sitten?

No mikset tarkistanut jo silloin kun sait sen? :unamused: Tai jos se tyyppi on niin epäluotettava, että lykkii sulle jotain kalkkitabletteja benzoina jne., niin tuskin se varmistelu sitten jälkeenpäinkään auttaa… Ja vitonen se on, jos on se Medipami.

Mikä voisi olla vaaleansininen pyöreä molemminpuolin kupera ja 6 mm halkaisijaltaan tabletti? Ei merkintöjä kummallakaan puolella. Ei jakouurretta.

No eikai se hirveen epäluotettava ollut kun kehui mua mukavaksi ihmiseksi ja torui kun lähdin kotiin ottamaan subbaria, enkä jäänyt terassille, mulla tuli siinä kiirus, sitten se vaan ilman syytä heitti sen tabletin kouraan. Niin ja puolet oon siitä tabletista syönyt, ei makeaa mahan täydeltä :exclamation:

Voi kun sä daak makkus oot nii viksu aina (kun joskus lueskelee tätä palstaa). Ensinnäkään minulla EI ole kaksivuotiasta kotona ja tilanteelle löytyi looginen selitys. Eli jos et dm ymmärrä -tai, ei sun tarttekaan ymmärtää. Jos tässä kerron sen loogisen selityksen, dm:lta tulisi kuitenkin taas jotain näsäviisasta kommenttia, joten let it be :slight_smile:

Löytyi tenox-purkista vähän 20mg kappaletta pienempi valkoinen tabletti, joka on muuten identtinen tenoxin kanssa mutta toisella puolella lukee Z0 tai ZO. Mikä mahtaa olla tämä pilleri?

^Sirdalud? 2 tai 4 mg …rentouttaa lihaksia.

Googlen kuvahaun perusteella on kyllä tämä 2mg-versio kyseessä, mielenkiito kyllä heräsi että miten tuollainen on joutanut tohon purkkiin, varsinkin kun pidän vierailta piilossa lääkkeet.

Kiitoksia nopeasta vastauksesta.

Mikähän tabletti olisi kyseessä? Valkoinen, pieni, pyöreä ja jakouurre, jonka yläreunassa teksti L ja alareunassa 40.

Se on aika varmasti 40 mg Litalgin nappi. Maista ja kerro maku, niin saat varman vastauksen.

Jokeri

Jauhoinen maku

Olisko 0,5mg nopea xanor? En nyt muista onko siinä merkintöjä mut pinkki ja kupera kummiski jakouurteen kera.

Edittiä: Joo ei kyllä se ole, 0,5mg xanorissa on merkintä UPJOHN 55, ainakin tossa mikä mulla pöydällä lepää nyt. :smiley:

Tuolla aiemmalla sivulla oli puhetta b d 10 pillereistä, ja joku vastasikin siellä jo tavallaan…mutta mitäs jos löysin kotoa samansorttisen mutta valkoisen…mikä se on?